| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Conflict met Kruidvat Fotoservice
Conflict met Kruidvat Fotoservice
Ene fordfocuslul helpt mijn topic om zeep. Mij zie je hier niet meer.
Laatst gewijzigd door Duplex28 op 21 feb 2009 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Conflict met Kruidvat Fotoservice
Is er niemand die mij kan helpen?? 
-
Fordfocuswagon1,6
Duplex28 Als je gewoon goed had gelezen dan had je zelf kunnen zien dat het liggend boek wat jij hebt besteld niet in de aanbieding is!!!Duplex28
Zij gaven aan dat het boek dat ik besteld had niet in de aanbieding was. Ik ben het hier niet mee eens. Op hun website staat namelijk fotoboek groot van 34,95 voor 24,95.
http://i414.photobucket.com/albums/pp22 ... at16-1.jpg
Dus dan vind ik dat je hierzo niet gelijk moet gaan zeuren, dat jij vind dat je wel korting moest krijgen als het niet in de aanbieding is kan je ook geen korting krijgen de Kruitvat fotoservice staat nog steeds niet op de markt. Dus voortaan ff iets beter lezen...
MVG
Kan je me uitleggen waar jij dat ziet dan? Want ik heb het niet gelezen.
-
Fordfocuswagon1,6
Als je op je eerste linkje klikt zie je op hun site wat er in de aanbieding is...Duplex28
Kan je me uitleggen waar jij dat ziet dan? Want ik heb het niet gelezen.
Dan zie je dat ze die grote foto boeken in de aanbieding hebben maar als je dan naar de maten kijkt zie je gewoon dat het boek staand wordt afgedrukt en niet liggend zoals jij dat wou...
Dus gewoon iets beter lezen en kijken voor dat je gelijk roept over een conflict want volgens mij is dat er helemaal niet.
De Kruitvat zou wel gewoon hebben geantwoord dat die boeken niet in de aanbieding was.
Als je naar de Appie/C1000/Jumbo gaat en het gehakt is in de aanbieding ga je toch ook niet zeggen maar ik heb nu kip krijg ik dat ook voor die aanbieding...
MVG