LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik wil bij k.p.n. weg maar waar naar toe .

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
vreez058
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mei 2008 01:37

ik wil bij k.p.n. weg maar waar naar toe .

Ongelezen bericht door vreez058 »

Hallo
Ik heb een vraag ,je wordt overspoeld met internet providers ,maar wil veranderen omdat ik k.p.n. erg duur vind .
Voorheen was ik bij het net toen planet en nu heb ik nog wel planet als e-mailadres maar alles is van k.p.n is mij verteld .
Ik heb een experia box en is het zo dat ik deze bij planet kreeg gratis deze toch van k.p.n. blijft .
Dan heb ik een probleem want een van de attente s is stuk .
Dat is de ene vraag .
De ander wat is een redelijke provider internet plus bellen ,ik bel redelijk veel internet soms een uur per dag ,wie heeft raad .
Groet Floortje

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: ik wil bij k.p.n. weg maar waar naar toe .

Ongelezen bericht door queenfan »

Je hebt meerdere providers Tele2, Online enz de meesten zijn van KPN.

Planet, Hetnet, Telfort, XS4All enz zijn dus dochterondernemingen van KPN, zelf heb ik goede ervaringen met XS4All maar er zijn mensen die er anders over denken.

Mijn ervaring is goedkoop is duur koop, Online was vroeger Orange en daar heb ik heel veel problemen mee gehad. Tele 2 is ook een drama provider maar ook hier geldt dat er mensen zijn die wel tevreden zijn.

De kabelproviders (Ziggo, UPC enz.) hebben ook internet en bellen en ook hier geldt hetzelfde als bij ADSL de een heeft problemen de ander niet.

Persoonlijk zeg ik ga naar Telfort of Hetnet je betaalt iets meer maar mijn ervaring is goed.
De prijs is een stuk minder dan bij Planet en XS4All en staar je niet blind op de 20Mb internetverbinding die haal je toch niet.

Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: ik wil bij k.p.n. weg maar waar naar toe .

Ongelezen bericht door D1RK »

Gezien de reclame van het Zwarte Schaap, dit kost erg veel op TV.. en ik zie ze regelmatig...
en ook de andere als Alice, Het Net, Online, Ziggo, Telfort en vele andere,
Ik heb iemand een mail gestuurd met goedkopere en snellere aanbieding.

Zonder deze dure reclame kan zij straks voor maar € 24,95 ongeveer 19,7 Mb werkelijke gemiddelde snelheid krijgen met 24 uur gratis bellen naar vaste nummers dus niet alleen avond of weekend!

Dus goedkoper en sneller kan wel..


En nu zal een KPN medewerker vermoedelijk een bericht plaatsen omdat ik de laatste tijd wel erg veel klanten heb weggehaald!

st doe
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 mei 2008 20:45

Re: ik wil bij k.p.n. weg maar waar naar toe .

Ongelezen bericht door st doe »


Geplaatst op 15 Jan 2009 19:03 door Verstuur mail vreez058
Hallo
Ik heb een vraag ,je wordt overspoeld met internet providers ,maar wil veranderen omdat ik k.p.n. erg duur vind .
Voorheen was ik bij het net toen planet en nu heb ik nog wel planet als e-mailadres maar alles is van k.p.n is mij verteld .
Ik heb een experia box en is het zo dat ik deze bij planet kreeg gratis deze toch van k.p.n. blijft .
Dan heb ik een probleem want een van de attente s is stuk .
Dat is de ene vraag .
De ander wat is een redelijke provider internet plus bellen ,ik bel redelijk veel internet soms een uur per dag ,wie heeft raad .
Groet Floortje
Even een meer praktische tip, als je altijd planet had heb je waarschijnlijk ngo een contract dat stilzwijgend per jaar verlengd werd. Ik zou aanraden eerst je einddatum/opzegtermijn even uit te zoeken. Wat kapotte apparatuur betreft, als je dit aangeeft word dat wss gewoon vervangen.

crashplan.nl
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 feb 2009 11:56

Re: ik wil bij k.p.n. weg maar waar naar toe .

Ongelezen bericht door crashplan.nl »

Voor betere service dan KPN kan ik InterNLnet aanbevelen, Tweak DSL is redelijk, Wanadoo/Orange/Online laat te wensen over, en Telfort is dramatisch slecht.

Mendoza
Berichten: 512
Lid geworden op: 16 jul 2007 03:21

Re: ik wil bij k.p.n. weg maar waar naar toe .

Ongelezen bericht door Mendoza »

Ik heb 2 jaar orange/online gehad. Geen enkel probleem gehad zowel technisch als administratief. Dit geld ook voor de analoge telefoonlijn. Nu zit ik bij telfort omdat je daar geen telefoonlijn nodig hebt. Modem traint in op 19000kbit. en ook verder geen problemen.

Ook het opzeggen ging in het geval van kpn en online vlekkeloos.

Mijn ervaring is dat mensen vaak op hun "eigen" manier dingen willen regelen bij een bedrijf. Als je gewoon de procedures volgt voorkom je problemen.

crashplan.nl
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 feb 2009 11:56

Re: ik wil bij k.p.n. weg maar waar naar toe .

Ongelezen bericht door crashplan.nl »

Orange kon volgens de postcode controle website wel leveren in Delft, echter als je dan besteld komt er weken later een brief dat men niet kan leveren. Het komt er op neer dat als er geen vrij lijn aanwezig is in het pand, Orange niet gaat leveren.

Radiofreak
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 feb 2009 19:20

Re: ik wil bij k.p.n. weg maar waar naar toe .

Ongelezen bericht door Radiofreak »

Ik heb telfort 20mbit+telefonie (19,95+9,95) en ook geen problemen. Oplevering was op geplande datum en downloaden gaat ook erg vlot

In het begin een aantal keren voorgekomen dat telefonie niet perfect werkte en ik 2x moest bellen... Nu heb ik 1 jaar Telfort en verder geen problemen meer gehad.

Problemen vind je bij iedere provider, het is niet zo dat je met een duurdere provider per definitie ook een goede hebt.
Ik heb hiervoor Deamon en Speedlinq gehad en had daarbij ook nooit problemen gehad...

handelaar
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 jan 2008 00:40

Re: ik wil bij k.p.n. weg maar waar naar toe .

Ongelezen bericht door handelaar »

Ik begrijp dat je nu bij Planet (kpn) zit. Als dat bevalt is er toch geen enkele reden om daar weg te gaan? Bel eens met de klantenservice. Misschien kun je 'downgraden' en daardoor goedkoper uitkomen. Defecte apparatuur kan naar ik aanneem gewoon worden omgeruild.

Gesloten