LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beste keus simonly abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Radiofreak
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 feb 2009 19:20

Beste keus simonly abonnement

Ongelezen bericht door Radiofreak »

Binnekort verloopt mijn tele2 abonnement (100 belminuten of 150 sms)voor 15 euro p.m. Ik wil overstappen naar een simonly abonnement, ik sms ongeveer 120 smsjes p.m en bel ongeveer 60 minuten p.m.

Hieronder heb ik 3 Sim Only providers/abonnementen geplaatst, welke is volgens jullie ervaring het beste???
Hebben jullie ervaring met andere betere???


1. Simpel
'Vooral SMS-en'
- 5,00 per maand
- 120 belminuten + 120 smsjes
- 40 belminuten voor simpel gebruikers onderling (ken er zelf geen)
- netwerk KPN
- 2 jarig contract
- kosten 1ste jaar abonnement 60 euro + 10 administratie kosten direct betalen.
- nummerbehoud 9 euro
- smsen/bellen buiten bundel 25 cent p.m

2. Debitel
'debitel Sim Only 150 + 100'
- 4,95 per maand
- 150 belminuten + 100 smsjes
- netwerk KPN
- 1 jarig contract
- nummerbehoud gratis
- bellen buiten bundel 29 cent p.m en 24 cent per sms.


3. Ben
'Ben Regelmatig'
- 6,95 per maand
- 250 belminuten / smsjes per maand
- netwerk T-mobile
- 1 jarig contract
- per maand op te zeggen
- nummerbehoud gratis
- smsen/bellen buiten bundel 25 cent p.m
Laatst gewijzigd door Radiofreak op 24 feb 2009 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Beste keus simonly abonnement

Ongelezen bericht door Yme »

Ik heb zelf geen ervaring met genoemde aanbieders. Klachten en slechte ervaringen vind je op het internet over alledrie dus daar valt ook niet echt een conclusie uit te trekken.

Een voordeel van een abonnement bij Ben is dat je niet vast zit aan een jaarcontract. Je kunt op elk moment opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand. Als het je bij Ben, om wat voor reden dan ook, niet bevalt kun je snel overstappen naar een ander.

Radiofreak
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 feb 2009 19:20

Re: Beste keus simonly abonnement

Ongelezen bericht door Radiofreak »

Ja Yme daar heb je gelijk in, het opzegtermijn is bij Ben 1 maand.
Misschien is Ben toch dan het beste keuze, alleen hier is het bereik van T-mobile hier niet echt geweldig :? (vooral binnenshuis) maar het abonnement is verder wel goed :?

jos12345
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mar 2009 13:07

Re: Beste keus simonly abonnement

Ongelezen bericht door jos12345 »

Op http://www.simonlyou.nl heb ik een onafhankelijke vergelijker van Sim Only abonnementen gevonden. Vul je gewenste looptijd in (12 maanden of 24 maanden) en het aantal minuten en smsjes dat je wilt. Automatisch komen dan de relevante abonnementen eruit rollen met de prijzen erbij. Succes!

laurentius
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 okt 2008 11:18

Re: Beste keus simonly abonnement

Ongelezen bericht door laurentius »

koop een sim only via www.studentenmobiel.nl Zij zijn in mijn ogen nog steeds de goedkoopste, en dit is dus niet alleen voor studenten zoals velen denken .

stofzuigertje

Re: Beste keus simonly abonnement

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Tele 2 Champion is ook goedkoper dan normaal Prepaid en dan betaal je niet voor ongebruikte minuten!

SMS 7 ct en bellen 14 cent is dus erg voordelig als je minder dan de opgegeven 100 minuten zou bellen.

Opzeggen moet wel tijdig gebeuren, anders zit je er nog een jaar aan vast!

Dus altijd tijdig opzeggen want het is automatisch verlengen zie voorwaarden!

Radiofreak
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 feb 2009 19:20

Re: Beste keus simonly abonnement

Ongelezen bericht door Radiofreak »

Bedankt voor jullie reacties


http://www.simonlyou.nl/ is wel erg handig, daar komt Ben en Hi uit voor mij :)
Heb ook even op studentenmobiel gekeken en daarop staat Hi 175 bel en/of 350 smsjes voor 9,45 is wel wat duurder dan Ben 250 bel en/of 250 smsjes maar dan heb ik wel het netwerk van KPN :P

Ik ga denk ik toch Ben proberen, aangezien ik daar maar 1 maand aan vast zit en kan dan altijd nog overstappen.

Tele 2 Champion is inderdaad goedkoper dan prepaid maar denk dat simonly abonnement al snel goedkoper is dan Tele2 Champion.
Al zou ik in mijn geval geen 100 minuten bellen maar wel 120 smsjes p.m versturen ben ik nog 8,40 kwijt, dan ben ik bij Ben simonly al goedkoper uit.

Het is iedergeval duidelijk dat die providers er dik geld mee verdienen, en dat de werkelijke kosten maar een aantal cent zijn :?

jos12345
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mar 2009 13:07

Re: Beste keus simonly abonnement

Ongelezen bericht door jos12345 »

Ik heb het ook via http://www.simonlyou.nl gedaan en bij mij kwam er ook ben uit. Het mooie van Ben is ook nog eens dat je er niet meteen voor één of twee jaar aan vast zit!!!

Gesloten