Hoi, een vraagje..
Ik heb online tickets geboekt voor Ryanair.. En heb 2x bagages per persoon aangeduid.
Is het zo dat in elke bagage 15kg mag ,of moeten de 2 bagages samen 15 kg zijn????? Ik vraag me dit af omdat in de voorwaarden van bagage bij Ryanair online me zorgen baren aangezien zij vermelden: Elke passagier mag maximaal 3 tassen inchecken met een totaalgewicht van 15 kilo tegen vergoeding van de kosten voor ingecheckte bagage die van toepassing zijn. Wat bedoelen zij hiermee??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bagage Ryanair
Re: Bagage Ryanair
Zij bedoelen dat je 2 stuks bagage mag meenemen met in totaal maximaal 15 kilo. Dus de een bijv 10 kilo en de ander bijv. 5 kilo. Het is dus niet zo dat je nu 2x 15 kilo mag meenemen! Overbagage kost vrij veel geld, voor 5 kilo overbagage betaal je al snel 75 euro!
Nee hoor iedere pasagier mag max 15 kg meenemen,dus jij 15 en je medereiziger ook 15 kg.Alleen is dat bedoeld als handbagage,dus kleine koffers waar maximaal 15 kg in mag zitten.
Heb je bagage bij die je afgeeft voor de vlucht en is die niet zwaarder dan 15 kg betaal je er een kleine som voor.
Gaat je bagage over de 15 kg dan betaal je je inderdaad blauw bij ryanair,daar helen zij hun winst uit.
Dus gewoon beiden 15 kg.Zo is het bij mij toch altijd geweest.
groetjes en fijne reis
Heb je bagage bij die je afgeeft voor de vlucht en is die niet zwaarder dan 15 kg betaal je er een kleine som voor.
Gaat je bagage over de 15 kg dan betaal je je inderdaad blauw bij ryanair,daar helen zij hun winst uit.
Dus gewoon beiden 15 kg.Zo is het bij mij toch altijd geweest.
groetjes en fijne reis
Ben je er al uit inesie?