LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geld terug; Achmea Health Center

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
hedda

geld terug; Achmea Health Center

Ongelezen bericht door hedda »

Aan het einde van deze maand loopt ons lidmaatschap af bij Achmea Health Center te Arnhem (sportschool). Nu is het zo dat er op onze sleutels nog een gezamelijk bedrag staat van ong. 100 euro. Het storten van 75 euro per persoon was een half jaar geleden 1 van de voorwaarden om ons in te kunnen schrijven. Ik heb de sportschool in Arnhem gebeld en gevraagd of we het tegoed op de sleutels terug kunnen krijgen. Het antwoord van hun kant was dat we niets contant terug krijgen en dat we volgens hen de komende 2 weken veel van de zonnenbank en de bar gebruik moeten maken om zo het tegoed op te maken. 1 maart komt het gehele bedrag op beide sleutels te vervallen met het aflopen van het lidmaatschap.
In de voorwaarden is niets terug te vinden over het niet teruggeven van geld bij het beeindigen van het lidmaatschap, maar zei zeggen dat we er geen recht op hebben. Hebben wij nu wel of geen recht om dit geld terug te eisen? Heeft iemand enig idee?

mvg Hedda

brenda229
Berichten: 277
Lid geworden op: 21 mei 2006 17:56

Re: geld terug; Achmea Health Center

Ongelezen bericht door brenda229 »

volgens mij is het altijd nog jou geld als jij het erop heb gestort.
vind het heel raar. En zou dreigen met aangifte van diefstal.
Ben zowiezo niet te spreken over arnhem. Vind de begeleiding echt minimaal.
Is dat ook de reden dat jullie stoppen???
Wij gaan ook opzeggen. Bij inschrijven is ons een hoop begeleiding beloofd, per saldo loop er vaak maar 1 of 2 personen op 2 zalen. Vaker 1 dan 2.
Van begeleiding kan je dan ook niet spreken.
Wij vinden het erg teleurstellend en hadden er echt meer van verwacht.
je betaald immers een hoop geld elke maand.
succes met geld terugkrijgen.
misschien iedere klant aanspreken die er loopt en zo dat ze het horen. Misschien geven ze je geld supersnel terug hahahaha succes

Ronalddd
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 feb 2009 10:59

Re: geld terug; Achmea Health Center

Ongelezen bericht door Ronalddd »

Ik sport ook bij AHC Arnhem. En mij bevalt het uitstekend.
Klagen hier is makkelijk over begeleiding...hebben jullie de mensen zelf al eens aangesproeken.
En ja wat verwachte je dan...dat ze telkens je handje vast houden. ik vind het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
Je moet zelf ook hulp vragen als je het nodig hebt...het is natuurlijk onmogelijk voor hen om iedereen alle aandacht te geven die men wil. Als je vraagt doen ze alles voor je.

Wat betreft het geld.... ik heb het wel ergens gelezen... vind het een logisch verhaal. Zodra je geen lid meer bent vervalt jou recht om van de faciliteiten gebruik te maken.
Gaan jullie wel eens stappen of naar feestjes? Je moet muntjes halen of speciale kaarten...mocht je deze niet op hebben gemaakt krijg je er ook geen geld voor terug

Klagen is makkelijk... mensen helpen is moeilijk...

genux
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 mar 2006 12:05

Re: geld terug; Achmea Health Center

Ongelezen bericht door genux »

Over de begeleiding heeft natuurlijk ieder zijn eiegen mening.
Het gaat de TS over het geld wat nog tegoed staat op de sleutel.
En de voorbeeld die Ronalddd aanhaalt slaat nergens op. Want wanneer ben je op een feestje VERPLICHT om voor 75 euro muntjes te kopen. TS moest 75 euro storten op de sleutel om lid te kunnen worden.


Lezen is een kunst op zich...
Gr Genux

Ronalddd
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 feb 2009 10:59

Re: geld terug; Achmea Health Center

Ongelezen bericht door Ronalddd »

Ik kan je vertellen dat het nooit verplicht is om geld te storten.
Ik ben zelf lid geworden met een dergelijke actie. Ik kreeg korting op het inschrijfgeld. Deze korting hield in dat je wel betaald, maar een gedeelte op de sleutel kreeg waarmee betalingen kunnen worden voldaan.
Niemand is verplicht..het was een leuke actie... eigen schuld dat je het niet opmaakt. Men had het niet hoeven doen...dan had men toch geen gebruik van de actie gemaakt. En dus het deel van inschrijfgeld niet op sleutel gekregen.

PS..heb gekeken..staat gewoon in huistreglement

Gesloten