LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld terug acties

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Henk25

Geld terug acties

Ongelezen bericht door Henk25 »

Al je aan een geld terug actie meedoet wanneer mag je dan de refund verwachten?

Dirkie

Re: Geld terug acties

Ongelezen bericht door Dirkie »

In plaats van zomaar een vraag te spuien hier kun je misschien beter de voorwaarden van de desbetreffende refund aktie er op na slaan. Daar heb je meer aan.

Henk25

Het gaat mij niet om de voorwaarden, maar of er geschreven of ongeschreven regels zijn voor de termijn dat je het geld op je rekening mag verwachten. En wat de ervaringen van andere consumenten met geld terug acties zijn.
Dus als je aan de voorwaarden voldaan hebt (goed invullen coupon etc) wat is dan redelijk en zijn hier regels voor.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Als je nu wel had geschreven welk product het was en wat voor actie...
de na 10 jaar geld terug is een drama.

De geld terug bij aankoop van... worden soms na 3 maanden pas betaald, dus bij aankoop €xx,xx retour.... en daar is 3 maanden normaal.

Zonder duidelijk vraag is een goed antwoord onmogelijk.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

maar of er geschreven of ongeschreven regels zijn
De geschreven regels heten ook wel de (Algemene) Voorwaarden :D
En aan de ongeschreven regels heb je volgens mij niets.
Dus als je aan de voorwaarden voldaan hebt (goed invullen coupon etc) wat is dan redelijk en zijn hier regels voor.
Ik blijf bij mijn standpunt om in de (Algemene) Voorwaarden van de aktie te kijken.

Henk25

Hallo Dirkie en Dirk,

Ik heb de coupon nog eens goed bekeken. Het staat niet bij de actievoorwaarden maar in hele kleine lettertjes onder het adres waar je het naar toe moet sturen dat je het binnen 6 weken ontvangt.

Ik hoopte eigenlijk dat er regels waren om de consument te beschermen of dat een brancheorganisatie van dit soort bedrijven een gedragscode zou hebben dat bedragen bijv. binnen 30 dagen overgemaakt zouden worden maar er blijkt niets geregeld te zijn zover ik kan nagaan.

Het gaat om een actie van Braun. Na wat zoeken kwam ik een oud topic over Gillette tegen dat het soms heel lang kan duren. Toevallig is het bedrijf dat toen de refunds verzorgde voor Gillette opgegaan in Vespro die de betalingen nu verzorgt voor Braun. Als je Braun belt krijg je hun telefoonnummer.

De 6 weken zijn bijna om. Dus ik wacht nog enkele dagen voordat ik Braun bel.

Bedankt.

jaroma

Ongelezen bericht door jaroma »

Bij mijn zijn de zes weken om ,heb vandaag gebeld .
Maar er is achterstand in de uitbetalingen Het advies gekregen om over twee weken terug te bellen

jaroma

Ongelezen bericht door jaroma »

Het telefoon nummer van bruan klantenservice is 040 2380424.

Anders ben je weer onnodig geld kwijt als je eerst naar Braun belt

Henk25

Jaroma ik heb het inmiddels gekregen, U ook?
In de toekomst zal ik niet meer zo snel meedoen. Liever meteen in de winkel korting.

Shareena

Ongelezen bericht door Shareena »

Wat is het probleem? Je krijgt het toch?

Henk25

Ik heb liever meteen korting in de winkel. Dat kost minder tijd en is minder werk. Als je zo lang moet wachten is de lol er ook een beetje vanaf.

Zendy06

Ongelezen bericht door Zendy06 »

Hallo allemaal, ook ik heb in december meegedaan met een actie van Braun als je een scheerapparaat kocht dan zou ik 100 euro terug krijgen. Alles netjes ingevuld en nu is het dus al weken wachten totdat ik iets gestort krijg. Nog steeds niet dus, ik erger mij hier wel groen :mrgreen: en geel aan, laat die mensen gewoon dat geld even terug sturen. Want je kan mij dus niet vertellen dat ze bij Braun niet weten dat in een feestmaand als december wanneer er zoveel kado's gekocht worden dat van zo'n actie niet optimaaal gebruik gemaakt wordt. Iemand opperde dat ze het zo druk hadden, ja dan moet je dat van te voren bedenken. Het zal niet voor het eerst zijn dat Braun een dergelijke actie voert. Ik wacht nog een paar weken en dan ook maar eens bellen.

Succes allemaal
Zendy

Henk25

Ik zou niet wachten Zendy als het om zoveel gaat.
U kan ze bereiken via telefoonnr: 040 2380424

Zendy06

Ongelezen bericht door Zendy06 »

Hallo
Ik heb net toch maar even voor de zekerheid met Braun gebeld en zij hebben al mijn gegevens en het bedrag van 100 euro netjes in hun systeem staan, maar door een achterstand is het bedrag nog niet terug betaald. Het zou ongeveer 3 weken duren en ik hoef mij volgens hen niet ongerust te maken dat dat niet zou gebeuren. Nu ik ben benieuwd of dat zo is. :lol:

Bedankt voor het telefoonnummer van Braun en voor de tip.

Zendy..

marinus100

Ongelezen bericht door marinus100 »

Ik las dit ook toevallig en had ook nog niets.
Dus gelijk braun even gebelt met de woorden dat ik op radar de
problemen over het uitbetalen las en dat ik ook nog niets heb.
De mevr aan de telefoon keek het even na en wat een toeval de opdracht is vandaag naar de bank gegaan :-)

Groetjes

Henk25

Leuk dat jullie even reageren. Ik hoop dat het snel binnen is, dat is nu bij veel mensen extra welkom.

Gesloten