LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pretium Telecom

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
KrikvdKruK
Berichten: 215
Lid geworden op: 21 okt 2007 00:54

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door KrikvdKruK »

Benno50,
Natuurlijk moeten politiek en regering bestookt worden met fanmail, maar de OPTA,die zich voor ieder consumentencontact keurig verschuilt achter Consuwijzer, mag ook wel eens in het zonnetje gezet worden.
Zelf noemen ze zich Telecom-autoriteit en –waakhond en vatten hun “toekomstvisie” op de web-site samen met de onsterfelijke slagzin:
“Morgen wordt vandaag bedacht”??? :oops:
Dat is pas echt een vooruitziende blik!!
Het is hun “beleid” geweest om geen schriftelijke bevestiging te eisen bij een overeenkomst via koude werving. Omdat anders de concurrentie belemmerd zou worden…Het is ook hun “beleid”, de markt te reguleren via zelfregulering gebaseerd op onderlinge afspraken van de marktpartijen.
En wat zegt de OPTA-waakhond-woordvoerster in de laatste uitzending van Kassa letterlijjk:
“De OPTA kan alleen verplichtingen opleggen aan KPN”.
Reeds op 13 februari 2009 publiceert de OPTA via Consuwijzer de afspraken van 5 juli 2007,
zie http://www.consuwijzer.nl/Consumentenni ... oonklanten .
Enkele citaten:
“OPTA kan de telefoonbedrijven niet verplichten om zich aan deze afspraken te houden”.
“Het opvragen van call scripts betekent niet dat OPTA call scripts goed- dan wel afgekeurd heeft.”
En uit een eerder verhaal van OPTA:
“OPTA controleert niet achteraf de telefoontjes noch de voicelogs van callcenter medewerkers om te controleren of een verkoop volgens de wettelijke regels is gesloten.”
Kortom de OPTA controleert niks, publiceert geen enkele procedure of regeling en verkwanselt consumentenrechten.
Dus versturen die brief van Benno50 (boven aan deze pagina 139).

lenalida
Berichten: 126
Lid geworden op: 26 okt 2008 19:53

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door lenalida »

Hoi allemaal, nou nou wat een betweter onze Mata Hari, die zal ons het ons allemaal wel even uitleggen
Nou lieve Mata Hari begin dan maar eens met de pagina's van dit forum te lezen dan zul je merken dat PT helemaal niet vertelt dat ze van PT zijn maar zich voordoen als KPN-ers en nou of PT verantwoordlijk is voor het doen en laten van de call-centra.
Maar ook als je opzegt houdt PT zich niet aan afspraken/toezeggingen
Ik heb het zelf meegemaakt en ze houden zich bezig met misleidende klantenwerving wat notabene ook nog eens bij de wet verboden is, maar ja DAT neem PT niet op de voicelog op, ja ze zijn daar betoeterd want dan vallen ze door de mand
Ga bij Pretium werken!! Misschien kun je dan die geweldige advocaat vervangen.
gr. lenalida

carla68
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 jan 2009 14:28

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door carla68 »

Hierbij een brief van mij zoals ik dit ooit naar PT heb gestuurd.
Misschien heeft iemand hier iets aan.



Met handtekening retour
Pretium Telecom B.V.
Amerikaweg 10
2035 RA HAARLEM


Geachte heer/mevrouw,

Op of omstreeks xxxxx werd ik gebeld door Pretium Telecom. Tijdens dat gesprek heb ik mij kennelijk laten verleiden tot een contract met Pretium Telecom. Op grond van de wettelijke regels zoals opgenomen in afdeling 9A van boek 7 BW betreffende Overeenkomsten op Afstand bent u voorafgaand aan het sluiten van een overeenkomst verplicht mij te informeren over onder andere uw identiteit, de belangrijkste kenmerken van de overeenkomst en het al dan niet van toepassing zijn van de mogelijkheid tot het herroepen van de overeenkomst.

Gelet op de wijze waarop ik werd benaderd was het mij niet duidelijk dat ik met Pretium Telecom van doen had. Vanaf het begin van het gesprek moet namelijk de identiteit van de verkoper en het commerciële oogmerk kenbaar worden gemaakt. Vanwege de Code Telemarketing moet het doel van het gesprek bekend worden gemaakt. Daarvan was geen sprake.

Mij werd verteld dat ik sprak met KPN Telecom en dat zij om een prijsverlaging door te voeren (had een relatie met Opta) mijn toestemming nodig hadden en mijn bankrekeningnummer. Ik was vrij sceptisch en wilde mijn rekeningnummer niet via de telefoon doorgeven. Ik vroeg of dit ook via de post kon. Mij werd verteld dat KPN dit liever telefonisch deed, omdat dit goedkoper was. Ik vertelde toen dat zij mijn rekeningnummer hebben en dat ik die dus niet hoefde door te geven. Het antwoord was dat hij van een andere afdeling was van KPN en dat om privacy-redenen dit niet doorgegeven kon worden aan deze afdeling.
Het zou hier alleen gaan om een administratieve handeling zodat ik een prijsverlaging zou krijgen, dus waarom deed ik zo moeilijk. Mij werd ook verteld dat ze alleen geld van mijn rekening konden afschrijven als ik ook het sofinummer zou vermelden en daar was in dit geval geen sprake van. Omdat ik nog niet overtuigd was gaf de verkoper mij zijn bankrekeningnummer om mij te demonstreren dat iemand daar niets mee kon. Met wat morren heb ik uiteindelijk ingestemd met de prijsverlaging en hem mijn bankrekeningnummer gegeven, alleen met als doel KPN ter wille te zijn om een prijsverlaging door te voeren.

Tot mijn ontsteltenis heb ik zonder het te beseffen nu kennelijk een contract met Pretium Telecom en lijkt er geen sprake te zijn van een verlaging maar een aanzienlijke verhoging van het tarief, in plaats van 9,20 euro (budget bellen-KPN), is het nieuwe tarief van Pretium Telecom 16,75 euro. Ik ben erg misleid en dit grieft mij enorm.

U heeft zich in het verkoopgesprek derhalve niet gehouden aan de inlichtingen verplichtingen die de Wet Overeenkomsten op Afstand u oplegt. Op grond van artikel 7:46 D BW heb ik een bedenktijd van drie maanden na sluiting van de overeenkomst.

Omdat mijn (kennelijke) contract jonger is dan drie maanden, doe ik hierbij een beroep op dit artikel en ontbind hierbij mijn (kennelijke) contract met ingang van heden. Ik verzoek u ervoor te zorgen dat binnen 30 dagen alle door mij betaalde kosten door u zijn teruggestort op mijn bankrekening cq dat u geen geld van mijn bankrekening haalt.

Mijn machtiging tot automatische incasso trek ik hierbij in, mocht hiervan sprake zijn. U mag vanaf heden geen geld (meer) van mijn bankrekening halen.

Ik verzoek u vriendelijk de ontvangst van deze brief binnen 14 dagen schriftelijk aan mij te bevestigen.

Verder verzoek ik u vriendelijk om binnen twee weken de Voice-log van het gesprek aan mij te versturen.

Ik ga ervan uit dat u ervoor zorgt dat ik zo snel mogelijk weer via mijn oude aanbieder kan bellen cq bij mijn oude aanbieder blijf (KPN). Mochten er kosten verbonden zijn aan de omzetting naar mijn oude aanbieder houd ik u daarvoor verantwoordelijk.

Voor de zekerheid en voor alle duidelijkheid, ik wens ook geen gebruik te maken van andere diensten, abonnementen of producten van Pretium of aan Pretium gelieerde bedrijven, zoals bijvoorbeeld Pretium B.V., Pretium Telecom B.V., Pretium Direct Marketing Services B.V., Pretium Finance B.V., Delphi Communications B.V., European List & Production Solutions B.V. en Frank Solutions B.V. Ook wil ik niet dat mijn gegevens door deze bedrijven gebruikt worden.

In lijn met bovengenoemde is het dus vanzelfsprekend dat ik het blad Privileges bijvoorbeeld nooit wil ontvangen of een abonnement hierop wil.

Hoogachtend,

carla68
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 jan 2009 14:28

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door carla68 »

Ter informatie, nog een brief

Met handtekening retour
Pretium Telecom B.V.
Amerikaweg 10
2035 RA HAARLEM


Geachte heer/mevrouw,


Op xxxxx heb ik u een brief gestuurd waarin ik aangaf mijn contract met Pretium Telecom te willen ontbinden. U heeft mij per brief van xxxxx laten weten dat u het contract niet zal stopzetten omdat u van mening bent dat ontbinding niet mogelijk is omdat u tot de conclusie komt dat een rechtsgeldige overeenkomst tot stand is gekomen conform de regels van de Wet Koop op Afstand en dat ik niet van een verlengde opzegtermijn gebruik kan maken.

Ik wil u nogmaals wijzen op het feit dat u op grond van de wettelijke regels zoals opgenomen in afdeling 9A van boek 7 BW betreffende Overeenkomsten op Afstand u voorafgaand aan het sluiten van een overeenkomst verplicht bent mij te informeren over onder andere uw identiteit, de belangrijkste kenmerken van de overeenkomst en het al dan niet van toepassing zijn van de mogelijkheid tot het herroepen van de overeenkomst.

In het gesprek dat ik gehad heb met een medewerker van u is daarvan geen sprake geweest, omdat hier is gesuggereerd dat het zou gaan om het doorvoeren van een verplichte tariefsverlaging van de KPN, omdat KPN zich moet houden aan de nieuwe regels van de Opta. Het is mij niet duidelijk geworden dat ik sprak met Pretium en dat het zou gaan om een nieuwe overeenkomst van een andere provider. Ook heb ik geen toestemming gegeven tot automatische incasso. Niet mondeling en niet schriftelijk. Dit is in strijd met de regels van Currence. Bovendien blijkt er nu sprake te zijn van een tariefsverhoging in plaats van een tariefsverlaging van het abonnement, terwijl mij gezegd werd dat het om een tariefsverlaging zou gaan. Ook in de brieven van Pretium (xxxxx) wordt geschreven dat ik nu minder voor mijn abonnement ga betalen.

U heeft zich in het verkoopgesprek derhalve niet gehouden aan de inlichtingenverplichting die de Wet Overeenkomsten op Afstand u oplegt. Op grond van artikel 7:46 D BW had ik daarom een bedenktijd van drie maanden na sluiting van de overeenkomst. Omdat mijn contract jonger was dan drie maanden op het moment dat ik mijn eerste brief aan u zond, is mijn beroep op ontbinding van de overeenkomst rechtsgeldig geweest. Ik verzoek u vriendelijk mij het stopzetten van de overeenkomst te bevestigen, en ik verzoek u ervoor te zorgen dat binnen 30 dagen alle door mij betaalde kosten door u zijn teruggestort op mijn bankrekening mocht hier sprake van zijn. U mag vanaf heden geen geld meer van mijn bankrekening halen.

Ik ga ervan uit dat u ervoor zorgt dat ik zo snel mogelijk weer via mijn oude aanbieder kan bellen. Mochten er kosten verbonden zijn aan de omzetting naar mijn oude aanbieder houd ik u daarvoor verantwoordelijk.

Tijdens het telefoongesprek is tevens sprake geweest van dwaling (moedwillige misleiding). Ook op grond van dwaling ontbind ik mijn overeenkomst en verzoek ik om het bovengenoemde.

Ik heb reeds twee maal schriftelijk verzocht (en twee maal telefonisch) of u de bandopname van het gesprek aan mij wil verzenden. Tot op heden heb ik helaas niets ontvangen. Ook bent in uw correspondentie nooit ingegaan op dit verzoek. Ik verzoek u daarom wederom de bandopname op cd naar mij te versturen.

Hoogachtend,

kolibrizeil
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2009 16:42

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door kolibrizeil »

Al ongeveer twee jaar geleden ben ik benaderd door enkele telefoonproviders om via "voorkiesnummers" goedkoper te bellen dan bij de KPN.
Ik ben in zee gegaan met Tele-2 , Pretium en met 1649.
De service van die drie wilde ik graag vergelijken. Omdat alles telefonisch ging heb je geen enkele voorwaarde zwart op wit, maar de enorme verschillen blijken op den duur vanzelf.
Pretium bood mij op een gegeven moment een "gratis" creditcard aan.
Wel moest ik daarvoor een lidmaatschap betalen. Dat heb ik geweigerd.

Het bellen via 1649 bleek verreweg het goedkoopst en zij hadden ook een perfecte, heldere, volledige facturering.
Ik heb na het trekken van die conclusie niet meer via de andere twee gebeld, maar uitsluitend met 1649. (Voor belangstellenden: aanmelden via 0800 1649)
De incasso's voor gesprekskosten van Tele-2 en van Pretium bleven daarna uit. Maar in december werd onverwacht 65 Euro afgeschreven door Pretium wegens een lidmaatschap, dat ik nooit had gevraagd.
Storneren en ze laten weten, dat ik geen enkele binding met Pretium heb. Dat heeft Pretium er niet van weerhouden in februari nogmaals 65 Euro te incasseren. Dit was dus onwettig en staat gelijk met diefstal.
Laat dit een waarschuwing zijn voor de valkuil van Pretium.
Zegt het voort!!

mata hari
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 feb 2009 20:08

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door mata hari »

Ik weet inderdaad niet hoe het voelt om zoiets mee te maken wanneer je erin bent geluist, en met alle respect voor de mensen voor wie er wel in zijn geluist, maar mevrouw lenalida u kunt al uw frustraties wel op mij afreageren maar volgens mij bent u degene die zo naif is geweest om op zo'n aanbod te accepteren met alle waarschuwingen nota bene die er worden gegeven, en u kunt hoog of laag springen maar uiteindelijk trekken zei toch aan het langste eind.

Mata Hari .

mata hari
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 feb 2009 20:08

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door mata hari »

at lenalida: Wie weet als er een facature vrij komt, ik denk dat het wel dik betaald hoor.

lenalida
Berichten: 126
Lid geworden op: 26 okt 2008 19:53

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door lenalida »

Mata Hari je maakt iedereen volkomen belachelijk met je stomme opmerkingen. Wat dacht je als diegene die ik aan de telefoon had tegen mij gezegd had "mevrouw U spreek met Pretium Telecom, ik kan U een goedkoper abonnement aanbieden dan van de KPN dan was het een hele andere situatie geweest" Dan had ik eventueel kunnen kiezen
Nogmaals ik werd gebeld door "KPN Telecom" en "wilt U profiteren van een goedkoper abonnement met vrij bellen in de avonduren en weekend" dan denkt geen hond dat het Pretium Telecom is
Wie denkt dan in godtoch snaam aan Pretium Telecom
Dus hou toch op met die stomme opmerkingen en lees eerst eens dit forum na misschien gaan dan je oogjes open dat Pretium de kluit belazerd via zijn call-centers en [Bericht aangepast door de moderator] schrok er toch zo"" van bij Radar van de opnames met de verborgen camera, nou v heeft nog niks geleerd en verder vraag ik me af wat jij op dit forum eigenlijk doet, blijf alsjeblieft weg als je niets beters te vertellen hebt
gr. lenalida

benno50
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 jan 2009 16:12

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door benno50 »

Beste forumleden,

Laten we ons niet verliezen in onzin. Waar het in deze wereld steeds om draait is geld "verdienen" op de gemakkelijkste manier. Voor jongelui is dat "werken" in call centres. [Bericht aangepast door de moderator]

PT maakt daar handig gebruik van (overigens zijn ze wel (mede-)verantwoordelijk voor de manier waarop de CC werken). PT is vervolgens op nog meer boevenpad door slechte administratie, en het wederom gebruiken van een CC voor de helpdesk.

Wat we dus moeten bereiken is dat de werkwijze van CC geforceerd anders wordt door betere regelgeving: verplichte schriftelijke bevestiging van telefonisch voorbereidde contracten. En daarvoor moeten we de politiek benaderen en hun adviseurs en de consumenten organisaties om ze te laten weten dat we het niet langer accepteren dat door de lacunes in hun wetgeving onze kwetsbare oudereren gepakt worden.

@matahari, er is ook een of andere bisschop Williamson (oid) in zuid amerika die de holocaust ontkent, dat is ook gewoon dom.

Dus mensen: schrijven naar iedereen die het horen wil (of niet) er moet iets gaan veranderen in die wetgeving.

RoelofH
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2009 17:01

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door RoelofH »

Hallo allemaal,
Pretium is nog steeds actief.
Ik ben vanmiddag (21-feb-09) door hen gebeld. De naam "Pretium" werd daarbij (bewust) heel onduidelijk uitgesproken. Naar hun zeggen waren zij de opvolger van KPN en Tele2. Ik zou een brief daarover van hen ontvangen moeten hebben of zou die binnenkort moeten ontvangen.
Ik heb minstens 3 maal gevraagd of zij werkelijk bij KPN en/of Tele2 hoorden. Steeds werd mij verzekerd, dat dit zo was. Op een gegeven moment heb ik toch toegestemd. (':oops:')De opdracht werd vervolgens telefonisch geregistreerd. Toen ik op de vraag of ik akkoord was met het abonnement antwoordde met "Ja, bij Tele2", moest plotseling het gesprek opnieuw worden opgenomen.
Nadat ik achteraf op internet allerlei klachten over Pretium zag, heb ik contact opgenomen met Tele2. Zij wisten van de praktijken van Pretium
Ik ga nu het abonnement opzeggen binnen de 7 dagen die ik daar officieel voor heb. De aangetekende brief is al de deur uit.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 20 Feb 2009 19:25 door mata hari


--------------------------------------------------------------------------------

Ik weet inderdaad niet hoe het voelt om zoiets mee te maken wanneer je erin bent geluist, en met alle respect voor de mensen voor wie er wel in zijn geluist, maar mevrouw lenalida u kunt al uw frustraties wel op mij afreageren maar volgens mij bent u degene die zo naif is geweest om op zo'n aanbod te accepteren met alle waarschuwingen nota bene die er worden gegeven, en u kunt hoog of laag springen maar uiteindelijk trekken zei toch aan het langste eind.

Mata Hari
Wat een haast achterlijke reactie's, ze slaan helemaal nergens op en als ik jou was zou ik de drank/drugs laten staan.
Pretium is een hopeloos bedrijf dat ook nog eens niet leert van fouten.

jangofett
Berichten: 34
Lid geworden op: 11 nov 2007 12:06

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door jangofett »

gister weer iemand aan de telefoon gehad van PT, heb hem weer heerlijk de meest vreselijkste ziektes toegewenst. Fair? mss dat velen van jullie denken van niet..maar iedereen die maar enig werk voor PT verricht verdient de strop.
het was toch al een stressie week..dus ff flink schelden op PT toverde weer een glimlach op mn gezicht. :lol:

lenalida
Berichten: 126
Lid geworden op: 26 okt 2008 19:53

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door lenalida »

Mata Hari, als je indrdaad niet voelt hoe het is om erin geluisd te worden waar bemoei je je dan mee.
Verder maak ik aan jou geen woorden meer vuil. gr. lenalida

Pretium-hater-drie
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 jan 2009 10:57

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door Pretium-hater-drie »

"De PvdA heeft Delphi ingeschakeld voor het werven van campagnegeld en het aanbrengen van nieuwe leden. Politieke fondsen- en ledenwerving is in Nederland nog weinig ontwikkeld. Het Amerikaanse zusterbedrijf van Delphi, CMS, heeft wel al veel ervaring met het opzetten en uitvoeren van fondsenwervende acties voor de Democratische Partij. "

Een bericht van de website van Delphi.nl. Zou mevr. Mi Li Vos weten dat Delphi onderdeel uitmaakt van DEM bv en dus ook valt onder onze bekende Nederlander [Bericht aangepast door de moderator]? Pretium? Tja, naar mij idee een vreemde combinatie en voor de PvdA dan ook een discutabele keuze. Ik zou niet voor Delphi hebben gekozen tenzij je gelijk de ellende bij Pretium aan de kaak stelt en onder voorwaarden bij Delphi "instapt"

FiscaalJurist
Berichten: 579
Lid geworden op: 05 dec 2008 09:39

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

Een tijdje geleden had ik gemeld dat mijn vader ook in de pretium val was getrapt. Daarop goed advies gekregen op dit forum. Helaas wil hij geen aktie ondernemen maar het advies was goed. Nog mijn dank :D

RexRotterdam
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2009 17:31

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door RexRotterdam »

nou mensen, ik ben nou zo n persoon die jullie op belt over pretium telecom. het leuke is, ik stel me voor als ... van pretium telecom, dan vraag ik de klant of ze nog een weekend vrij abo hebben van KPN. ik vertel de klant dat ze van 18 euro aan abbonementskosten naar 16.75 gaan en dat ze 25% minder gaan betalen aan gesprekskosten.
Klopt allemaal als een bus, bij kpn weekend vrij betaal je namelijk 18 euro per maand en de gesprekskosten zijn 4 ct per min en bij ons dus 3 ct.
ik vertel de klant dat het een contract van een jaar is. en ik neem een voicelog op waarin de naam Pretium Telecom nog een keer of 4 voorkomt.
Dat de klant dan nog steeds niet begrijpt dat pretium telecom niet kpn is maar pretium telecom is echt een beetje dom en niet mijn probleem. mensen horen wel maar luisteren niet. eigen schult denk ik zo en trouwens. pretium is toch goedkoper dus wat lopen jullie nou te zeuren.

De Groeten

lenalida
Berichten: 126
Lid geworden op: 26 okt 2008 19:53

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door lenalida »

Nou ben jij dan misschien een eerlijke telefoonverkoper maar de meeste van je collega's zijn dat beslist niet. Als ik gebeld wordt door "KPN" dan neem ik ook aan dat het de KPN is en niet Pretium Telecom wat dan later blijkt uit een brief die we 10 dagen later krijgen dus geen beroep meer konden doen op 7 dagen bedenktijd en zo is het ons ook vergaan. Door beroep te doen op de coulanceregeling is het voor ons redelijk goed afgelopen, hoewel in eerste instantie men zich ook niet aan de afspraken hield. Na dreiging met de geschillencommissie kon het ineens wel en zijn we weer terug bij de KPN die tenminste tevoren een gespecificeerde rekening stuurt met de datum waarop ongeveer het bedrag van de rekening wordt afgeboekt
En of ik nu wel of niet goedkoper bel met PT kan me eigenlijk geen barst schelen, maar ik wil gewoon niet belazerd worden en dat gebeurt WEL!!! Waarom dan al die klachten bij Radar en Kassa
Op brieven krijg je geen antwoord "niet ontvangen" je moet de brieven echt sturen met ontvangstbevesting zodat ze tekenen voor ontvangst
En jij wil voor zo'n werkgever werken? Niet geloven. Ik bleef er geen minuut langer en moet jij misschien spionneren voor PT. Mag van mij hoor, PT mag weten dat ik het een stelletje oplichters vind
gr. lenalida

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door antileugens »

Beste Rex,

Het feit dat je hier inmiddels bijna 150 pagina's met ellende hebt over Pretium én dat je de tarieven niet op de site van Pretium kunt vinden zou je toch aan het denken moeten zetten.

anti-pret
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 sep 2007 01:10

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door anti-pret »

@Rex:
Stel: ik koop iedere week bij de slager 1 pond biefstuk. Opeens vraagt de slager of het ook een pond bloedworst mag zijn? Ik versta of het ietsje meer mag zijn (ben aan een oor doof) en zeg per ongeluk ja.
De slager gooit de bloedworst in mijn mandje. Ik zie het liggen en zeg:
maar ik wil geen bloedworst, ik wil biefstuk. Zegt de slager, hou het nu maar, wat bloedworst is goedkoper dan biefstuk. Maar IK LUST GEEN BLOEDWORST!!! Hou uw rotzooi bij u!
Het is toch van de zotte als ik het tot een rechtzaak zou moeten laten komen om de slager zijn bloedworst terug te laten nemen???????

P.S. Je zou de slager kunnen vergelijken met Pretium :evil:

Derksen A.
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2009 22:06

Re: Pretium Telecom

Ongelezen bericht door Derksen A. »

Beste mensen, mijn schoonmoeder van 83 is dus het zoveelste slachtoffer. Ook zij heeft zich laten belazeren door dit bedrijf en zit nu met 2 telefoonbedrijven, KPN èn Pretium.Sinds een week zit zij in een verpleegtehuis, na een herseninfarct. Zij is half verlamd en kan niet meer praten.Toen wij dit bedrijf belde om het abonnement te stoppen vertelden zij doodleuk dat we het abonnement maar moesten over zetten naar het verpleegtehuis. Moeder kan niet meer praten, dus wat moet zij dan met een telefoon. [Bericht aangepast door de moderator]
Ik hoop dat iemand mij (namens mijn schoonmoeder) kan helpen.

Mvg. Derksen A.[/b]

Gesloten