LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Peugeot V clic problemen!

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
rinus meijer
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 feb 2009 23:34

Re: Peugeot V clic problemen!

Ongelezen bericht door rinus meijer »

hallo allemaal ik heb 6 maart een afspraak met mij daeler voor mijn v clic ivm electriche niet starten en inhouden en het zomaar afslaan als ik moet stoppen het is bekend en er worden wat aanpassingen gedaan in opdracht van peugeot hoe het afloopt maak ik jullie wel bekend groetjes rinus uit enkhuizen.

evilkitty
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 feb 2009 21:56

Re: Peugeot V clic problemen!

Ongelezen bericht door evilkitty »

0318-561280 is het telefoon nr van de importeur peugeot scooters (zelfde klaplopers als van derbi)

@ marcelouis: http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... jk_product


mischien heeft u hier iets aan, het heeft mij flink geholpen met de problemen met mijn brommer. het was makkelijker geweest als u binnen de eerste 6 maanden even flink boos was geworden, nu moet U bewijzen dat het niet aan u ligt dat deze klachten er zijn en dat het gebrek er al vanaf het begin van aanschaf product er is. gewoon uw geld terug eisen of een ander voertuig dat zijn ze verplicht aangezien uw scooter al meerdere malen ter reparatie aangeboden is geweest en de klachten niet zijn verholpen. soms moet je gewoon even dreigen met een advocaat ;)

bij mijn dealer staan er inmiddels ook 5 v-clics... dit word peugeots ondergang, hun laten nu ook hun scooters in china maken. het mag dan mischien een immi zijn van de kymco filly maar deze doen het tenminste. voor t geld van de v-clic kan je beter e tomos of een kymco scootertje kopen.

de nieuwe viva city komt ook uit china, niet kopen dus. heb ze al gezien waarvan de kappen er spontaan afgeklapt zijn tijdens rijden met koud weer!!!

mach2005
Berichten: 65
Lid geworden op: 12 feb 2009 15:35

Re: Peugeot V clic problemen!

Ongelezen bericht door mach2005 »

Ik had zekf nooit van Peugeot verwacht dat ze een compleet chinese scooter op de markt zouden brengen onder eigen merk.

Je kunt wel na gaan dat een scooter, die voor dezelfde prijs als de chinese variant wordt aangeboden, dezelfde kwaliteit heeft als een chinese.

De meeste klanten zullen niet op de hoogte zijn geweest dat deze scooter onder vele chinese merken verkocht word.

Een pluspunt is wel de garantie bij Peugeot. Deze is beduidend beter dan bij de "handelaartjes" waar de chinesen verkocht worden.

De modellen hebben een kostprijs "af fabriek" van 250,- Euro. Peugeot heeft dus genoeg "wisselgeld" om garantieproblemen op te lossen.
Ze hebben echt wel rekening gehouden met hoge garantiekosten op dit model.

Laat je niet afschepen!

orange jumper
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2009 19:28

Re: Peugeot V clic problemen!

Ongelezen bericht door orange jumper »

hoi,

een vriend van mij heeft ook een v-clic, en heeft dezelfde problemen gehad zoals ik bij jullie verneem.
zijn scoot heeft ook tig keer bij de garage gestaan en ze konden elke keer niks vinden.

nou is hij zelf die scooter gaan opereren en kwam er achter dat het stekkertje achter het contactslot niet goed was, dus hij heeft dat stekkertje er tussen uit gehaald en de kabeltjes gewoon doorverbonden en nu heeft hij geen last meer van afslaan e.d.
ook heeft hij een nieuwe bougie-kabel en bougie-kap erop gedaan

de scooter rijdt nu weer goed, alleen blijft nu zijn choke hangen, dus met koud weer heeft hij problemen om net na de start de motor draaiende te houden omdat hij dan nog koud is.

greetz

orange jumper

Sunshine_07
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 dec 2008 16:07

Re: Peugeot V clic problemen!

Ongelezen bericht door Sunshine_07 »

Hallo,

weer een berichtgeving na afwezigheid ivm lastige 'afwikkelingen' mbt de Puegeot
V clic scooter die inmiddels precies 6 maanden 'oud' is.

Ten eerste als reactie op laatste (Orange Jumper): met een gloednieuwe scooter en een garantie van 2 jaar is het niet de bedoeling er zelf aan te sleutelen. Hoewel dit prettig kan zijn voor de handige hobbyist, kan je garantie erdoor komen te vervallen.
Maak gebruik van je recht en garantie.

Ik wil even een vervolg schrijven op mijn gestartte topic:

Na een stuk of 5 'reparaties' in de werkplaats van de dealer waar ik hem gekocht heb (toen al 4 maanden verder inmiddels..) wilde ik van de scooter af.
Ik vroeg de verkoper de scooter terug te kopen (met waardedaling, dus niet het volledige bedrag, zoals ik aangaf), OF de scooter in te ruilen voor een andere (Kymco oid). Met beide voorstellen ging hij niet akkoord!
Hij wou de V Clic onder geen voorwaarde meer terugnemen was zijn vaste stelling en was met hem niet over te praten.
Toen bleef ik volhouden en vragen om andere oplossingen want die moesten er snel komen. Daaraan is uiteindelijk tegemoet gekomen door mijn V Clic door de Peugeot fabriek te laten nakijken. Weer kreeg ik geen leenbrommer of fiets.
Twee weken was de scooter in Veenendaal. Peugeot erkent de problemen met de V clic modellen. Toen ik de V clic ophaalde na 2 weken kreeg ik een hele lijst met zgn modificaties (aanpassingen / reparaties / vervangingen).
Even uit mijn hoofd enkele: Nieuwe bougie en bougiekap, nieuwe carburateur, nieuwe sproeier, contactpunten gemeerd etc.
De V clic heeft echter een ingebouwde startonderbreking: De zijstandaard en zgn 'dodemansknop' (scooter is bij uitgeklapte zijstandaard en ingeschakelde schakelaar 'dodemansknop' niet te starten dit ivm veiligheid cq diefstal).
Deze heeft Peugeot beide compleet verwijderd! Opgelost, zeggen ze. En even tekenen graag dat ik akkoord ga. Niet dus, ik ga zeker NIET akkoord met iets wat er wel hoort te zijn en gewoon is verwijderd, zeker met het oog op veiligheid. Ik zou dus maw akkoord zijn gegaan met twee gebreken. Dat heb ik ook aan de dealer zo gezegd.
Hij zei er ook bij, dat als de V Clic weer problemen vertoont hij hem weer naar Peugeot stuurt. Waarmee ik niet akkoord ging want ik ben de scoot al minstens 6 x kwijt geweest aan 'reparaties' en altijd moest ik naar huis lopen! 6 maanden hebben ze de tijd gehad en bovendien heeft de scooter meer stilgestaan dan gelopen, en ik al die tijd moeten fietsen!

Maar wat jullie nu (vast?) willen weten is, hoe rijd de V Clic nu??
Ik heb sinds de modificatie bij Peugeot 24 kilometer gereden. De scooter start probleemloos (startonderbrekingen zaten in de weg, weggehaald, he).
Maar hij is weer afgeslagen tijdens het rijden, tweemaal en stottert regelmatig heel erg, vermogen valt onregelmatig weg, zeker 6 x gebeurd! Ik dacht misschien moet ik even tanken (benzinemeter stond in 'reserve'stand) maar ook dat mocht niet baten..

Vaak, heel vaak, zag ik een leuke tweedehands Tomos brommer en wilde ik de V Clic inruilen (voor een tweedehands brommer nota bene, ja).
Met een verlies van 600 euro voor mij.
Omdat ik niet vind dat ik dit zo makkelijk moet laten gebeuren en mijn recht wil halen, ga ik hier verder mee.
Ik hou jullie verder op de hoogte.

DUS, nu maar hopen dat mijnheer de verkoper is aangesloten bij de BOVAG of geschillencommissie, want samen komen we er dus duidelijk niet uit.

Sunshine_07
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 dec 2008 16:07

Re: Peugeot V clic problemen!

Ongelezen bericht door Sunshine_07 »

Als aanvulling op mijn bericht hiervoor:

Is het zo dat een verkoper (dealer) het recht heeft zijn eigen product bij gebreken NIET terug te nemen of in te ruilen (met resp. waaredaling / bijbetaling?)

In feite laat verkoper hiermee zien niet achter zijn eigen product te staan!

En ze worden nog steeds verkocht, V Clics, ook bij hem en stonden 3 (!) V Clics met dezelfde problemen..

Auto's worden serieus genomen, wij scooterrijders willen dat ook!
Vaak zijn mensen ook afhankelijk van hun scooter / brommer.

Terughalen al die V Clic barrels, Peugeot!!!!

nicoleveer
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mar 2009 15:44

Re: Peugeot V clic problemen!

Ongelezen bericht door nicoleveer »

waarmee het begon

ik had hem net toen deed het remlicht het niet. Na terug te gaan naar rens janssen deed zelfs het achterlicht het niet meer en dat moest besteld worden. bij dit nakijken brak er een stuk af! Ook sloten vanaf het begin de achterkappen niet goed aan en mistte het klemmetje dat ze bij elkaar houd.
Toen veel de scooter tegen de heg aan (zacht niet tegen de grond) en brak de buddy af. gelijk een nieuwe besteld zou na een week binnen zijn. na een week stond ik op afspraak daar met de scooter was nog niet binnen! waren ook vergeten ff te bellen.
Met de 1000 km beurt werd gelijk het achter licht vervangen (buddybak was nog steeds niet binnen) de volgende dag op afspraak zou ik hem weer komen halen. stond daar en zag de scooter nog compleet uit elkaar liggen. weer was niet de moeite genomen om even te bellen. Toen ik uiteindelijk de scooter kon ophalen miste ik 1 van de spiegels. die was afgebroken. volgens hun mijn schuld omdat die gevallen was maar toen ik hem bracht zat die spiegel er wel nog op erg raar dus. Ook zouden de achterkappen opeens kapot zijn omdat de scooter was gevallen. een kap breekt niet van binnen af als die zacht tegen een heg aanvalt en ook nog opgevangen wordt. Hij is nooit tegen de grond aan beland. uiteindelijk besloten naar smokeys te gaan en de spiegel en buddy daar besteld. binnen een week was het in huis (en dat terwijl volgens rens janssen peugeot niet kon leveren) en binnen een kwartier was het netjes gemonteerd.
Daarna begonnen de startproblemen. Uiteindelijk startte hij helemaal niet meer. wat bleek de bendex moest vervangen worden en uiteindelijk bleek de accu ook nog kapot te zijn. Dit vervangen. Nog steeds problemen de scooter vroor zelfs vast tijdens het rijden. Ook startte hij weer niet en bleef de kickstart zelfs omlaag staan. weer naar rens janssen die alle kabels inspuit en hem maar weer eens repareerd. de zijstandaard wordt ontkoppeld(deze was ingesteld zodat als je die uitklaptw de motor automatisch afsloeg) en de startvergrendeling ontkoppeld. Ik blij dat ik de scooter hopelijk eens fatsoendelijk terugkrijg ook naar de achterkappen zou worden gekeken. bleek aan die kappen konden ze niets doen omdat die afgebroken waren (zeker niet mijn schuld) en de scooter schade aan de zijkant had en nu ik hem terugkrijg zit er een scheur achter in het gedeelte waar het handvat zit achter het zadel. dat zat er zeker niet bij het wegbrengen.

nu heb ik er echt genoeg van er zijn nog twee opties over
1. ze nemen de scooter terug en leveren een nieuwe, alle kosten die daarbij komen zijn voor hun rekening
2 ze nemen de scooter terug en geven mijn geld terug

zo niet ben ik bereid andere stappen te nemen

pejevedeve
Berichten: 106
Lid geworden op: 06 jul 2007 09:38

Re: Peugeot V clic problemen!

Ongelezen bericht door pejevedeve »

alleen het probleem is nu.... rens janssen is per 19 feb 2009 overgenomen door de gebroeders Dekker, alleen de naam rens janssen bestaat nog..
ik hoop voor je dat hun je de scooter vergoeden..

mijn scooter komt bij smokey vandaan... maar het is geen vclic ( gelukkig niet ) maar een yamaha giggle, en over de service van smokey niks dan lof...

niet vergeten.... een vclic is maar een goedkope chinees..

nicoleveer
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mar 2009 15:44

Re: Peugeot V clic problemen!

Ongelezen bericht door nicoleveer »

niet veel beter hoor die scheur kwam van hun en nu blijk ik alleen nog maar met groot ligt te kunnen rijden

briaya
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2009 18:20

Re: Peugeot V clic problemen!

Ongelezen bericht door briaya »

hallo mensen

ook ik heb een peugeot vlic gekocht met alle maal problemen!!!

ik ben onder tussen al een keer of 15 terug geweest in de winkel maar elke keer wordt ik van het kastje naar het muurtje gestuurd. En dan zeggen ze weer dat het gerepareerd wordt en een paar dagen later is er weer iets anders.

zij hebben mij ook belooft dat er na deze keer weer een klacht zal zijn ik de vclic kon omruilen maar achter af zeggen ze van niet dus elke keer word hij gerepareerd met als gevolg weer klachten!!!

nu ben ik gisteren geweest en zijn ze in onder handeling met peugeot zeggen ze, of ik dit moet geloven weet ik niet!!!

maar goed ook heb ik zelf een brief geschreven naar de winkel en peugeot dealer betreft ondeugdelijk product die ze verkopen.eens kijken of ze hierop reageren?

wie gaat er verder nog stappen onder nemen naar peugeot zelf toe?
heeft iemand noig tips?

sylvia

MMAC_roelofs
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mar 2009 19:25

Re: Peugeot V clic problemen!

Ongelezen bericht door MMAC_roelofs »

Hierbij heb ik ook een nummer van de importeur tel: 0318-519132
Ook heb ik heel wat problemen en zou hier mijn verhaal bij zetten alsvolgt;
Vanaf het begin dat wij de vclick hadden gekocht is de scooter 5x afgesteld i.v.m onregelmatig lopen. Hij heeft nooit goed gelopen en daarvan is de oorzaak niet bekend en hij is nu nog steeds niet goed. Bij 762km wou hij weer niet starten en niet lopen zelfs niet met de kick start. Weg gebracht en daaruit bleek dat de accu stuk was. Bij 1522km wou hij weer niet starten en ook weer niet met de kick starter oorzaak ; accu bleek weer stuk te zijn. Heb toen nog aangegeven of dat geen andere oorzaak kon hebben. Bij 1614km werden de lampen steeds zwakker en sloeg hij uit bij het stil staan voor een stoplicht of oversteek plaats. Bij 1627km deed hij het weer niet ook niet met de kick start toen bleek weer nogmaals de accu stuk te zijn zowel de dealer als de importeur van peugot heb ik hen aangeklaagt dat het product totaal niet voldoet aan de daar voor gestelde eisen. EEN FIETS WERKT NOG BETER ALS DIT ELENDIGE ROT DING. Ik kreeg te horen dat deze scooters niet tegen regen en/of vorst kunnen. Bij 1860km ben ik terug geweest naar de dealer en hij deed het weer niet. Daar is uitgebleken dat de leidingen+cabarateur bevroren waren en daardoor de scooter dus niet starte.Toen hebben ze een rubberen flap over de cabarateur heen gelegt om bevriezing en vocht tegen te gaan en zodat dit alles warmer blijft.Dit probleem komt overal en telkens terug bij 1860 en bij 1989km is dit al voor gekomen. Bij 2110km valt deze scooter totaal uit elkaar de kappen rondom bij de buddy en de zij kappen + achterlichten scheuren en breken uit elkaar. Dit is weer verholpen en alles is gerepareert. 14-02-2009 waren al weer de kappen stuk en de achter unit dit is al de 2e keer km stand 2099. 16-02-2009 bij km stand 2110 weer het zelfde probleem. Starten ook zeer moeilijk regenachtig weer een uur bezig geweest en de lampen waren weer stuk. Dat alles is weer gerepareert. Bij 2310km lampen weer stuk doormidden gebarsten en kap ook gescheurt. Dit heb ik allemaal per fax naar de importeur en de dealer gestuurd en heb nu nog steeds geen antwoord terug ontvangen van hen. TOTAAL BELACHELIJK. Hij staat op dit moment bij de reparateur en gaat terug naar de importeur voor de 2e keer omdat de dealer het ook niet meer weet wat hij met dit ding aan moet. Ben vandaag naar het juridisch loket geweest en daarvan moet ik de koop ontbinden. Zouden jullie hier misschien ook aan mee willen werken. Als de dealer of importeur dit product niet willen ontbinden kun je altijd nog naar een advocaat gaan. Omdat naar de 3e keer dat het product word gerepareerd je die maatregelen kunt treffen. (WEL SCHRIFTELIJK DOEN)!!! Wij zijn nu een jaar met deze scooter onder weg en heeft reeds 18 keer een reparatie gehad. IK hoop zo snel mogelijk antwoord van jullie



MVG FAM: ROELOFS (uit deventer)

MMAC_roelofs
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mar 2009 19:25

Re: Peugeot V clic problemen!

Ongelezen bericht door MMAC_roelofs »

sunshine_07 Zouden wij niet beter met z'n allen een advocaat kunnen nemen zodat iedereen gewoon zijn of haar geld terug krijgt..

MVG FAM: Roelofs

nicoleveer
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mar 2009 15:44

Re: Peugeot V clic problemen!

Ongelezen bericht door nicoleveer »

ik heb ondertussen een advocaat ingeschakeld. kwam er vandaag achter dat er scheuren in de kappen zitten. de dealer vertelde kom maar langs krijg je een leenbrommer maken we hem. ik heb duidelijk gezegd dat ik dat niet meer wilde. kwam het smoesje ja aan de startproblemen kunnen wij ook niets doen das het probleem van peugeot. heb ze toen eens haarfijn duidelijk gemaakt dat ik bel omdat elke keer dat hij bij hun was hij slechter terugkomt en dat ik daarvoor bel. heb nog geen antwoord van de advocaat maar heb er schoon genoeg van. degene die willen kunnen mij mailen zodat ook hun verhaal bij dezelfde advocaat komt. hoe meer mensen bij 1 advocaat des te eerder een zaak. ik heb het dus niet alleen over de dealer die pak ik zelf wel aan maar vooral over peugeot zoals de rest

MMAC_roelofs
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mar 2009 19:25

Re: Peugeot V clic problemen!

Ongelezen bericht door MMAC_roelofs »

hoe heet die advocaat en telefoonnummer.

nicoleveer
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mar 2009 15:44

Re: Peugeot V clic problemen!

Ongelezen bericht door nicoleveer »

tot nu toe heb ik hem een mail gestuurd met mijn probleem hier heb ik nog geen antwoord op maar heb goede ervaring met deze advocaat hij heeft mij goed geholpen en is al jarenlang de advocaat van mijn ouders

de naam en telefoonnummer zet ik liever niet op een forum maar wil het wil via een pm naar je sturen

nicoleveer
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mar 2009 15:44

Re: Peugeot V clic problemen!

Ongelezen bericht door nicoleveer »

even een aanvulling mail maar op [email protected] dan mail ik de gegevens wel terug

Sunshine_07
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 dec 2008 16:07

Re: Peugeot V clic problemen!

Ongelezen bericht door Sunshine_07 »

@ fam Roelofs
@ Nicole Veer

Mijn Peugeot staat weer bij de dealer en wordt wéér opgehaald door Peugeot!
Jullie verhalen zijn zo herkenbaar!!
Ook met de kappen ging het precies zo, die scheurden spontaan, achter 4 grote scheuren waarvan 1 helemaal door (dus een kap is doormidden!)!!
Geef je dat aan, wil je aanspraak maken op je garantie, zegt de dealer doodleuk dat een fiets die scheuren veroorzaakt heeft!!

Vanochtend dus de scooter naar de zaak gereden, weer inhouden / stotteren en op een afstand van 4 km 4 x afgeslagen.. Een leenbrommer heb ik nooit gehad zelfs geen fiets en toen ik er vandaag naar vroeg (leenbrommer of damesfiets) kreeg ik 'nee' op het request...................................
Iruilen of terugkopen heeft hij ook geen oor naar (het gaat hier om zijn eigen product!!)

Ik heb gezegd dat ik er klaar mee ben, de scooter en de hele gang van 'zaken'.
Dat wou ik nog even kwijt.

Ik ga een brief schrijven dat dit de laatste mogelijkheid is tot deugdelijke reparatie anders koopontbinding!
Vervangend product????? Alsjeblieft zeg dat zou een vreemde gang van zaken zijn , Peugeot en dealer onderkennen de problemen met de V Clics!.
Ontbinden, dus.

Ok nu het punt van fam Roelofs / Nicole Veer:

Ten eerste wat info wat ik in de afgelopen tijd heb onderzocht:
Het betreffende bedrijf waar je de koopovereenkomst mee hebt afgesloten moet, wil je er een rechtspersoon / instantie bij betrekken (geschillencommissie, advocaat) aangesloten zijn bij de BOVAG, OF geschillencommissie. Is het bedrijf bij geen van beide aangesloten (zoals in mijn geval...) moet je een overweging maken in de kosten (advocaat)..
MAAR: wat als je rechtsbijstand verzekerd bent? (want dat ben ik).

Wat ik dus wil aangeven, is dat alles niet zo makkelijk gaat maar dat was te verwachten.
Naar het juridisch loket gaan is een prima optie voor het inwinnen van onafhankelijk advies.

Ik zou graag met andere gedeputeerden zoals fam Roelofs aangeeft de gehele zaak melden, aan een en dezelfde advocaat en adviseer anderen dit ook te doen. Zoals u al aangeeft, een grote zaak is interessant genoeg en samen sta je absoluut sterker!
(ik weet echt een hele goeie, overigens!)

Het hele V Clic gebeuren is een trieste zaak en ik ben van mening dat het eindelijk eens snel tot een duurzame oplossing komt!

Ron van Motman
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mar 2009 12:00

Re: Peugeot V clic problemen!

Ongelezen bericht door Ron van Motman »

Hallo
sunshine en alle andere v-click slachtoffers, wij willen toch effe
laten weten dat wij wel degelijk ons recht hebben gehaald ,en ons geld
terug hebben gekregen van de dealer. Heeft wel heel wat voeten in de
aarde gehad maar nu zijn we dan toch met een andere scooter bezig.
En dit allemaal na 8 maanden ellende.
Een goede tip is ga naar het juridisch loket in je woonplaats!!!!!!!!!!
Hebben wij ook gedaan en de koop
is dus wel degelijkontbonden.
Je staat volledig in je recht, het is wel degelijk een miskoop en je hoeft het niet z e l f uit te vechten met de importeur, dat hoort de dealer te d
oen, die heeft met jou (de koper dus) een overeenkomst gesloten en niet jij met de importeur ......ze proberen er allemaal onder uit te komen, in ons geval mooi niet dus.Maak er werk van en we wensen jullie allemaal net zoveel succes!
Groetjes Fam. van Motman Limburg :lol:

JP_
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 apr 2009 20:17

Re: Peugeot V clic problemen!

Ongelezen bericht door JP_ »

Jullie zijn allemaal keihard opgelicht op een legale manier door Peugeot. Daar kunnen we zeer kort over zijn.

Wat jullie moeten doen, is dat kloteding verkopen op wat voor manier dan ook, en een nieuwe Tomos kopen. Ik rijd sinds oktober 2007 op een gloednieuwe Tomos Standard en heb er NOOIT problemen mee. Inmiddels 8425km

999 euro ex aflevering.

Ik ben hier niet om reclame te maken, maar ik reed ooit ook op een bagger scooter en ben sindsdien een scooterhater. Tomos For Life.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Peugeot V clic problemen!

Ongelezen bericht door Ulbe »

Tomos for life is ook een beetje overdreven, :lol:

Wanneer deze mensen een scooter hadden gekocht van Yamaha, Piaggio, of ander bekend merk, waren er veel minder problemen geweest,

De 4takt van Peugeot is een China scooter met het Peugeot logo er op!, :oops:

En daar wordt Peugeot, die anders prima scooters maakt niet beter van!, dit kost naam!,

Wanneer Peugeot slim is, wordt de V-click zo snel mogelijk uit de handel genomen en een andere 4takt scooter er voor in de plaats gezet, nu heb ik het over een degelijke al dan niet Japanse scooter speciaal voor Peugeot gemaakt, dan zijn de problemen uit de wereld,

De bestaande V-click gebruikers hebben simpelweg recht op geld teruggave!, de kwaliteit van deze scooters schijnt bagger te zijn, terwijl ze er op het uiterlijk best leuk uit zien,

Veel sterkte toegewenst met deze flater van Peugeot!, en hopende op een passende oplossing van Peugeot naar u toe,


Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Gesloten