Je kunt er gewoon XP opzetten, alleen heb je wel het probleem als er geen hardwaredrivers zijn, heb je er ook niks aan.ik wil er windows xp op zetten maar dat weigert deze *** machine.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kwaliteit Packard Bell Computers
Re: Kwaliteit Packard Bell Computers
Re: Kwaliteit Packard Bell Computers
Ik word er beetje treurig van. stel ik laat hem brengen naar een echte goede systeembeheerder of reparateur, kan deze dan werkelijk mij verlossen van al mijn packard bell problemen?
of blijf ik hiervoor kosten neerleggen.
het komt er op neer dat hij vaak vast loopt, hij valt soms uit, als ik het klepje naar beneden doe dan gaat mn laptop gewoon uit.
of blijf ik hiervoor kosten neerleggen.
het komt er op neer dat hij vaak vast loopt, hij valt soms uit, als ik het klepje naar beneden doe dan gaat mn laptop gewoon uit.
Re: Kwaliteit Packard Bell Computers
Leuk lijstje voor de mensen welke problemen hebben met packard bell pc's
Ik heb in 2005 een IMedia 5115 desktop van Packard Bell aangeschaft.
Ondertussen heb ik in 3 jaar de volgende kapotte hardware gehad:
3x kapot LCD-scherm (sprongen spontaan kapot, zwart scherm en einde verhaal, packard bell heeft zelf toegegeven dat deze een productiefout waren, scherm van € 300,-)
2x kapotte LCD-adapter (sprongen spontaan kapot)
1x kapotte DVD-brander (probeerde een DVD te branden, brander schreef hele DVD kapot)
1x Kapotte harde schijf (sprong spontaan kapot zonder voortekenen, bij het CORRECT afsluiten)
1x Kapotte MB-RAM (Ineens kapot bij opstarten van de pc, na een paar minuten na het opstarten rebootte de PC zichzelf, met een blauw scherm)
Ik zit nu te wachten totdat mijn moederbord de geest geeft dan heb ik alles gehad !!! (zelf destijds een andere videokaart ingezet i.v.m. gaming)
Sorry hoor, maar in 3 jaar, dan hebben we het hier toch over $*@/#! kwaliteit computers !!!
Ben erg blij dat ik de toen uitgebreidde garantie van Packard bell heb genomen, heeft me een hoop centen bespaard !!
LET WEL: De hardware is verspreid over 3 jaar kapot gegaan, niet allemaal ineens tegelijk !!!
Benieuwd naar dergelijke verhalen.
Ik heb in 2005 een IMedia 5115 desktop van Packard Bell aangeschaft.
Ondertussen heb ik in 3 jaar de volgende kapotte hardware gehad:
3x kapot LCD-scherm (sprongen spontaan kapot, zwart scherm en einde verhaal, packard bell heeft zelf toegegeven dat deze een productiefout waren, scherm van € 300,-)
2x kapotte LCD-adapter (sprongen spontaan kapot)
1x kapotte DVD-brander (probeerde een DVD te branden, brander schreef hele DVD kapot)
1x Kapotte harde schijf (sprong spontaan kapot zonder voortekenen, bij het CORRECT afsluiten)
1x Kapotte MB-RAM (Ineens kapot bij opstarten van de pc, na een paar minuten na het opstarten rebootte de PC zichzelf, met een blauw scherm)
Ik zit nu te wachten totdat mijn moederbord de geest geeft dan heb ik alles gehad !!! (zelf destijds een andere videokaart ingezet i.v.m. gaming)
Sorry hoor, maar in 3 jaar, dan hebben we het hier toch over $*@/#! kwaliteit computers !!!
Ben erg blij dat ik de toen uitgebreidde garantie van Packard bell heb genomen, heeft me een hoop centen bespaard !!
LET WEL: De hardware is verspreid over 3 jaar kapot gegaan, niet allemaal ineens tegelijk !!!
Benieuwd naar dergelijke verhalen.
Re: Kwaliteit Packard Bell Computers
Ik vind bovenstaande eigenlijk nog wel meevallen. Vind het wel vreemd dat er nadat PB toegeeft dat er een productiefout in de monitor (of voeding) zit, je deze nog 2 keer moet vervangen. Dat had wel beter gekund.3x kapot LCD-scherm (sprongen spontaan kapot, zwart scherm en einde verhaal, packard bell heeft zelf toegegeven dat deze een productiefout waren, scherm van € 300,-)
2x kapotte LCD-adapter (sprongen spontaan kapot)
1x kapotte DVD-brander (probeerde een DVD te branden, brander schreef hele DVD kapot)
1x Kapotte harde schijf (sprong spontaan kapot zonder voortekenen, bij het CORRECT afsluiten)
1x Kapotte MB-RAM (Ineens kapot bij opstarten van de pc, na een paar minuten na het opstarten rebootte de PC zichzelf, met een blauw scherm)
Als er binnen 3 jaar een harde schijf, 1 reepje geheugen en een brander defect raken, dan vind ik dat niet echt abnormaal veel. Alles is netjes vervangen binnen de garantie als ik het zo lees dus ik begrijp het probleem niet zo goed.
Re: Kwaliteit Packard Bell Computers
Dat ik daarvoor 8 jaar een pc heb gehad, waarin helemaal niets kapot is gegaan daarom
Re: Kwaliteit Packard Bell Computers
Heel goed argument. Kuch. "Mijn vorige pc deed het 8 jaar zonder reparaties dus deze moet dat ook doen."
Dan ga je natuurlijk voorbij aan het feit dat er dan geen garantie nodig zou zijn. Garantie word juist geleverd zodat mocht er iets met je product misgaan binnen een bepaalde periode (buiten je eigen schuld om natuurlijk) je dit kosteloos kunt laten verhelpen.
Ondanks de kuren van je pc, die netjes opgelost zijn door de fabrikant, heb je toch een deugdelijk product in handen. Daarom snap ik dit gebash niet.
Dan ga je natuurlijk voorbij aan het feit dat er dan geen garantie nodig zou zijn. Garantie word juist geleverd zodat mocht er iets met je product misgaan binnen een bepaalde periode (buiten je eigen schuld om natuurlijk) je dit kosteloos kunt laten verhelpen.
Ondanks de kuren van je pc, die netjes opgelost zijn door de fabrikant, heb je toch een deugdelijk product in handen. Daarom snap ik dit gebash niet.
Re: Kwaliteit Packard Bell Computers
Pfff oke prima.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 31 mar 2009 11:58
Re: Kwaliteit Packard Bell Computers
Wij hebben augustus 2006 een paccaed bell notebook gekocht voor 799 euro deze is inmiddels voor de 5 keer in reparatie
2007 cpu doorgebrand
2007 nieuw moederbord ingezet
17 maart 2009 nieuwe touchpad in gezet komt terug van reparatie accu weg, en keybord kapot weer opgestuurd 23 maart nieuw keybord ingezet blijkt er na de reparatie een blauwe lijn door het scherm te lopen waarschijnlijk scherm kapot ups komt hem zo weer ophalen en als je de helpdesc belt kan er geen excuus vanaf voor de slachte service en reparatie 3x weg in 3 week vinden ze ook nog normaal bij paccard bell zou de mensen willen aanraden om er toch maar 3 jaar extra garantie bij te kopen anders zou mij deze ongein 2 notebooks gekost hebben
2007 cpu doorgebrand
2007 nieuw moederbord ingezet
17 maart 2009 nieuwe touchpad in gezet komt terug van reparatie accu weg, en keybord kapot weer opgestuurd 23 maart nieuw keybord ingezet blijkt er na de reparatie een blauwe lijn door het scherm te lopen waarschijnlijk scherm kapot ups komt hem zo weer ophalen en als je de helpdesc belt kan er geen excuus vanaf voor de slachte service en reparatie 3x weg in 3 week vinden ze ook nog normaal bij paccard bell zou de mensen willen aanraden om er toch maar 3 jaar extra garantie bij te kopen anders zou mij deze ongein 2 notebooks gekost hebben
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 16 sep 2007 00:04
Re: Kwaliteit Packard Bell Computers
@jan wildeboer, vermoedelijk is het keyboard en scherm tijdens transport defect gegaan.
Ik heb zelf 1 PB desktop met monitor, 1 laptop, 2 harde schijven, en 2 mp3 spelers, alles van het merk Packard Bell. Het is allemaal heel vervelend van wat er hier beschreven wordt, maar ik persoonlijk heb alleen maar positieve ervaringen met de service van Packard Bell. Ik heb 2 keer een reparatie nodig gehad, maar in beide gevallen is het vlot en snel opgelost. Niets dan lof.
Het zou nu natuurlijk anders kunnen zijn doordat acer de boel heeft overgenomen, maar daar heb ik nog geen ervaring mee.
Ik heb zelf 1 PB desktop met monitor, 1 laptop, 2 harde schijven, en 2 mp3 spelers, alles van het merk Packard Bell. Het is allemaal heel vervelend van wat er hier beschreven wordt, maar ik persoonlijk heb alleen maar positieve ervaringen met de service van Packard Bell. Ik heb 2 keer een reparatie nodig gehad, maar in beide gevallen is het vlot en snel opgelost. Niets dan lof.
Het zou nu natuurlijk anders kunnen zijn doordat acer de boel heeft overgenomen, maar daar heb ik nog geen ervaring mee.
Re: Kwaliteit Packard Bell Computers
Met tegenzin zag ik in 2006 dat mijn broertje een Packard-Bell showmodel kocht (pc inclusief monitor voor 799 Euro) maar eenmaal bij hem thuis aangesloten heeft dat ding nooit problemen gegeven. Het enige nadeel was het eerst maken van een "veiligheidsback-up" waarvoor 2 DVD schijfjes nodig waren. Maar goed: dit is een keus van de gebruiker, je hoeft het niet te doen.
De Packard Bell was - of is eigenlijk nog- voorzien van 512MB RAM geheugen waarvan na het opstarten 88,47MB (aan fisiek geheugen) over was. Alles werd onboard (via de Gigabyte K8M800-8237 moederbord) geregeld. Juist deze maand waren (en komen) wat wijzigingen: Mijn broertje speelt graag "GuildWars" maar omdat er geen grafische kaart aanwezig was zag het beeld er niet mooi uit. Dit opgelost door een Zotac GF6200 kaart in de AGP slot te doen... naast mooi beeld was er ook wat meer vrije fisiek geheugen (132Mb). Een Zotac kaartje is niet duur. Eergisteren is het TFT scherm - was ook een showmodel- defect geraakt. Die zal morgen worden vervangen door een willekeurig ander scherm. Ik heb nu mijn LG TFT monitor welke inmiddels ook al 8 jaar oud is er aan hangen. Daarnaast zal morgen het geheugen worden aangevuld naar 2 Gigabyte. Mijn broertje kan daarmee weer jaren vooruit.
Ook mijn buurman kocht een Packard Bell, in dit geval een wat oudere notebook (gekocht in 2007). Eind vorig jaar is er een glas witte wijn over het toetsenbord gevallen; het rook lekker maar de notebook kon er niet tegen. Ik was er toevallig bij en heb gelijk actie ondernomen. Hevig geschrokken heeft mijn buurman een andere notebook aangeschaft maar "na het drogen" kwam er weer leven in zijn Packard Bell. Die dingen zijn niet kapot te krijgen.... misschien alleen met cola?
Hoewel het merk "Packard Bell" mij niet echt ligt heb ik er prima ervaringen mee.
De Packard Bell was - of is eigenlijk nog- voorzien van 512MB RAM geheugen waarvan na het opstarten 88,47MB (aan fisiek geheugen) over was. Alles werd onboard (via de Gigabyte K8M800-8237 moederbord) geregeld. Juist deze maand waren (en komen) wat wijzigingen: Mijn broertje speelt graag "GuildWars" maar omdat er geen grafische kaart aanwezig was zag het beeld er niet mooi uit. Dit opgelost door een Zotac GF6200 kaart in de AGP slot te doen... naast mooi beeld was er ook wat meer vrije fisiek geheugen (132Mb). Een Zotac kaartje is niet duur. Eergisteren is het TFT scherm - was ook een showmodel- defect geraakt. Die zal morgen worden vervangen door een willekeurig ander scherm. Ik heb nu mijn LG TFT monitor welke inmiddels ook al 8 jaar oud is er aan hangen. Daarnaast zal morgen het geheugen worden aangevuld naar 2 Gigabyte. Mijn broertje kan daarmee weer jaren vooruit.
Ook mijn buurman kocht een Packard Bell, in dit geval een wat oudere notebook (gekocht in 2007). Eind vorig jaar is er een glas witte wijn over het toetsenbord gevallen; het rook lekker maar de notebook kon er niet tegen. Ik was er toevallig bij en heb gelijk actie ondernomen. Hevig geschrokken heeft mijn buurman een andere notebook aangeschaft maar "na het drogen" kwam er weer leven in zijn Packard Bell. Die dingen zijn niet kapot te krijgen.... misschien alleen met cola?
Hoewel het merk "Packard Bell" mij niet echt ligt heb ik er prima ervaringen mee.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 apr 2009 10:06
Re: Kwaliteit Packard Bell Computers
Ik heb in september 2009 een packard bell laptop aangeschaft bij een filiaal van prijstopper. Nu is deze defect gegaan, van het een op het andere moment starte hij niet meer op, ook niet op netstroom gewoon niets meer. Dus ik terug naar prijstoppers. Daar mn verhaal gedaan, maar ik kreeg alleen maar te horen dat dat niet hun probleem was en dat ik dat met packard bell moest uitzoeken. dat vindt ik al een rare situatie maar goed ik dus proberen contact op te nemen met packard bell. een service nummer van 0,15 cent per minuut waar je na 5 minuten wachten uit wordt gegooid met de mededeling dat het te druk is momenteel. ik heb geprobeerd het prijstopper hoofdkantoor te bellen maar bij het horen van een leuk deuntje en de melding dat het momenteel te druk is (op ieder tijdstip van de dag) had ik het helemaal gehad met de service van zowel prijstopper en packard bell.
Prijstoppers maakt doormiddel van hun website en folders reclame over een volledige garantie op hun gehele assortiment, wat ik dus heb ervaren is dat die garantie puur een lokkertje is en wanneer je vervolgens met iets terug komt bij wijze van spreke de deur weer uit geschopt wordt met de opmerking "dat is niet ons probleem".
Ik vindt het belachelijk dat wanneer een product defect is je alleen doormiddel van betaalde diensten gebruik kan maken van de garantie regeling.
Prijstoppers maakt doormiddel van hun website en folders reclame over een volledige garantie op hun gehele assortiment, wat ik dus heb ervaren is dat die garantie puur een lokkertje is en wanneer je vervolgens met iets terug komt bij wijze van spreke de deur weer uit geschopt wordt met de opmerking "dat is niet ons probleem".
Ik vindt het belachelijk dat wanneer een product defect is je alleen doormiddel van betaalde diensten gebruik kan maken van de garantie regeling.
Re: Kwaliteit Packard Bell Computers
Heb zelf geen slechte ervaring met Packard bell , maar aangezien Acer Packard bell heeft overgenomen vrees ik dat dit spoedig zal gaan veranderen allemaal.
Want Acer is gewoon een SH*T bedrijf en komt er bij mij nooit meer in.
groetjes Ben
Want Acer is gewoon een SH*T bedrijf en komt er bij mij nooit meer in.
groetjes Ben
Re: Kwaliteit Packard Bell Computers
wat een waardeloze service bij PB, ik heb mijn pc opgestuurd d.d. 16-02-2009
ik heb nu -7- maal met de service lijn gebeld, 0.15 cent p.minuut,
twee meel ingesproken maar ik ben nooit teruggebeld,
volgens PB is mijn video kaart kapot, wachten op onderdelen!
Het lijkt me dat zo een firma deze dingen toch binnen twee weken moet kunnen maken of repareren!
ik heb voor drie jaar garantie bijgekocht, maar herstellen ho maar,
ik hoop dat ik hem nog terug krijg voor dat de garantie is afgelopen in september 2006.
RADAR doe hier eens wat mee, ik ben niet de enige met dit probleem lees ik, te weten een service van lik mijn vestje!
ik heb nu -7- maal met de service lijn gebeld, 0.15 cent p.minuut,
twee meel ingesproken maar ik ben nooit teruggebeld,
volgens PB is mijn video kaart kapot, wachten op onderdelen!
Het lijkt me dat zo een firma deze dingen toch binnen twee weken moet kunnen maken of repareren!
ik heb voor drie jaar garantie bijgekocht, maar herstellen ho maar,
ik hoop dat ik hem nog terug krijg voor dat de garantie is afgelopen in september 2006.
RADAR doe hier eens wat mee, ik ben niet de enige met dit probleem lees ik, te weten een service van lik mijn vestje!
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 apr 2009 10:06
Re: Kwaliteit Packard Bell Computers
ik heb 2 berichten eerder mijn verhaal gedaan, nu heb ik al wat vorderingen die ik mede wil delen. Met packard bell is het nog steeds een hell... ik heb niet meer geprobeerd ze te bellen en heb de laptop geheel uit elkaar geschroeft om de harddisk eruit te halen, dit zodat ik de gegevens had die voor mij van belang waren. Dus nu kan ik sowieso wel fluiten naar mn garantie Jammer dan...
Maar een heel ander verhaal is dat van prijstoppers, zoals in het eerdere bericht van mij kun je lezen dat ik daar niet zo vriendleijk werd onthaald toen ik terug ging voor mijn garantie. nu heb ik ze gemaild en heb ik de nietswetende klant uitgehangen.
"Goede morgen,
Ik heb een vraag wat betreft de garantie regeling binnen prijstoppers. op de website heb ik gelezen dat over het gehele assortiment garantie gegeven wordt. Voor mij is de garantie heel belangrijk omdat ik eerder negatieve ervaringen heb gehad wat betreft service bij een andere winkelketen. Vandaar dat ik voordat ik tot aanschaf overga eerst goed op de hoogte wil zijn van de standaard garantie procedure.
Ik ben van plan een laptop te gaan kopen van packard bell. deze wil ik in één van de filialen aanschafen. stel dat ik onverhoopt van de standaard garantie (dus zonder dat ik een extra pakket koop) gebruik wil maken, is het dan zo dat ik daarvoor terecht kan bij uw het filiaal waar ik de laptop heb aangeschaft?
"
hun reactie:
"Geachte heer van de Heuvel,
Dank u wel voor uw e-mail.
Als u gebruik wenst te maken van de garantie van Prijstopper heeft u de
mogelijkheid contact op te nemen met Packard Bell waarbij het defect meestal
direct verholpen kan worden. Mocht u hier geen gebruik van willen maken,
kunt u uw aankoop ook afgeven in de prijstopper winkel.
Wij gaan er van uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Heidy van Willigen
Prijstopper
"
Dus de aanhouder wint, niet dat ik er nu iets aan heb aangezien ik mn garantie heb weggegooid, een ding weet ik wel, Nooit mer packard hell
Maar een heel ander verhaal is dat van prijstoppers, zoals in het eerdere bericht van mij kun je lezen dat ik daar niet zo vriendleijk werd onthaald toen ik terug ging voor mijn garantie. nu heb ik ze gemaild en heb ik de nietswetende klant uitgehangen.
"Goede morgen,
Ik heb een vraag wat betreft de garantie regeling binnen prijstoppers. op de website heb ik gelezen dat over het gehele assortiment garantie gegeven wordt. Voor mij is de garantie heel belangrijk omdat ik eerder negatieve ervaringen heb gehad wat betreft service bij een andere winkelketen. Vandaar dat ik voordat ik tot aanschaf overga eerst goed op de hoogte wil zijn van de standaard garantie procedure.
Ik ben van plan een laptop te gaan kopen van packard bell. deze wil ik in één van de filialen aanschafen. stel dat ik onverhoopt van de standaard garantie (dus zonder dat ik een extra pakket koop) gebruik wil maken, is het dan zo dat ik daarvoor terecht kan bij uw het filiaal waar ik de laptop heb aangeschaft?
"
hun reactie:
"Geachte heer van de Heuvel,
Dank u wel voor uw e-mail.
Als u gebruik wenst te maken van de garantie van Prijstopper heeft u de
mogelijkheid contact op te nemen met Packard Bell waarbij het defect meestal
direct verholpen kan worden. Mocht u hier geen gebruik van willen maken,
kunt u uw aankoop ook afgeven in de prijstopper winkel.
Wij gaan er van uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Heidy van Willigen
Prijstopper
"
Dus de aanhouder wint, niet dat ik er nu iets aan heb aangezien ik mn garantie heb weggegooid, een ding weet ik wel, Nooit mer packard hell
Re: Kwaliteit Packard Bell Computers
ik heb ook slechte ervaringen met Packard Bell. Toen ik mijn laptop kocht werkte de dvdwriter gelijk al niet. Uren aan de telefoon en uiteindelijk werd het ze duidelijk dat het aan de dvdwriter lag en niet aan mij!!! Opgestuurd en na 4 weken kreeg ik m uiteindelijk terug.
Ondertussen regelmatig gebeld en de ene keer was de computer kwijt de andere keer moest er een onderdeel uit frankrijk komen en uiteindelijk kwamen ze erachter dat de writer gewoon op voorraad lag in het magazijn.... Arrogante mensen aan de telefoon doen net alsof het de gewoonste zaak van de wereld is dat een pc weg is. Ook het PB forum helpt je niet verder. De moderators houden niet van kritiek op PB. Voor hun is het ook gewoon normaal dat een pc een aantal weken "op reparatie" is. Volgens mij zijn die moderators ook allemaal in dienst van PB omdat ze regelmatig serienummers vragen en dan met antwoorden komen.
Nadat ik m'n laptop terug kreeg heeft ie eigenlijk nooit naar behoren gewerkt. Softwarematige problemen en problemen met de hardware kwamen vaak voor. De slechte service die packard bell me heeft geleverd heeft me doen besluiten om 'een mannetje' in te huren om m'n laptop te maken.
Een grappig antwoord van een van de moderators (vlijmscherp, is de naam) op het pb-forum: 1000 euro voor een notebook is niet veel. Budget, geen high end.
Voor mij NOOIT meer een Packard Bell....
Ondertussen regelmatig gebeld en de ene keer was de computer kwijt de andere keer moest er een onderdeel uit frankrijk komen en uiteindelijk kwamen ze erachter dat de writer gewoon op voorraad lag in het magazijn.... Arrogante mensen aan de telefoon doen net alsof het de gewoonste zaak van de wereld is dat een pc weg is. Ook het PB forum helpt je niet verder. De moderators houden niet van kritiek op PB. Voor hun is het ook gewoon normaal dat een pc een aantal weken "op reparatie" is. Volgens mij zijn die moderators ook allemaal in dienst van PB omdat ze regelmatig serienummers vragen en dan met antwoorden komen.
Nadat ik m'n laptop terug kreeg heeft ie eigenlijk nooit naar behoren gewerkt. Softwarematige problemen en problemen met de hardware kwamen vaak voor. De slechte service die packard bell me heeft geleverd heeft me doen besluiten om 'een mannetje' in te huren om m'n laptop te maken.
Een grappig antwoord van een van de moderators (vlijmscherp, is de naam) op het pb-forum: 1000 euro voor een notebook is niet veel. Budget, geen high end.
Voor mij NOOIT meer een Packard Bell....
Re: Kwaliteit Packard Bell Computers
Toch heeft hij daar wel gelijk in.Een grappig antwoord van een van de moderators (vlijmscherp, is de naam) op het pb-forum: 1000 euro voor een notebook is niet veel. Budget, geen high end.
Dat bij laptops de reparatietermijn langer kan duren als bij een desktopcomputer, klopt ook weer.Arrogante mensen aan de telefoon doen net alsof het de gewoonste zaak van de wereld is dat een pc weg is.
Bij een laptop moeten dan speciale onderdelen besteld worden, en als die niet op voorraad zijn moeten deze speciaal bij de toeleveranciers besteld worden.
Tja, en dan kan het wel een paar weken duren.
Re: Kwaliteit Packard Bell Computers
Ik snap best dat er een verschil is in prijs qua performance etc. Maar een laptop van 1000 euro moet net zo goed kunnen werken als een laptop van 2000 euro. Daar zou geen verschil in mogen zitten. Want die laptop van 2000 euro is over 2 maanden ook gewoon 1000 euro. Dus heeft ie gelijk? Ik vind van niet...
De 2e quote : Het ging erom dat ze het normaal vonden dat een pc wel eens zoek is....
In ieder geval speciale onderdelen bestellen voor een laptop...... Ik snap best dat een reparatie wat langer kan duren, maar als ze de eerste week zeggen dat de dvdwriter op voorraad is verbaast het me dat ze iedere keer een ander verhaal komen.
Daarbij vind ik het onzin dat er een verschil zit in het bestellen van onderdelen. Aangezien alles van packard bell uit frankrijk komt, ook onderdelen voor een desktop.
De 2e quote : Het ging erom dat ze het normaal vonden dat een pc wel eens zoek is....
In ieder geval speciale onderdelen bestellen voor een laptop...... Ik snap best dat een reparatie wat langer kan duren, maar als ze de eerste week zeggen dat de dvdwriter op voorraad is verbaast het me dat ze iedere keer een ander verhaal komen.
Daarbij vind ik het onzin dat er een verschil zit in het bestellen van onderdelen. Aangezien alles van packard bell uit frankrijk komt, ook onderdelen voor een desktop.
Re: Kwaliteit Packard Bell Computers
De pc van pb zijn wel oke, alleen van hun klantenservice moet je het niet hebben.
Ik heb nu al 2x mijn netbook naar hun verstuurd om windows opnieuw te installeren. De 1e keer kreeg ik een rekening van 480,- euro, en waarvoor?
Mijn netbook heeft wat valschade en dat willen zijn ff reparenen voor 480 euro.
Maar het probleem was er nog steeds, bij het opstarten van de netbook bleek er een bestand te missen of beschadigd. DUS EEN SOFTWAREMATIG PROBLEEM.
Maar wat zegt hun reparatie afdeling; het probleem ligt aan de valschade.
Het gekke is, dat het probleem op mijn notebook door een update van pb zelf is veroorzaakt. DE 2e keer weer het zelfde verhaal. wat nu?????
notebook nog steeds weg en nog steeds is het probleem niet opgelost. Ik heb nu gevraagd naar een bootdisk voor de netbook, om het zelf maar te doen. Ik weet zeker dat het een software probleem is, omdat ik al een kruistest heb gedaan met een andere hardeschijf.
Het is dus nu afwachten wat zij gaan doen met mijn netbook.
Het was een halfjaar geleden het nieuwste model. Als ik hem terug krijg zal hij wel gratis zijn bij een pakje boter. NOU BEDANKT PACKARDHELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb nu al 2x mijn netbook naar hun verstuurd om windows opnieuw te installeren. De 1e keer kreeg ik een rekening van 480,- euro, en waarvoor?
Mijn netbook heeft wat valschade en dat willen zijn ff reparenen voor 480 euro.
Maar het probleem was er nog steeds, bij het opstarten van de netbook bleek er een bestand te missen of beschadigd. DUS EEN SOFTWAREMATIG PROBLEEM.
Maar wat zegt hun reparatie afdeling; het probleem ligt aan de valschade.
Het gekke is, dat het probleem op mijn notebook door een update van pb zelf is veroorzaakt. DE 2e keer weer het zelfde verhaal. wat nu?????
notebook nog steeds weg en nog steeds is het probleem niet opgelost. Ik heb nu gevraagd naar een bootdisk voor de netbook, om het zelf maar te doen. Ik weet zeker dat het een software probleem is, omdat ik al een kruistest heb gedaan met een andere hardeschijf.
Het is dus nu afwachten wat zij gaan doen met mijn netbook.
Het was een halfjaar geleden het nieuwste model. Als ik hem terug krijg zal hij wel gratis zijn bij een pakje boter. NOU BEDANKT PACKARDHELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Berichten: 585
- Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28
Re: Kwaliteit Packard Bell Computers
Onze Packard Bell computer start spontaan op en sluit zichzelf spontaan af. Hij is nu iets meer dan een jaar oud en voorzien van Windows Vista af fabriek.
Hij is een poosje terug onder garantie opgestuurd, maar het antwoord was dat de software problemen gaf, hij was volledig gereset en heeft daarna een poosje weer goed gefunctioneerd.
Nu gegint dat gezeik weer. Heeft iemand anders ook deze ervaring en weet iemand misschien de oplossing.
Hij is een poosje terug onder garantie opgestuurd, maar het antwoord was dat de software problemen gaf, hij was volledig gereset en heeft daarna een poosje weer goed gefunctioneerd.
Nu gegint dat gezeik weer. Heeft iemand anders ook deze ervaring en weet iemand misschien de oplossing.
Re: Kwaliteit Packard Bell Computers
@ jeroen,
Dit is een bekend probleem met Vista...
De oplossing;
verwijder Norton anti virus en gebruik AGV 8.5 ( 9.0 is te zwaar)
Extra geheugen?
Upgrade naar Win 7....
Tijdig defragmenteren want de combinatie van PB en Vista is een ramp.
Dus kijk of je via bovenstaande dit goedkoop kunt oplossen....
Dit is een bekend probleem met Vista...
De oplossing;
verwijder Norton anti virus en gebruik AGV 8.5 ( 9.0 is te zwaar)
Extra geheugen?
Upgrade naar Win 7....
Tijdig defragmenteren want de combinatie van PB en Vista is een ramp.
Dus kijk of je via bovenstaande dit goedkoop kunt oplossen....