Beste mensen,
Drie maanden geleden heeft mijn vriendin een nieuw abo met een telefoon aangevraagd bij T-mobile. Ze kreeg drie maanden geleden meteen een mobiel opgestuurd terwijl het contract pas afgelopen dinsdag (17 februari 2009) is ingegaan. Nou bevalt deze mobiel met internet helemaal niet en wil ze eigenlijk een andere mobiel. Met T-mobile gebeld, en nee ze konden toch echt deze mobiel niet meer terugnemen.
Nou weet ik het bestaan van de wet kopen op afstand. Bedenktijd 7 werkdagen. Zij heeft in principe een half product gekregen (een mobiel drie maanden geleden) en nu pas een data abonnement waarmee ze ook kan gaan internetten. Het feitelijke contract is dus pas drie dagen geleden ingegaan.
Wat kan ik hier tegen doen, om desnoods met bijbetaling, een andere mobiel te krijgen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ingang contract mobiel abo met telefoon
Re: Ingang contract mobiel abo met telefoon
Niks!
Ingangsdatum abbo is niet van toepassing. Je had nl. ook kunnen kiezen om het abbo eerder te laten ingaan, staat in de bijgevoegde info!
De leveringsdatum is in dit geval bepalend.
Ingangsdatum abbo is niet van toepassing. Je had nl. ook kunnen kiezen om het abbo eerder te laten ingaan, staat in de bijgevoegde info!
De leveringsdatum is in dit geval bepalend.
Re: Ingang contract mobiel abo met telefoon
Dank voor je snelle antwoord.