beste vogels
ik ben het niet met u eens, maar ik zal u nooit paranoïa vinden
ik heb respect voor uw mening en u zou u dat respect ook voor een
ander zijn mening moeten hebben
ik wenst u nog heel veel discussie pezier
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tan code's
Re: tan code's
@rvkeuken
sorry, dat had ik zo niet zo begrepen.
@noble
hier gaan we weer, wordt een beetje saai zo.
Natuurlijk proberen banken geld te verdienen. De ene bank heeft kosten voor een betaalpas, de dsb heeft zijn eigen (toch zeer discutabele) manier en argenta doet het weer anders. Trouwens las ik niet ergens dat DSB sinds 18 feb de rente op de betaalrekening heeft verlaagd van 2,5% naar 1,5%??
@dijkmans
Uit welke woorden van vogels haal je nou weer uit dat hij geen respect voor je zou hebben.

sorry, dat had ik zo niet zo begrepen.
@noble
hier gaan we weer, wordt een beetje saai zo.
Natuurlijk proberen banken geld te verdienen. De ene bank heeft kosten voor een betaalpas, de dsb heeft zijn eigen (toch zeer discutabele) manier en argenta doet het weer anders. Trouwens las ik niet ergens dat DSB sinds 18 feb de rente op de betaalrekening heeft verlaagd van 2,5% naar 1,5%??
@dijkmans
Uit welke woorden van vogels haal je nou weer uit dat hij geen respect voor je zou hebben.
@ justme
Tja justme, als jij niet van die uitspraken doet, alsof je last hebt van je geheugen,
hoef ík het niet steeds te herhalen...
je schrijft toch echt:
en dat is dus PERTINENT niet waar...
dat jij het er voor overhebt om te betalen voor de diensten die jóu bank wél heeft
en bv Argenta / DSB niet, is mij geheel duidelijk en vergéét ik ook niet...
kortom, heb je écht last van mijn herhalingen?? schrijf dan GEEN onwaarheden
Tja justme, als jij niet van die uitspraken doet, alsof je last hebt van je geheugen,
hoef ík het niet steeds te herhalen...
je schrijft toch echt:
(kijk maar een paar antwoorden terug...)net als bij alle andere nederlandse banken
en dat is dus PERTINENT niet waar...
dat jij het er voor overhebt om te betalen voor de diensten die jóu bank wél heeft
en bv Argenta / DSB niet, is mij geheel duidelijk en vergéét ik ook niet...
kortom, heb je écht last van mijn herhalingen?? schrijf dan GEEN onwaarheden
-
VENCO dropje
Ha ha,
die Bankrover "Noble", pilsje
@ justme,
Vergeet nooit te vermelden ("met uitzondering van DSB/Argenta") want anders heb je zo Noble op je dak (of in je zak).
die Bankrover "Noble", pilsje
@ justme,
Vergeet nooit te vermelden ("met uitzondering van DSB/Argenta") want anders heb je zo Noble op je dak (of in je zak).
och nobeltje toch...
Ik heb zeker geen last van mijn geheugen...maar geloof me,bij jouw kostbare dsb en argenta zullen er met de tijd ook dingen gaan veranderen...het begint allemaal met een renteverlaging en zo wordt het steeds minder ....maar daar heb je uiteraard niks over te zeggen.
maar vertel eens wat je daar van vindt. En nou niet gaan zeggen "iets is beter als niets"....want dit grapje moet jou dan heel wat euro's kosten op jaarbasis.....
Ik heb zeker geen last van mijn geheugen...maar geloof me,bij jouw kostbare dsb en argenta zullen er met de tijd ook dingen gaan veranderen...het begint allemaal met een renteverlaging en zo wordt het steeds minder ....maar daar heb je uiteraard niks over te zeggen.
maar vertel eens wat je daar van vindt. En nou niet gaan zeggen "iets is beter als niets"....want dit grapje moet jou dan heel wat euro's kosten op jaarbasis.....
@justme
N A T U U R L I J K ... herhaal N A T U U U R L I J K is dat NIET leuk... is er IEMAND in nederland (de wereld) die niet graag de HOOGSTE rente zomaar krijgt??
maar, weet je dat er een banken crisis is?? dat ing op instorten staat?? zo ernstig is het...
is die rente verlaging tijdelijk?? blijvend?? gaan DSB & Arenta mij straks óók bestelen voor "pasjes-geld" ??
dan zal ik SNEL actie ondernemen indien mogelijk...
( wellicht duitsbank met 50,= bonus bij openen gratis rekening o.i.d.)
en waarom mag ik niet zeggen: beter dat je KRIJGT in plaats van dat ik moet BETALEN???
klinkt dat vies in jouw oren??
ja, lol, als je even in de topics graaft, zul je tegenkomen dat wat je nu aangeeft, enkele mensen Járen geleden al hebben gesteld... maar wat NIET uitkwam...dus ja, ik "beroof" al jaren banken van rente zónder ieder jaar voor mijn rekening en passen te betalen.bij jouw kostbare dsb en argenta zullen er met de tijd ook dingen gaan veranderen
nou, als dát nu nog een verklaring nodig heeft...maar daar heb je uiteraard niks over te zeggen.
maar vertel eens wat je daar van vindt
N A T U U R L I J K ... herhaal N A T U U U R L I J K is dat NIET leuk... is er IEMAND in nederland (de wereld) die niet graag de HOOGSTE rente zomaar krijgt??
maar, weet je dat er een banken crisis is?? dat ing op instorten staat?? zo ernstig is het...
is die rente verlaging tijdelijk?? blijvend?? gaan DSB & Arenta mij straks óók bestelen voor "pasjes-geld" ??
dan zal ik SNEL actie ondernemen indien mogelijk...
( wellicht duitsbank met 50,= bonus bij openen gratis rekening o.i.d.)
en waarom mag ik niet zeggen: beter dat je KRIJGT in plaats van dat ik moet BETALEN???
klinkt dat vies in jouw oren??