LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
ummels
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 dec 2008 16:47

Re: Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Ongelezen bericht door ummels »

Hallo de Jong,

Nee, zonder handtekening kunnen ze niets. Maar ze zullen wel met de BEWERING komen, dat er wel een contract is met een originele handtekening (zoals ze bij ons probeerden). Laat je niets wijsmaken en vraag gewoon om een kopie van dat "zogenaamde" contract. Veel kans dat ze met de mond vol tanden staan en ook geen contact meer opnemen.

Succes !

ookopgelicht9
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2009 20:14

Re: Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Ongelezen bericht door ookopgelicht9 »

Ik zit nu achter mijn computer en vraag me af hoe dom kon ik zijn! En ik ben niet de enige als ik jullie verhalen lees.

Vandaag heb ik de factuur ontvangen die ik uiteraard niet ga betalen. Morgen ga ik direct contact opnemen met onze rechtsbijstandsverzekering over hoe nu te handelen.

Hoe is het bij jullie afgelopen?

Ik heb er gewoon pijn in mijn buik van. Wat een oplichterij!

Ik hoor graag van jullie.

Christine

ummels
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 dec 2008 16:47

Re: Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Ongelezen bericht door ummels »

We zijn inmiddels al weer 2 maanden verder en tot nu toe niets meer vernomen van de heer XXXX, zijn zogenaamde collega's of incassobureau. Ik hoop dat het daarbij ook blijft.

De verzekering zal geheid zeggen dat je beter had moeten uitkijken, maar die mensen zijn zo geslepen, dat er met twee voeten intrapt. Hoe dan ook, niet betalen met wat voor (be)dreigingen ze ook komen. Meld je bij fraudemeldpunt.nl en doe aangifte bij de politie.

Veel succes !

mpetter
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2009 22:39

Re: Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Ongelezen bericht door mpetter »

Hallo Ummels en alle anderen,

Ook wij, als eenmanszaak, kregen afgelopen woensdag een factuur van bijna 1500,00 euro. Op 20 jan werd ik gebeld door een zeer vriendelijke begripvolle dhr. Hiemstra. Hij legde het een en ander uit over onze bedrijfsvermelding op hun site, welke eerst kosteloos was en nu ongeveer 95,00 euro plus BTW zou gaan kosten. Wij hadden geen belang om op zijn web-site te staan en ik gaf aan dat hij ons van zijn site af zou halen. Oké, dan zou hij een fax sturen waar we het woordje wel door moesten strepen, zodat alles in orde kwam. Eerst heb ik nog bij uwondernemers.nl gekeken, maar kon niets over ons bedrijf vinden. Heb dhr. Hiemstra weer gebeld en hij zei hierop, dat de personen die gebeld werden in een afgesloten blok kwamen te staan, zodat je niet bij je gegevens kon komen. De fax ondertekend en terug gestuurd. Alles weer opgelost, dacht ik. Maar niet dus. Ik ben er weer ingetrapt.

Een aantal jaren geleden is me iets dergelijks ook overkomen, maar daar ben ik goed van afgekomen, doordat er gerommeld werd met verschillende data. Het was een bedrijf uit Hoogezand die dezelfde handelwijze hanteerde met ongeveer dezelfde bedragen. Daar ging het om plaatsing van je bedrijfsgegevens in het gemeenteregister.nl. Het zou heel goed mogelijk zijn, dat het dezelfde personen zijn.In ieder geval was het een zeer onbeleefde man.

Nadat ik de rekening heb ontvangen ben ik op het internet gaan kijken en kwam de verhalen tegen van nog meer gedupeerden. Het doet me goed dat ik niet de enigste ben. Ik heb veel aan jullie's adviezen en ben de dag erop direct aan de slag gegaan.

Ik heb de bedrijfsadviseur in juridische zaken van ons accountantsbureau ingeschakeld en er is een aangetekende brief weggegaan. Eveneens melding gemaakt bij het politiebureau, de KVK en SAF. Meer kan ik dus ook niet doen.

SMS is sinds eind januari van de Kamperpfoeliestraat verdwenen en hebben zich bij de KvK onder het nummer wat op de fax stond uit geschreven. Ze opereren nu vanuit : Bloemsingel 209
9714 DX Groningen

Het nieuwe inschrijfnummer bij KvK is: 01126205
De telefoon en fax nummers zijn hetzelfde gebleven.

Bedankt voor de inlichtingen.

Groeten, mpetter.

jdejong
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2009 20:17

Re: Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Ongelezen bericht door jdejong »

Hallo allemaal,

even een reactie op het laatste bericht,
bij ons word postcode 9714 XD en Kvk:01124323 vermeld.
volgens mij slaan ze er maar een gat in welk nummer zullen we vandaag weer gebruiken.

sterkte allemaal en NIET BETALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
**************************

wonkdr4k
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 feb 2009 00:06

Re: Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Ongelezen bericht door wonkdr4k »

Hallo,mede gedupeerden,

ook ik ben dus de dupe van de heer XXXX met een advertentie op msn uwondernemers.nl
ben op dezelfde manier benaderd als iedereen op dit lijntje
heb met de heer XXXX en regeling getroffen om het bedrag in 6x te mogen betalen en een verkorte looptijd van de advertentie dus heb al een aantal rekeningen betaald en heb nu weer de volgende voor me liggen het adres is nog steeds kamperfoeliesstraat 39-1
maar betaal aan media/XXXX raborek 116560568.
mijn boekhouder wees me erop dat dit geen suivere koffie is maar wat nu te doen heb dus al en aantal rekeningen betaald zal ik door betalen om van het hele gebeuren af te zijn of betalingen opschorten en zien wat er gebeurt wat dan de gevolgen zijn.(moet nog 2 betalingen doen)
mijn advertentie staat wel op hun site maar leverd tot nu toe niks op.
wat is wijsheid in deze. gaarne julie advies.

groeten wonkdr4k

MSN-oplichters!!!!
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2009 19:27

Re: Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Ongelezen bericht door MSN-oplichters!!!! »

Niet betalen!!!

Wrs sturen ze toch geen incassoburo op je af want dat incassoburo van hun blijkt ook geen zuivere koffie te zijn. En dan nog, het komt echt niet tot een rechtzaak want er klopt helemaal niets van.

En samen staan we sterk!

Mijn advies en dan spreek ik denk ik niet alleen voor mezelf... Niet betalen!!!

Hoeveel geld heb je nu al naar ze overgemaakt?

jdejong
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2009 20:17

Re: Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Ongelezen bericht door jdejong »

Hallo allemaal,

Heb weer een klein onderzoekje gedaan bij de KvK en heb gezien dat MSN uitgeschreven is bij de KvK(nummer 01124323) en dat het voorgezet word door Advies-en bemiddelingsbureau Eriche KvK(nummer 01126205)uit Arnhem dit nummer gaf gedupeerde M.Petter al aan in eerder bericht toen had dhr of mevr ook contact met dhr XXXX. hiervan is het bezoekersadres Utrechtsestraat 38 6811 LZ in Arnhem en het postadres Bloemsingel 209 9714 DX Groningen.www.bedrijfzoeken.nl

Nou snappen jullie er nog wat van?

NIET BETALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fa. Epema
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 feb 2009 09:06

Re: Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Ongelezen bericht door Fa. Epema »

Hallo allemaal,

Ook wij zijn helaas de dupe geworden van de praktijken van Dhr. XXXX van uwondernemers.nl. Na ontvangst van een fax, helaas door de drukte bijna ongezien getekend, en een dubieus telefoongesprek hebben wij een faktuur ontvangen van E 1.356,60 voor een bedrijfsvermelding voor een periode van een jaar (voor 2010 en 2011 moeten wij ook dit bedrag betalen). Machteloos en kwaad zijn we gaan surfen op het internet en komen er achter dat wij niet alleen staan in deze problematiek. Dit geeft ons moed en de doorslaggevende beslissing om niet te betalen en aangifte te doen bij de instanties zoals hier genoemd.

Dank je wel allemaal en wordt vervolgd.....

Bergenz
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2009 14:58

Re: Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Ongelezen bericht door Bergenz »

Ook wij zijn (vorig jaar) benaderd door uwondernemers.nl en hebben te snel de fax (die van slechte kwaliteit was) ondertekend en verzonden.
Hierop enkel malen post ontvangen.
Na het lezen van de reacties op dit forum hebben wij, toen meneer ons belde flink van ons afgebeten en verteld dat wij bekend zijn met zijn praktijken.
Sinds dien is het stil...
De factuur en brieven liggen nu netjes in de bureaula maar komen daar zeker niet uit voor een betaling.

Succes aan allen die wel een betaling hebben gedaan en aan hen die nog steeds worden lastiggevallen

wonkdr4k
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 feb 2009 00:06

Re: Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Ongelezen bericht door wonkdr4k »

Mensen wat een ellende storten die lui over ons ondernemers uit.
Bedankt voor alle reakties.
Ik ben nu ook niet meer van plan te betalen
dit gaat echt te ver ben er inmiddels al 1360,00 euri lichter van geworden en ben ook niet van plan er nog een euro meer in te steken.

Heb inmiddels aangifte gedaan en hoop dat het tot een veroordeling gaat komen van deze kriminele organisatie

Groeten wonkdr4k

S. de Vries
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 feb 2009 18:15

Re: Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Ongelezen bericht door S. de Vries »

Enige tijd geleden gebeld door Media Source Nederland. Ons bedrijf stond kosteloos vermeld op de site maar dat ging van heden niet meer kosteloos. Ik heb meteen gemeld dat ik geen interesse had en ook nooit toestemming had gegeven voor de bewuste vermelding. Het was allemaal geen probleem, even bevestigen per fax. Fax teruggezonden, zonder handtekening. Werd meteen weer gebeld dat het zonder handtekening niet stopgezet kon worden, dus alsnog gedaan.
Vandaag dus de factuur ontvangen en meteen gebeld met Dhr. H., hij ging mij terugbellen. Een half uurtje later was dat het geval, ik had al meteen een fax gestuurd dat hij hiervoor geen toestemming had gekregen. Over de telefoon begon hij meteen over de kleine lettertjes, ik heb eigenlijk direct het gesprek beëindigd.

Melding gedaan bij KvK, SAF en aangifte bij de politie. Ook heb ik een brief aangetekend verzonden (denk om juiste adres, zie KvK) en meteen ook over de fax, met een verzendbericht retour. De mail kwam terug als niet verzonden, dat bestaat dus niet!

Wie dit ook mag lezen, BETAAL NIET, ook NIET GEDEELTELIJK. Vraag iemand om advies voordat je ook maar iets doet. Doe overal aangifte en leg alle dreigementen van herinneringen/incasso's/deurwaarders in de la en mocht het tot de rechter komen dan zie je elkaar daar en neem je gehele dossier mee.

Sterkte allemaal

drukkerij
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2009 14:04

Re: Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Ongelezen bericht door drukkerij »

Vandaag 12 maart benaderd door Advies en Bemiddelingsbureau Eriche i.v.m. vermelding op uwondernemers.nl.
Het gesprek kwam meteen verdacht over. Ze konden namelijk dit jaar niet meer een gratis vermelding plaatsen en de kosten zouden nu 95 euro worden. Als je dat niet wilde zouden ze ven een faxje sturen wat je moets ondertekenen als je geen vermelding wilde en geen automatische verlenging.
De fax die wij ontvingen is als je alles goed leest een aanmelding van vermelding voor 36 maanden x95 euro. Bedrag volledig in een keer te voldoen.
Met grote letters staat er dan:
Overeengekomen is: wel/Geen automatische verlenging.

Nu hopen ze maar dat je deze fax getekend retourneerd en dan zit je er voor 3 jaar aan vast.
Is er nu niets tegen dit bedrijf te doen?

Hun adres is
Advies en Bemiddelingsbureau Eriche
Bloemsingel 209
9714 DX Groningen
Tel. 050-5775033
Fax 050-5775254
KvK 01126205

Fedde3
Berichten: 229
Lid geworden op: 31 mar 2007 22:35

Re: Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Ongelezen bericht door Fedde3 »

@Drukkerij: heb je aangifte gedaan via www.fraudemeldpunt.nl?

ummels
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 dec 2008 16:47

Re: Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Ongelezen bericht door ummels »

Hallo allemaal,

Kreeg onlangs een aanmaning van MSN, met een nieuw adres, nieuwe telefoonnummers en een nieuw KvK nummer, geheel gelijk aan het adviesbureau welke mijn voorganger beschrijft. Nog steeds op naam van XXXX, die natuurlijk nog steeds probeert te innen.

frieslandmagazijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2009 13:17

Re: Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Ongelezen bericht door frieslandmagazijn »

Hallo,

Herkenbare verhalen. Vandaag opeens een factuur gekregen voor iets waarvan ik dacht dat ik juist heel duidelijk had aangegeven GEEN belangstelling te hebben. Doortrapte praktijken. Net een formulier uitgedraaid om via steunpunt acquisitiefraude aangifte te doen.
Ik betaal in ieder geval helemaal niets.

Er zullen wel aanmaningen komen maar dat wachten we rustig af.

DJ Ganzevoort

wijke.wiersma
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2009 18:30

Re: Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Ongelezen bericht door wijke.wiersma »

Hallo allemaal
Ik benook misleid door MNS, met een aardig telelfoontje dat ik vermeld stond op hun site
Als ik het niet meer wilde de fax moest ondertekenen en geen automatische verlenging wilde.
Zo gezegd zo gedaan de fax ook niet goed gelezen wat niet goed leesbaar maar dacht ook zal wel goed komen.
Vandaag kreeg ik dan de rekening van bijna € 1400,00 ik gebeld mr.XXXX was er niet maar belde mij met 10 min terug.
Met de mededeling dat de fax rechts geldig was en wat hij deed niet strafbaar is.
Het is toch erg dat je zo misleid wordt dat dit allemaal kan en mag
Heb met de K.v.K. gebeld niet betalen een standaard van hun site afgehaald aangetekend met de rekening terug gestuurd.
volgend de Mr. van K.v.K. komt er geen deurwaarder
ik wens iedereen veel sterkte met MNS
met vr. gr
P.Wiersma transport

ikduswel
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mar 2009 00:54

Re: Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Ongelezen bericht door ikduswel »

Eigenlijk stuur ik voornamelijk dit bericht om aan te geven dat de ellende gewoon doorgaat ... wij zijn ook gepakt .. en dat terwijl wij altijd zo goed opletten ...

Geen twijfel dat we gaan betalen, maar dit moet stoppen. NU

Bedankt voor alle goede tips en werkwijze hier op het forum, dat maakt alles wel een stuk makkelijker ..

ikduswel
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mar 2009 00:54

Re: Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Ongelezen bericht door ikduswel »

ik zit nog even te denken ....
het is toch eigenlijk heel simpel om een grote groep gedupeerden op te zetten: als je naar de website van uwondernemers.nl gaat heb je ze eigenlijk op een rijtje .....
met (email) adres en al ... is dat niet een idee om op te pakken ..

Fedde3
Berichten: 229
Lid geworden op: 31 mar 2007 22:35

Re: Media Source Nederland / www.uwondernemers.nl

Ongelezen bericht door Fedde3 »

@ Ikduswel: NIET betalen als je zeker weet dat ze je om de tuin hebben geleid... Doe aangifte via www.fraudemeldpunt.nl en als je deelnemer wordt van SAF, ondersteunen ze ook met brieven en andere acties tegen het gespuis. In feite is SAF al een soort 'gedupeerdenclub' dus sluit je aan.

Gesloten