Hahaha,Ik heb namelijk een uitnodiging gekregen om vrijblijvend een offerte te laten maken,
Met maar 1 doel voor ogen, klant naar de winkel halen en daarna gaat de trukendoos open met en eenmalig, nu tekenen aanbod.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Hahaha,Ik heb namelijk een uitnodiging gekregen om vrijblijvend een offerte te laten maken,
Dan zou ik die Schmidt van € 29000,- maar vergeten.....sorry. Gelijkwaardig zei je toch.Wij hebben nu een poggenpohl hoogglans keuken (inmiddels 10 jaar oud, en heeft 2 opgroeiende kinderen doorstaan) er zitten nauwlijks gebruikssporen op. Die lak is keihard!!!
Dus eigenlijk willen wij wel weer een keuken waarvan de lak van gelijkwaardige kwaliteit is.
KH maakt ook de hoogglanslak fronten zelf met als voordeel vrije keuze in kleuren en constante kwaliteit, ook bij een "servicegeval" is de kans op wachttijden of kwaliteitsverschillen nihil.Bij mijn zoektocht naar een nieuwe keuken vond ik volgens mij een hoogglans lak keuken van KH er erg strak uitzien. Ik weet niet hoe de kwaliteit van de lak (en de keuken...) verder is, maar in mijn herinnering vond ik die mooier eruit zien dan andere hoogglans lakkeukens.
Behalve op de lak, maar dat was je vergeten bij te vermelden, daarom doe ik het maar even.ook bij een "servicegeval" is de kans op wachttijden of kwaliteitsverschillen nihil.