| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rente diefstal DSB bank
-
poelepandje
rente diefstal DSB bank
Ik heb geen moment rood gestaan en toch moet boete rente betalen.Wees gewaarschuwd 
-
sjorsie1982
Re: rente diefstal DSB bank
dan had je beter moeten oppassen om geen grote bedragen op te nemen op dezelfde dag dat je ze ontvangen hebt.
Noble....waar ben je???
Wat fijn dat sommige andere banken niet valuteren!!
Wat fijn dat sommige andere banken niet valuteren!!
hiero hiero !!!
kan de topic schrijver aangeven wanneer het geld gestort was en wanneer opgenomen?? (tijdstip??)
Ikzelf krijg nl ZEER snel mijn bijboekingen binnen op zowel DSB als Argenta,
zelfs van een bank waarvan ik het NIET verwachte, jawel,
zie ik s'middags het geld staan dat sóchtends door iemand beloofd wordt...
hééel vreemd, ik dacht dat alleen RABO dat kon..
Als ik de DSB bank om iets bel (gratis ) krijg ik vriendelijk en snel antwoord...
heeft topic opener de data/ tijden hier opgevraagd??
ik wacht nog even op de juiste gegevens...
lijkt me wel zo eerlijk om op FEITEN af te gaan hé justme?? mee eens??
kan de topic schrijver aangeven wanneer het geld gestort was en wanneer opgenomen?? (tijdstip??)
Ikzelf krijg nl ZEER snel mijn bijboekingen binnen op zowel DSB als Argenta,
hééel vreemd, ik dacht dat alleen RABO dat kon..
Als ik de DSB bank om iets bel (gratis ) krijg ik vriendelijk en snel antwoord...
heeft topic opener de data/ tijden hier opgevraagd??
ik wacht nog even op de juiste gegevens...
lijkt me wel zo eerlijk om op FEITEN af te gaan hé justme?? mee eens??
-
FiscaalJurist
Leuke combinatie en vrije dag en het radarforum.
Ridder NOBLE zal idd wel weer ten strijde trekken............
Succes.
Bijft wel dat als je voor de eerste keer wordt geconfronteerd met de valuteringsdraak je verontwaardeging is te begrijpen. Iedereen moet het een keer meemaken.
Gelukkig is het over 7 tot 8 maanden verleden tijd. Maar jongens:
Of je nu door de kat of de hond gebeten wordt, pijn doet het toch....
NB Ben ik Ff blij dat ik niet meer bij een bank werk. BBBRRRRRR je kunt op feestjes tegenwoordig nog beter vertellen dat je ramkraken zet dan dat je bij een bank werkt
Ridder NOBLE zal idd wel weer ten strijde trekken............
Succes.
Bijft wel dat als je voor de eerste keer wordt geconfronteerd met de valuteringsdraak je verontwaardeging is te begrijpen. Iedereen moet het een keer meemaken.
Gelukkig is het over 7 tot 8 maanden verleden tijd. Maar jongens:
Of je nu door de kat of de hond gebeten wordt, pijn doet het toch....
NB Ben ik Ff blij dat ik niet meer bij een bank werk. BBBRRRRRR je kunt op feestjes tegenwoordig nog beter vertellen dat je ramkraken zet dan dat je bij een bank werkt
gelukkig krijg ik mijn geld ook zeer snel op mijn rekening...'s ochtends via de bank iets overgemaakt en 's middags heb ik het al op mijn rekening....Ikzelf krijg nl ZEER snel mijn bijboekingen binnen op zowel DSB als Argenta,
Wat een stelletje boeven die lui bij de DSB...beetje geld aftroggelen van hun klanten, door valuteren!!!!..FOEI....kan de topic schrijver aangeven wanneer het geld gestort was en wanneer opgenomen?? (tijdstip??)
De ING doet zoiets tenminste niet...
nee niet alleen de rabo ...info is een beetje achterhaald.Maar dat geeft niet hoor...daar heb je wel vaker last van..hahahahééel vreemd, ik dacht dat alleen RABO dat kon..
wacht jij maar even op juiste gegevens hoor...ik weet het antwoord al
das allemaal heeel mooi.... het lijkt er op ( is zo??) dat alle banken straks (er zijn er nu dus al meerdere) het snelle boeking systeem gebruiken... en zo hóórt het ook anno 2009.( had makkelijk éérder gekund véél eerder)
Dat onze ministers de banken zolang hebben laten stelen = FOUT, en valutereing is straks uitgestorven.
Dat is GOED nieuws voor de voorvechters welke als éérste begonnen te roepen dat het pure diefstal is, en waardoor de politiek uiteindelijk heeft ingegrepen.
Nu het hele banksysteem staat te trillen op zijn grondvesten, ben ik benieuwd wat de volgende fase gaat worden. gratis banken??
toekomst zal het uitwijzen..
Dat onze ministers de banken zolang hebben laten stelen = FOUT, en valutereing is straks uitgestorven.
Dat is GOED nieuws voor de voorvechters welke als éérste begonnen te roepen dat het pure diefstal is, en waardoor de politiek uiteindelijk heeft ingegrepen.
Nu het hele banksysteem staat te trillen op zijn grondvesten, ben ik benieuwd wat de volgende fase gaat worden. gratis banken??
-
Consumentt
Gewoon een beetje opletten, dan is er niks aan de hand.Wat een stelletje boeven die lui bij de DSB...beetje geld aftroggelen van hun klanten, door valuteren!!!!..FOEI....
Kun je lekker rente blijven ontvangen.