LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nederlandse Energie Maatschappij
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
als ze alleen info versturen verkopen ze niks.
daarom zeggen ze dat je informatie krijgt maar dat is al een aanmeldingscontract (leveringsovereenkomst). Je moet die dan zelf annuleren binnen 7 dagen anders zit je eraan vast. 95% vd mensen wil eerst meer verdiepen alvorens ze een cotnract aangaan. Daarom wordt het op deze manier 'verkocht'.
Onwetende mensen worden zo de dupe van deze wanpraktijken.
die denken dat ze enkel toezeggen voor informatie, dus niet.
De meesten zeggen wel af binnen 7 dagen maar NEM doet vaak alsof ze de opzegging niet op tijd hebben gekregen of ze geven TNT de schuld om zo toch maar netto klantejs te genereren. BEwaar altyd een kopie vd verzonden opzegging en doe dit bij voorkeur aangetekend. Kost je 6 euro maar dan weet je zeker dat ze hem hebben ontvangen.
daarom zeggen ze dat je informatie krijgt maar dat is al een aanmeldingscontract (leveringsovereenkomst). Je moet die dan zelf annuleren binnen 7 dagen anders zit je eraan vast. 95% vd mensen wil eerst meer verdiepen alvorens ze een cotnract aangaan. Daarom wordt het op deze manier 'verkocht'.
Onwetende mensen worden zo de dupe van deze wanpraktijken.
die denken dat ze enkel toezeggen voor informatie, dus niet.
De meesten zeggen wel af binnen 7 dagen maar NEM doet vaak alsof ze de opzegging niet op tijd hebben gekregen of ze geven TNT de schuld om zo toch maar netto klantejs te genereren. BEwaar altyd een kopie vd verzonden opzegging en doe dit bij voorkeur aangetekend. Kost je 6 euro maar dan weet je zeker dat ze hem hebben ontvangen.
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Het wordt eentonig maar ook ik ben de dupe van deze gasten.
Heb keurig binnen 7 dagen aangetekend het welkomst-/infopakket teruggestuurd , maar ze negeren dat gewoon en hebben me inmiddels weggehaald bij mijn oude leverancier die zei daar niets tegen te kunnen doen. Maken die lui onderlinge afspraken of zo?
Heb inmiddels wel een klacht gedeponeerd bij de Geschillencommissie voor energie en water en wacht op hun reactie.
Het is te schandalig voor woorden.
Valt hier nu echt niks tegen te doen? Of is dit het bijeffect van de marktwerking die dit kabinet zo voorstaat? En moeten we daar maar mee leren leven...
Heb keurig binnen 7 dagen aangetekend het welkomst-/infopakket teruggestuurd , maar ze negeren dat gewoon en hebben me inmiddels weggehaald bij mijn oude leverancier die zei daar niets tegen te kunnen doen. Maken die lui onderlinge afspraken of zo?
Heb inmiddels wel een klacht gedeponeerd bij de Geschillencommissie voor energie en water en wacht op hun reactie.
Het is te schandalig voor woorden.
Valt hier nu echt niks tegen te doen? Of is dit het bijeffect van de marktwerking die dit kabinet zo voorstaat? En moeten we daar maar mee leren leven...
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 feb 2009 13:32
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
hier kan je niets tegen doen, of je moet 125,- dokken. per gas en electra! maar van mij kunnen ze barsten, ik ga weg bij hun!
je gewoon weer aanmelden bij je oude leverancier. ik gun die lui NIKS!
je gewoon weer aanmelden bij je oude leverancier. ik gun die lui NIKS!
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Je kunt beter met zijn alleen gaan schreeuwen voor het hoofdkantoor vd Energiekamer in Den Haag (NMA)
Laat hun maar eens wat doen tegen de NEM
Bezoekadres Energiekamer:
Muzentoren
Wijnhaven 24
2511 GA Den Haag
Laat hun maar eens wat doen tegen de NEM
Bezoekadres Energiekamer:
Muzentoren
Wijnhaven 24
2511 GA Den Haag
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
http://www.uitzendinggemist.nl/index.ph ... 1432f11c62
zie uitzending KNelpunt over de NEM
meneertje Neeve van de NEM probeert weer alles recht te kraaien wat krom is, dit fliktie ie 2 jaar geleden ook al bij Kassa in de verlenging.
zie uitzending KNelpunt over de NEM
meneertje Neeve van de NEM probeert weer alles recht te kraaien wat krom is, dit fliktie ie 2 jaar geleden ook al bij Kassa in de verlenging.
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Ik heb de redactie van Radar een mail gestuurd met de vraag waarom
Radar of het programma Opgelicht hier tot op heden nog niets aan hebben gedaan. Als je de klachten van alle Topics over de Nem bij elkaar optelt, (topje van ijsberg) dan moet er toch een belletje gaan rinkelen, zou je zeggen. Het moet toch mogelijk zijn om 1 à 2 medewerkers bij de callcenters van de Nem te laten infiltreren en deze misstanden aan de kaak te stellen. Of werken deze callcenters uitsluitende vanuit het buitenland? En dan nog! Daarnaast zouden zij ook een onderzoek moeten doen naar hoe de NMA met al deze klachten omgaat.
Radar of het programma Opgelicht hier tot op heden nog niets aan hebben gedaan. Als je de klachten van alle Topics over de Nem bij elkaar optelt, (topje van ijsberg) dan moet er toch een belletje gaan rinkelen, zou je zeggen. Het moet toch mogelijk zijn om 1 à 2 medewerkers bij de callcenters van de Nem te laten infiltreren en deze misstanden aan de kaak te stellen. Of werken deze callcenters uitsluitende vanuit het buitenland? En dan nog! Daarnaast zouden zij ook een onderzoek moeten doen naar hoe de NMA met al deze klachten omgaat.
Laatst gewijzigd door Twijg op 16 feb 2009 01:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
er zijn callcenters ook in de regio Rotterdam die voor NEM bellen
http://callcenter.pagina.nl
ff zoeken.
http://callcenter.pagina.nl
ff zoeken.
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Natasja Froger heeft voor mij afgedaan door in een TV commercial NEM aan te prijzen.
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Had net weer een dame van de NEM aan de lijn. Ze begon al met de verkeerde maatschappij te noemen waar ik nu bij zou zitten. Dan scoor je bij mij al geen punten.
Vervolgens ging ze vrolijk door om mij toch een lagere prijs te beloven. Toen zei ik dus dat ik dat vreemd vond, als ze niet eens wist waar ik nu mijn energie verkreeg. Begon ze een of ander bazelverhaal over de netbeheerder (die daar dus niets mee te maken heeft maar goed )
Op mijn opmerking dat ik het allemaal nogal sterk vond omdat ze veel hoger vastrecht rekenden dan mijn huidige energieboer vroeg ze waar ik dat vandaan had. Toen ik begon over het Radar forum kapte ze gauw het gesprek af... Ik heb haar nog een prettige avond gewenst en opgehangen. En geen enkele keer ja gezegd
Vervolgens ging ze vrolijk door om mij toch een lagere prijs te beloven. Toen zei ik dus dat ik dat vreemd vond, als ze niet eens wist waar ik nu mijn energie verkreeg. Begon ze een of ander bazelverhaal over de netbeheerder (die daar dus niets mee te maken heeft maar goed )
Op mijn opmerking dat ik het allemaal nogal sterk vond omdat ze veel hoger vastrecht rekenden dan mijn huidige energieboer vroeg ze waar ik dat vandaan had. Toen ik begon over het Radar forum kapte ze gauw het gesprek af... Ik heb haar nog een prettige avond gewenst en opgehangen. En geen enkele keer ja gezegd
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
mrmaster:
Je zou in ieder geval je huidige leverancier kunnen vragen geen wijzigingen van de toko aan te nemen, heb je dat iig al geregeld!
Helaas heb ik ook zo'n 'informatiepakket' ontvangen en heb gelijk een pittige brief gestuurd, aangetekend!! Dus ook nog 's 7 euro moeten betalen voor dit geintje.. Ook ik heb mijn huidige leverancier op de hoogte gebracht en deze houden alles in de gaten...
Misschien heb je er wat aan?
Je zou in ieder geval je huidige leverancier kunnen vragen geen wijzigingen van de toko aan te nemen, heb je dat iig al geregeld!
Helaas heb ik ook zo'n 'informatiepakket' ontvangen en heb gelijk een pittige brief gestuurd, aangetekend!! Dus ook nog 's 7 euro moeten betalen voor dit geintje.. Ook ik heb mijn huidige leverancier op de hoogte gebracht en deze houden alles in de gaten...
Misschien heb je er wat aan?
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Wat ik me nou serieus ga afvragen, iedereen kent deze praktijken onder tussen, waarom tuinen mensen er dan nog zo vaak in?
Als een call center mij belt, heb ik nooit tijd, daar beginnen ze meestal mee. Gewoon op elke vraag zeggen, ik ben aan het eten, of koken, of weet ik veel wat en hang op. Meestal komen ze dan met de vraag is het goed dat ik u op een later tijdstip terug bel, nee, is niet goed en nog even een vraag van mijn kant, hoe komt u aan mijn telefoonnummer?
Iedereen die op fora's schrijft, heeft een computer en is zelf zo zo slim om dingen uit te zoeken en te kijken waar je je het beste bij thuis voelt en waar je kan besparen.
Scheelt een hele hoop stress en om nou meteen een energie maatschappij oplichters te noemen, gaat me even te ver.
ik hoor niemand over de regering die ons er toe dwingt tot bezuinigen.
In de algemene voorwaarden van de nem staat onder artikel 3, 3.2 leveringsvoorwaarden, dat de leverancier de contractant het recht geeft om binnen zeven werkdagen de vastgelegde overeenkomst te beëindigen.
Bij de nem kan je ook gewoon een jaarcontract afsluiten, dus niet alleen drie jaar.
Nee, ik werk niet bij de nem, ik zoek gewoon graag dingen uit, ik heb tenslotte de hele wereld onder mijn handen met een computer.
Ik wens iedereen veel sterkte die hier mee kampt, maar misschien wordt het ook eens tijd om de hand in eigen boezem te steken en niet zomaar overal ja op te zeggen.
Als een call center mij belt, heb ik nooit tijd, daar beginnen ze meestal mee. Gewoon op elke vraag zeggen, ik ben aan het eten, of koken, of weet ik veel wat en hang op. Meestal komen ze dan met de vraag is het goed dat ik u op een later tijdstip terug bel, nee, is niet goed en nog even een vraag van mijn kant, hoe komt u aan mijn telefoonnummer?
Iedereen die op fora's schrijft, heeft een computer en is zelf zo zo slim om dingen uit te zoeken en te kijken waar je je het beste bij thuis voelt en waar je kan besparen.
Scheelt een hele hoop stress en om nou meteen een energie maatschappij oplichters te noemen, gaat me even te ver.
ik hoor niemand over de regering die ons er toe dwingt tot bezuinigen.
In de algemene voorwaarden van de nem staat onder artikel 3, 3.2 leveringsvoorwaarden, dat de leverancier de contractant het recht geeft om binnen zeven werkdagen de vastgelegde overeenkomst te beëindigen.
Bij de nem kan je ook gewoon een jaarcontract afsluiten, dus niet alleen drie jaar.
Nee, ik werk niet bij de nem, ik zoek gewoon graag dingen uit, ik heb tenslotte de hele wereld onder mijn handen met een computer.
Ik wens iedereen veel sterkte die hier mee kampt, maar misschien wordt het ook eens tijd om de hand in eigen boezem te steken en niet zomaar overal ja op te zeggen.
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
@karinknol:
Je zegt dat je met de computer de wereld onder je handen hebt, maar blijkbaar heb je van dit forum alleen de laatste topics gelezen. Deze reacties gaan voor het grootste gedeelte over de nieuwe reclame campagne met Natasja Froger.
Het zijn over het algemeen niet de jongeren die erin worden geluisd maar onze ouderen en geestelijk minder begaafden!
Dus een groot deel van de mensen die hier op dit forum zitten hebben die problemen met hun ouders of grootouders meegemaakt!
En dan heeft dat niets te maken met of je wel of geen JA kunt of wilt zeggen!
Bovendien, óók mensen die néé hebben gezegd schijnen regelmatig tóch de 'info' te krijgen en ben je dan te laat met reageren dan heb je de poppen aan het dansen want probeer er dan maar zonder kleerscheuren af te komen!
De kinderen of kleinkinderen mogen dan gaan puinruimen!
Dáár zit 'm nou de kneep!
Je zegt dat je met de computer de wereld onder je handen hebt, maar blijkbaar heb je van dit forum alleen de laatste topics gelezen. Deze reacties gaan voor het grootste gedeelte over de nieuwe reclame campagne met Natasja Froger.
Het zijn over het algemeen niet de jongeren die erin worden geluisd maar onze ouderen en geestelijk minder begaafden!
Dus een groot deel van de mensen die hier op dit forum zitten hebben die problemen met hun ouders of grootouders meegemaakt!
En dan heeft dat niets te maken met of je wel of geen JA kunt of wilt zeggen!
Bovendien, óók mensen die néé hebben gezegd schijnen regelmatig tóch de 'info' te krijgen en ben je dan te laat met reageren dan heb je de poppen aan het dansen want probeer er dan maar zonder kleerscheuren af te komen!
De kinderen of kleinkinderen mogen dan gaan puinruimen!
Dáár zit 'm nou de kneep!
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Mag hierbij de discussie eindigen over Natasja Froger svp? Dit heeft helemaal niets te maken met de praktijken van de NEM. Manager regelt een commercial, zij krijgt betaald en waarschijnlijk heeft ze geen zelfs idee wie haar huidige energieleverancier is. Sympathieke vrouw lijkt me, maar als je over celebrities wil kletsen, dan zoek maar een ander forum op. Ik ben eigenlijk mee rgeinteresseerd of er mensen zijn die nog wat hebben weten te bereiken bij de stand van de NEM op de Huishoudbeurs? Naar mijn idee hebebn daar alleen promo-medewerkers gestaan en geen NEM-medewerkers zelf, maar ik ben er (gelukkig) niet geweest.
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Zo, ik had net een heel hardnekkige... Nadat ik hem de eerste keer nogal bot van repliek diende dat ik geen zaken deed met een misdadige organisatie, vond hij het nodig om nog 5 (!) keer terug te bellen! De laatste keer heb ik hem heel duidelijk gemaakt dat ik hem echt nooit weer wilde horen, omdat ik anders aangifte tegen hem ging doen. Toen leek hij het eindelijk te begrijpen.
Wat een mafkees... En hij stotterde nog ook! Niet dat dat een probleem hoeft te zijn, maar ga dan niet bij een callcenter werken... Vervolgens mij er van beschuldigen dat ik hem niet uit liet praten, terwijl hij mij telkens onderbrak. En het dan gek vinden dat ik ophang
Wat een mafkees... En hij stotterde nog ook! Niet dat dat een probleem hoeft te zijn, maar ga dan niet bij een callcenter werken... Vervolgens mij er van beschuldigen dat ik hem niet uit liet praten, terwijl hij mij telkens onderbrak. En het dan gek vinden dat ik ophang
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 feb 2009 12:32
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Beste allemaal,
Ik heb me gisteren vrijwillig aangemeld (via Internet) bij de NEM. Ik dacht het slim bekeken te hebben en veel te besparen.
Een vriend van me wees op de vele problemen omtrent dit bedrijf (en verwees me naar dit forum).
Na het lezen van de vele negatieve verhalen (niet alleen op deze site). Heb ik spijt en wil ik er onderuit..
Welke stappen kan ik nu het beste ondernemen? Aangetekende brief? e.d.
Alvast bedankt
Ik heb me gisteren vrijwillig aangemeld (via Internet) bij de NEM. Ik dacht het slim bekeken te hebben en veel te besparen.
Een vriend van me wees op de vele problemen omtrent dit bedrijf (en verwees me naar dit forum).
Na het lezen van de vele negatieve verhalen (niet alleen op deze site). Heb ik spijt en wil ik er onderuit..
Welke stappen kan ik nu het beste ondernemen? Aangetekende brief? e.d.
Alvast bedankt
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
ik ben ook benaderd door nlm.
maar ben het helemaal niet eens wat jullie hier schrijven.
het meisje wat ik aan de telefoon had was heel vriendelijk.
legde het hele verhaal goed uit.
en ook dat ik veel voordeliger uit zou zijn als ik zou over stappen.
ze zou me een welkomstpakket sturen (geen informatie pakket)
en als ik er niet mee eens zou zijn kon ik het binnen 7 werkdagen terug sturen. dan zou er niets aan de hand zijn.
dus ik weet niet wat jullie allemaal aan het doen zijn, maar je moet gewoon goed luisteren wat er verteld word.
vriendelijke groeten,
sterre
maar ben het helemaal niet eens wat jullie hier schrijven.
het meisje wat ik aan de telefoon had was heel vriendelijk.
legde het hele verhaal goed uit.
en ook dat ik veel voordeliger uit zou zijn als ik zou over stappen.
ze zou me een welkomstpakket sturen (geen informatie pakket)
en als ik er niet mee eens zou zijn kon ik het binnen 7 werkdagen terug sturen. dan zou er niets aan de hand zijn.
dus ik weet niet wat jullie allemaal aan het doen zijn, maar je moet gewoon goed luisteren wat er verteld word.
vriendelijke groeten,
sterre
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
hoi mama mia,
meestal worden de meeste fouten gemaakt door niet goed te luisteren.
en niemand zegt toch dat je over moet stappen.
dat doe je nog altijd zelf.
en wat heeft natasja froger er nu mee te maken, die doet ook alleen maar haar werk. ofdat je haar nu wel mag of niet.
ik vind het belachelijk dat ze hier de nlm zo afkraken.
je kunt er alleen maar mee bezuinigen.
ik ga er in ieder geval 213 euro per jaar minder mee betalen dus van mij mag nlm wel blijven hoor.
want goedkoper kan je niet zitten.
als jij 200 euro op de grond ziet liggen dan raap je die toch ook op.
of zeg je laat maar liggen want ik heb genoeg geld.
nou sorry hoor maar ikke niet.
meestal worden de meeste fouten gemaakt door niet goed te luisteren.
en niemand zegt toch dat je over moet stappen.
dat doe je nog altijd zelf.
en wat heeft natasja froger er nu mee te maken, die doet ook alleen maar haar werk. ofdat je haar nu wel mag of niet.
ik vind het belachelijk dat ze hier de nlm zo afkraken.
je kunt er alleen maar mee bezuinigen.
ik ga er in ieder geval 213 euro per jaar minder mee betalen dus van mij mag nlm wel blijven hoor.
want goedkoper kan je niet zitten.
als jij 200 euro op de grond ziet liggen dan raap je die toch ook op.
of zeg je laat maar liggen want ik heb genoeg geld.
nou sorry hoor maar ikke niet.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 19 feb 2009 17:33
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Ik heb gehoord als je tijdig opzegt en de aangetekende brief laat registreren bij justitie, een rechtzaak kan aanspannen! Wel even verder uitzoeken a.u.b.
gr,
Jaap
gr,
Jaap
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
@mammaria, ik heb alle 101 pagina's gelezen, had even een dood uurtje. Ik ben bewust niet over Natasja Froger begonnen, is gewoon een reclame en geloof me daar geloven het gros van de mensen toch niet meer in, hoop ik toch?
Of denk je nou echt dat ik naakt over het voetbalveld ga rennen als ik mijn andrelon shampoo gebruik?
Zonder dollen, het nem volgt de weg van vele bedrijven, even via de telefoon ronselen. Ik weet nog goed dat ik door @home gebeld werd om over te stappen naar hun totaal pakket, ik hoorde het lachend aan er op het moment dat ze vroegen of het mij duidelijk was dat ik bij hun het totaal pakket zou gaan afnemen, heb ik ja gezegd.
Op alles zei ik ja, totdat ze mijn rekeningnummer vroegen, toen had ik echt, nou kijk even onder klantnummer zoveel, weet je het meteen.
Oeps sorry!
Het is natuurlijk iets heel anders als ze dit doen bij demente bejaarden, maar geloof me, ook daar staan ze niet alleen in en hier zou juist een ingrijpen van de overheid in nodig zijn. Mijn mening is dat hier onvoldoende toezicht op is.
Maar een gewoon denkend mens, ook die met kleine kinderen, ik heb er zelf ene en twee pubers, kent het woord nee toch echt wel volgens mij!
Het is alleen wel alsof mensen geen nee meer durven te zeggen, niet meer voor hun eigen mening op durven te komen.
Het hele deur en telefonische verkoop is een psychologische iets, heb je even tijd, nee, duurt maar heel even en de meesten blijven dan gewoon luisteren, ik zeg gewoon weer, nee, ik heb geen tijd, dag. Baf deur dicht, telefoon op de haak.
Het is makkelijker voor mensen om ja te zeggen dan om nee te verkopen, gaan de radars meteen al spinnen, wat voor verklaring moet ik aan mijn nee geven.
En das al fout, nee is gewoon nee, of de ander het daar nou mee eens is of niet, ze overvallen ons ongevraagd, of het nou aan de deur is of via de tel.
Ik geloof niet dat de nem zo'n oplichters bedrijf is, dat ze fouten maken, je tuurlijk, doe ik ook elke dag. Waar mensen werken vallen spaanders.
Als je zo'n gesprek krijgt over de tel, kan je ook nog zeggen, moment, ik wil dit even opnemen en beroep me nu alvast op artikel 3, 3.2 van jullie voorwaarden.
Of denk je nou echt dat ik naakt over het voetbalveld ga rennen als ik mijn andrelon shampoo gebruik?
Zonder dollen, het nem volgt de weg van vele bedrijven, even via de telefoon ronselen. Ik weet nog goed dat ik door @home gebeld werd om over te stappen naar hun totaal pakket, ik hoorde het lachend aan er op het moment dat ze vroegen of het mij duidelijk was dat ik bij hun het totaal pakket zou gaan afnemen, heb ik ja gezegd.
Op alles zei ik ja, totdat ze mijn rekeningnummer vroegen, toen had ik echt, nou kijk even onder klantnummer zoveel, weet je het meteen.
Oeps sorry!
Het is natuurlijk iets heel anders als ze dit doen bij demente bejaarden, maar geloof me, ook daar staan ze niet alleen in en hier zou juist een ingrijpen van de overheid in nodig zijn. Mijn mening is dat hier onvoldoende toezicht op is.
Maar een gewoon denkend mens, ook die met kleine kinderen, ik heb er zelf ene en twee pubers, kent het woord nee toch echt wel volgens mij!
Het is alleen wel alsof mensen geen nee meer durven te zeggen, niet meer voor hun eigen mening op durven te komen.
Het hele deur en telefonische verkoop is een psychologische iets, heb je even tijd, nee, duurt maar heel even en de meesten blijven dan gewoon luisteren, ik zeg gewoon weer, nee, ik heb geen tijd, dag. Baf deur dicht, telefoon op de haak.
Het is makkelijker voor mensen om ja te zeggen dan om nee te verkopen, gaan de radars meteen al spinnen, wat voor verklaring moet ik aan mijn nee geven.
En das al fout, nee is gewoon nee, of de ander het daar nou mee eens is of niet, ze overvallen ons ongevraagd, of het nou aan de deur is of via de tel.
Ik geloof niet dat de nem zo'n oplichters bedrijf is, dat ze fouten maken, je tuurlijk, doe ik ook elke dag. Waar mensen werken vallen spaanders.
Als je zo'n gesprek krijgt over de tel, kan je ook nog zeggen, moment, ik wil dit even opnemen en beroep me nu alvast op artikel 3, 3.2 van jullie voorwaarden.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 02 feb 2009 18:14
Re: Nederlandse Energie Maatschappij
ik ben gisteren ook even op de site wezen kijken. Het zou mij 204 euro schelen. Ik ben niet zo iemand van het overstappen, al dat gedoe en de mooie praatjes. Ik dacht laat mij eens hier lezen of er nog wat verteld wordt over de nem. En ja hoor. Ik stap dus niet over. Laat mij maar lekker bij het oude blijven. Dan maar ietsie meer betalen.