LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Speedtronic Leiden

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
sjaantje109

Speedtronic Leiden

Ongelezen bericht door sjaantje109 »

SPEEDTRONIC LEIDEN is failliet. Heb begin januari nog een luchtbevochtiger besteld, die konden ze niet snel genoeg leveren bleek later. Toen heb ik hem geannuleerd. Na twee verzoeken om geld terug te storten kreeg ik een mailtje van de curator dat ze failliet zijn. Op internet is hierover niets terug te vinden, de website is ook nog gewoon in de lucht en er staat geen mededeling over op. Wees dus voorzichtig, ik kan naar mijn centen fluiten.

Danielle71

Re: Speedtronic Leiden

Ongelezen bericht door Danielle71 »

Ik heb dus 26 febr 2004 een tv gekocht bij speedtronic,5 jaar garantie erbij ekocht,en uitgerekend 4 maart 2009 ging die tv kapot,ik naar speedtronic bellen....geen gehoor.Er langs gelopen staat er op de dichte deur dat ze over 3 weken weer open gaan.
Ik nog op de website gekeken of ik nog iets schappelijks kon regelen,(vond het zo zonde dat de garantie net 6 dagen verlopen was,en hoopte op een leuke regeling),de website was ook niet actief.
Ik vrees dat ik minimaal 3 weken zonder tv zit.Als ze dan open gaan hoop ik nog dat er iets te regelen valt.[/quote]

peterenrianneguyt

Re: Speedtronic Leiden

Ongelezen bericht door peterenrianneguyt »

1 oktober 2004 voor 4200 euro apparatuur gekocht bij Speedtronic Leiden. Waaronder een LG Plasma TV. Sinds gisteravond ineens alleen maar strepen door het beeld, wel geluid. Alle snoeren nagekeken, geen resultaat.
We hebben 5 jaar garantie bijgekocht, dus 1 oktober 2010 zou de garantie aflopen. Nu lees ik dat Speedtronic failliet is gegaan. Wat moeten we nu doen ?

Gesloten