Ik kreeg laatst een verkoper aan de deur van electrabel.
Ik zal even mijn situatie schetsen. Woon in Almere Stad waar we gebruik maken van stadsverwarming. Ik weet dat er maar 1 aanbieder is en dat is Nuon.
Hij wilde mij laten overstappen op Electrabel want dat zou goedkoper zijn. Omdat ik dan zo gezegd gelijkk van de groothandel inkoop ipv de supermakrt.
Want Nuon koopt in bij Electrabel en ik koop van Nuon.
Nou ik vond het een raar verhaal. Hij vertelde dat ik een brief had gehad van Electrabel dat ze langs zouden komen. Maar ik heb niks gehad.
Nou ikvertelde hem dat ik het formulier best wilde krijgen ik er naar ging kijken en dan pas zou beslissen.
Nou dat was niet zijn plan want volgens hem stuurt 90% van de mensen het formulier niet op.
Hij wilde mij ervan overtuigen dat ik moest tekenen omdat het aanbod tot 28 februari geld. Maar toen ik zie: "Dus als ik in maart me aanmeld gelden die tarieven niet?" Toen zie hij dat wel geval was. En begon hijover datums die konden worden ingevuld op het contract.
Nou ik heb ervaring met de E.on en dat was geen prettige ervaring.
Dus toen ik eenmaal zei dat ik nergens mijn handtekening onder ging zetten koos hij eieren voor zijn geld.
Ik vroeg me af of meerdere mensen deze ervaring hebben? Ik vond het in ieder geval niet helemaal zuivere koffie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Electrabel stadsverwarming
Re: Electrabel stadsverwarming
Die hebben wij ook niet gehad en die zal ook nooit komen, want Nuon is de enige die hier stadswarmte levert.Nou ik vond het een raar verhaal. Hij vertelde dat ik een brief had gehad van Electrabel dat ze langs zouden komen. Maar ik heb niks gehad.
Sinds wij een waarschuwing bij de deurbel hebben: geen colportage, enquette's of jehova getuigen. bellen ze alleen nog maar aan voor collectes