Hallo allemaal,
Ik heb een camera gekocht bij Digital street. Na twee maanden is de camera al kapot. Nu beweren zij dat ik hem zelf kapot gemaakt heb maar dat is niet het geval. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Bedankt alvast voor jullie reacties!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Digital street/garantievoorwaarden
Re: Digital street/garantievoorwaarden
Beste Cjanssen,
Wat is de aard van de schade en wat is de (vermoedelijke) oorzaak hiervan?
Gr.JvGin
Wat is de aard van de schade en wat is de (vermoedelijke) oorzaak hiervan?
Gr.JvGin
Re: Digital street/garantievoorwaarden
Beste JvGin,
Digital street beweert dat ik de camera heb laten vallen en dat de schade daardoor is ontstaan. Ook hebben ze foto's gemaakt van de schade aan het toestel. Deze schade komt mij echter niet bekend voor en ook mijn vader en vriend die beide het toestel hebben gezien voordat het naar de winkel ging zijn niet bekend met deze schade. In eerste instantie was alleen een knopje beschadigd wat niet meer goed werkte, wanneer ik naar de foto's kijk zitten er allemaal krassen op.
Ik denk zelf dat de schade is ontstaan nadat ik het toestel heb ingeleverd voor reparatie. Helaas kan ik dit niet bewijzen want ik heb zelf geen foto's gemaakt van het toestel voordat ik hem wegbracht.
Graag advies!
Bij voorbaat dank!
Mvg
Digital street beweert dat ik de camera heb laten vallen en dat de schade daardoor is ontstaan. Ook hebben ze foto's gemaakt van de schade aan het toestel. Deze schade komt mij echter niet bekend voor en ook mijn vader en vriend die beide het toestel hebben gezien voordat het naar de winkel ging zijn niet bekend met deze schade. In eerste instantie was alleen een knopje beschadigd wat niet meer goed werkte, wanneer ik naar de foto's kijk zitten er allemaal krassen op.
Ik denk zelf dat de schade is ontstaan nadat ik het toestel heb ingeleverd voor reparatie. Helaas kan ik dit niet bewijzen want ik heb zelf geen foto's gemaakt van het toestel voordat ik hem wegbracht.
Graag advies!
Bij voorbaat dank!
Mvg
Re: Digital street/garantievoorwaarden
Beste cjanssen,
Zowel uw vader als vriend kunnen in deze getuigen. Voorts adviseer ik u om hen schriftelijk mede te delen dat beide getuigen dat er enkel sprake was van een defect knopje op moment van inlevering en u hen dan ook aansprakelijk stelt voor de andere schaden.
Gr. JvGin
Zowel uw vader als vriend kunnen in deze getuigen. Voorts adviseer ik u om hen schriftelijk mede te delen dat beide getuigen dat er enkel sprake was van een defect knopje op moment van inlevering en u hen dan ook aansprakelijk stelt voor de andere schaden.
Gr. JvGin
Re: Digital street/garantievoorwaarden
Beste J. van Gin,
Heel erg bedankt voor uw reactie. Ik ga dat meteen doen. Ik heb momenteel ook het hele verhaal in een mail naar de redactie van Radar gestuurd. Misschien kunnen ze mensen waarschuwen geen spullen te kopen bij Digital Street.
Ik hou u op de hoogte van de afloop!
Mvg!
Heel erg bedankt voor uw reactie. Ik ga dat meteen doen. Ik heb momenteel ook het hele verhaal in een mail naar de redactie van Radar gestuurd. Misschien kunnen ze mensen waarschuwen geen spullen te kopen bij Digital Street.
Ik hou u op de hoogte van de afloop!
Mvg!