LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 123inkt.nl zeer slechte klantenservice

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
pvloenhout
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2009 14:49

123inkt.nl zeer slechte klantenservice

Ongelezen bericht door pvloenhout »

Ik ben al enige jaren trouwe klant bij 123inkt.nl. Nog nooit problemen gehad. Totdat ik op 6 januari een Epson printer bij ze kocht. Ik heb netjes betaald via ideal (had ik dus nooit moeten doen!). Op 7 jan. werd de printer bezorgt. Netjes in doos zonder beschadigingen. Nadat ik de printer had uitgepakt en de stekker in het stopcontact stak gaf de printer een foutmelding (alle lampjes begonnen te knipperen). De printerkop, waar je bij Epson de inktcartridges in doet bleef recht onder de kap staan. Deze komt normaal in het midden schuiven zodag je de inkt kan laden. Ik kon geen druppel inkt in het apparaat krijgen. Direct contact opgenomen met 123inkt. Zij konden mij niet verder helpen en werd door verwezen naar Epson. Ik kreeg een 0900-nummer, een call-center in België. Niet te verstaan die mensen! Met hun diverse keren gebeld, maar ook zij konden me niet verder helpen! Dus maar weer gebeld met 123.inkt. Ook zij deden niets, ondanks dar ik het recht heb op een nieuw product. Dit is later ook bevestigt door de importeur van Epson. Ik heb met hun contact gehad over de gang van zaken bij 123inkt! Het enige wat ik kon krijgen was een RMA-nummer zodat ik zelf de printer op kon sturen naar Card in A'foort. Dit is een reparatie bedrijf. Daar staat ie nu vanaf vorige week dinsdag!
Ook heb ik bij 123inkt om een retournummer gevraagt om het product terug te sturen, maar ik was inmiddels al zolang aan het lijntje gehouden dat de 7 dagen omruilgarantie verlopen was.
Dus al met al heb ik al 20 dagen de eigenaar van een printer maar heb er nog geen letter mee geprint! En heel wat telefoonkosten gemaakt.

Dus mijn advies bedenkt je eerst voordat je iets koopt bij 123inkt.nl en betaal altijd met acceptgiro zodat je even kunt wachten met betalen zodra je weet of het artikel wel werkt.

Fordfocuswagon1,6
Berichten: 76
Lid geworden op: 20 jan 2009 03:51

Re: 123inkt.nl zeer slechte klantenservice

Ongelezen bericht door Fordfocuswagon1,6 »

pvloenhout

Heb je al weer een printer en mag ik vragen welke printer...
Want je kan ook op deze site kijken
Dat is http://www.activity-invest.com/
Die leveren ook cartridges en kwaliteit refill inkt die afgestemd is op je printer dat je zelf heel makkelijk kan na vullen en zo een heleboel kan besparen

Ik heb ook een aantal keren wat bij 123 besteld maar ik vond het niet echt goede cartridges kreeg de hele tijd strepen en 1 kleur.
123inkt heeft wel bijna voor elke printer een cartridges maar er zijn meer webshops die dit doen en vaak goedkoper zijn dan 123.
Zoals:
http://www.opusart.nl
http://www.officesavers.nl
Ik laat me goede inkt uit Belgie komen en dan vul ik lekker zelf gepiept in 3 min... en bespaar ten opzichten van de origineel ruim 500 euries............


Succes

MVG
Laatst gewijzigd door Fordfocuswagon1,6 op 18 feb 2009 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.

123inkt.nl
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 feb 2009 15:41

Re: 123inkt.nl zeer slechte klantenservice

Ongelezen bericht door 123inkt.nl »

Beste heer van Loenhout,

Het is inderdaad erg vervelend als een artikel defect is. De garantieprocedure is echter juist toegepast. Wij hebben zelfs diverse malen voor u contact opgenomen met Epson om de printer zo snel mogelijk weer retour te krijgen. De gerepareerde printer is uiteindelijk op 31 januari bij u bezorgd.

Zoals u zelf al aangeeft bent u al jaren tevreden en wij wensen u veel printplezier met uw nieuwe printer.

Met vriendelijk groet,
123inkt.nl

olle griese
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 dec 2007 21:01

Re: 123inkt.nl zeer slechte klantenservice

Ongelezen bericht door olle griese »

Ik bestel ook altijd bij 123inkt (ik heb ze zelfs op hun gestemd als beste winkel) maar ze zijn hier wel fout in.
Ik heb zelf al 9 jaar een webwinkel maar ik heb bij een klacht de klant nog nooit doorverwezen naar de fabrikant.
Als je dit doet ben je absoluut fout bezig.
Wimpel nooit een terechte klacht af door hem door te sturen en zelf van het probleem af te zijn maar los het op.
Printer terug sturen naar 123inkt en die moet de verzendkosten vergoeden.
Dan zorgt 123 dat de klant een nieuw en werkend apparaat krijg, en wel binnen een zeer redelijke termijn.
Kost wat geld maar dan heb je wel een tevreden klant die terug komt om inkt.
Dit valt me tegen 123inkt.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: 123inkt.nl zeer slechte klantenservice

Ongelezen bericht door BBCS »

Die leveren ook cartridges en kwaliteit refill inkt die afgestemd is op je printer dat je zelf heel makkelijk kan na vullen en zo een heleboel kan besparen
Dat is wel het slechtste en het domste wat je kunt doen.

Fordfocuswagon1,6
Berichten: 76
Lid geworden op: 20 jan 2009 03:51

Re: 123inkt.nl zeer slechte klantenservice

Ongelezen bericht door Fordfocuswagon1,6 »

BBCS


Quote:
Die leveren ook cartridges en kwaliteit refill inkt die afgestemd is op je printer dat je zelf heel makkelijk kan na vullen en zo een heleboel kan besparen

Dat is wel het slechtste en het domste wat je kunt doen.
Ohjah vind jij dat BBCS....
Nou gebruik die inkt nu al een tijdje en deze inkt is net zo goed als de originele inkt van Epson....
Dus waarom zou ik die dan kopen als ik het zelf thuis kan vullen in 5 min...Deze inkt wordt ook veel gebruikt bij refill shops...

Dus ik zie jouw probleem niet zo goed....
Koop jij toch lekker origineel.

MVG

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: 123inkt.nl zeer slechte klantenservice

Ongelezen bericht door BBCS »

Dus waarom zou ik die dan kopen als ik het zelf thuis kan vullen in 5 min...Deze inkt wordt ook veel gebruikt bij refill shops...


Kan wel wezen, maar het is wel gebleken dat de originele inkten vaak veel beter van kwaliteit zijn.
Dus ik zie jouw probleem niet zo goed....
Koop jij toch lekker origineel.
Het probleem is dat er vaak gedonder mee is.
Ik merk keer op keer als monteur dat er altijd problemen zijn met refills en zelf nagevulde cartridges.

Fordfocuswagon1,6
Berichten: 76
Lid geworden op: 20 jan 2009 03:51

Re: 123inkt.nl zeer slechte klantenservice

Ongelezen bericht door Fordfocuswagon1,6 »

Het probleem is dat er vaak gedonder mee is.
Ik merk keer op keer als monteur dat er altijd problemen zijn met refills en zelf nagevulde cartridges.
Bbcs sinds ik deze printer heb, Heb ik pas 1 keer een setje echte epson cartridges gekocht en daarna altijd refill en nu al weer een tijdje zelf refill....En nog nooit problemen gehad dus wel licht ben jij de ´´maandagmorgen´´ printers tegen gekomen. Volgens mij wil jij hierzo mensen gewoon bang maken dat ze alleen de echte moeten kopen...
Ik kan je dit vertellen als mijn printer all in one stuk gaat koop ik toch gewoon een nieuwe!!!

MVG

Gesloten