Hallo energie vrienden,
het zal vast al eens behandeld zijn, alhoewel ik op "united consumers" gezocht heb binnen het forum maar geen bericht vond dat hierover ging (behalve een stukje van een uitzending uit 2004).
Ik ben door hun benaderd met de garantie dat ze 0,5 eurocent goedkoper per kWh leveren dan mijn huidige energie leverancier (ook aardgas leveren ze 0,5 eurocent per m3 goedkoper).
Ik heb even via google gezocht naar opmerkingen en verhalen over united customers, maar die zijn vrij nietszeggend (mensen die nog geen afrekening gehad hebben ed ).
Het contract dat je met ze hebt is per direct opzegbaar, en de prijzen zijn variabel (dus geen vaste prijzen die voor een bepaalde tijd vastliggen).
Heeft iemand van jullie (langdurig) ervaring met United Consumers en hoe is dat bevallen?
Alvast bedankt voor jullie reactie ,
Nicole
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Energie via United Consumers
Energie via United Consumers
Laatst gewijzigd door NiekieGee op 26 feb 2009 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Energie via United Consumers
Zoek op United Consumers
Hey NewDutchie,
bedankt voor de verbetering, slip of the fingers zullen we maar zeggen, ik heb wel gegoogled op "united consumers", en binnen deze site krijg ik alleen maar een stukje van een uitzending van 2004.
Dus reacties over United Consumers mbt energie zijn van harte welkom.
Groetjes,
Nicole
bedankt voor de verbetering, slip of the fingers zullen we maar zeggen, ik heb wel gegoogled op "united consumers", en binnen deze site krijg ik alleen maar een stukje van een uitzending van 2004.
Dus reacties over United Consumers mbt energie zijn van harte welkom.
Groetjes,
Nicole
-
Apart, als ik in het kader achter 'Snelzoeken in het forum' de term untited consumers intik krijg ik 3 pagina's met hits.
Hoor goede dingen over deze organisatie maar mijn eigen ervaring is dat ze niet nauwkeurig zijn. Op basis van mijn postcode zouden ze moeten weten dat ik op stadsverwarming zit maar ik blijf maar aanbiedingen voor goedkoper gas krijgen. Tot 3x geprobeerd om dit door te geven maar de mailtjes etc blijven komen.
Hoor goede dingen over deze organisatie maar mijn eigen ervaring is dat ze niet nauwkeurig zijn. Op basis van mijn postcode zouden ze moeten weten dat ik op stadsverwarming zit maar ik blijf maar aanbiedingen voor goedkoper gas krijgen. Tot 3x geprobeerd om dit door te geven maar de mailtjes etc blijven komen.
Ik zit nu vanaf Jan.'09 bij hen (afkomstig van Essent) en het heeft me alleen nog maar geld gekost.
Ik wacht de jaarrekening nog even af en dan switch ik als een speer weer terug naar mijn oude leverancier.
Zelfs de netwerkkosten krijg ik nog een aparte rekening van, er is dus nauwelijks wat geregeld.
1x overstappen, snel weer terug en nooit meer veranderen.
Ter vergelijk:
Essent p/m : €229,-
UC p/m : €259,- + €15,- netwerkkosten
Ik wacht de jaarrekening nog even af en dan switch ik als een speer weer terug naar mijn oude leverancier.
Zelfs de netwerkkosten krijg ik nog een aparte rekening van, er is dus nauwelijks wat geregeld.
1x overstappen, snel weer terug en nooit meer veranderen.
Ter vergelijk:
Essent p/m : €229,-
UC p/m : €259,- + €15,- netwerkkosten
-
@ mask:
Ik heb ook zeer negatieve ervaringen met UC. Kan je wellicht even via de mail contact opnemen: [email protected]
Ik heb ook zeer negatieve ervaringen met UC. Kan je wellicht even via de mail contact opnemen: [email protected]