![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
bij aankomst thuis bleek het spel het helemaal niet te doen. Na eerst andere spellen te hebben geprobeerd bleek dat er niks mis was met de Playstation zelf.
mijn vrouw is toen binnen het uur terug gegaan naar het filiaal met de mededeling dat het spel niet werkt, waarschijnlijk een leesfout in de disc.
Tot onze GROTE verbazing kon het spel niet geruild worden omdat er VINGERAFDRUKKEN op zaten.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Bovendien zaten er 2 kleine krasjes op, maar uit ervaring weet ik dat de playstation er dat niet van weerhoudt om spellen af te spelen. Ik heb immers al tientallen spellen die jaren oud zijn met nog meer krassen op en die speelt hij nog met gemak af.
Zij werd dringend verzocht de winkel te verlaten. omdat het bijna sluitingstijd was.
Toen mijn vrouw thuiskwam kon ik mijn oren niet geloven en ben de dag erna zelf terug gegaan naar de winkel. Het is zelfs zo erg dat de politie erbij werd gehaald door de ass. manager. En het mooie is dat de politie me zelfs gelijk gaf, alleen zij kunnen niks doen, omdat het om een civiele procedure gaat.
nu vraag ik mij af of er meerdere mensen zijn die slechte ervaringen hebben met deze zogenaamde winkel, en wat ik hier aan kan doen om alsnog mijn gelijk te krijgen. Ik heb inmiddels de media ook benaderd, maar dan moeten er helaas meerdere gevallen bekend zijn. Het gaat me niet om het bedrag, maar het gaat me nu vooral om het principe.