LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NKL BOESHE

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
markvandeweg

NKL BOESHE

Ongelezen bericht door markvandeweg »

Ik ben ook benadered door deze Duitse loterij.
wat mij opvalt is dat er bij de post die ze opsturen helemaal geen contract bij zit die je moet invullen en getekend met handtekening moet terug sturen.
Ik heb juridisch onderzoek gedaan, en mij is vertelt dat als een instantie jou benaderd, en dat is NKL BOESCHE loterij juridische geen geld van je bank af mag halen met een simpele bandopname.
Hiervoor heeft het echt een handtekening van je nodig.
Ook vind ik het heel erg vreemd dat ze meerdere bankrekeningnummers hebben.
Ik heb besloten om deze hele duitse loterij NKL BOESCHE daarom maar eens op te geven bij bij het televisieprogramma opgelicht.
Ik ga vragen of zei eens willen uitzoeken wie die Duitse loterij is.

gravedigger

Re: NKL BOESHE

Ongelezen bericht door gravedigger »

Boesche is géén instantie. maar te vergelijken met de tabakswinkels hier. Je kunt er loten kopen en je lotto/totoformulier inleveren!!

loadone

Ongelezen bericht door loadone »

Ik doe al 8 maanden mee voor 72 euro per maand... met de garantie dat ik binnen 6 maanden binnen de prijzen zou vallen.. dit werd door een Nederlandse vrouw medegedeeld en zij had het de hele tijd over de staatsloterij.. ik vroeg nog aan het einde voor alle zekerheid.. HET GAAT OM DE NEDERLANDSE STAATSLOTERIJ GING..WAAROP ZIJ JA Antwoorde..

(Dit vroeg ik dus voordat ik ermee akkoord ging!)

Nu kan ik hun hiermee voor de rechter slepen lijkt mij.. tenzij ze gaan plakken en knippen met de opname.. ?

Graag hoor ik van iemand !!

Alvast bedankt!

xep

Ongelezen bericht door xep »

Gisteren 25 februari 2009, werd ik telefonisch benaderd of ik met een actie voor extra kans met de “Staatsloterij” mee wilde spelen. Ik was in de veronderstelling dat dit de “Nederlandse Staatsloterij” was. Na (en dus niet ervoor of tijdens) een bandopname werd mij verteld dat ik met de NKL te maken had en niet met de “Nederlandse Staatsloterij. Het bedrag dat vóór de opname genoemd werd was 17 euro na de opname herhaalde je man (van een callcenter) aan de telefoon opeens heel duidelijk 70 euro. Ik voel mij erg misleid. De ING (voorheen Postbank) wil géén rekening nummer van Boesche blokkeren omdat ik nog geen rekeningnummer heb. Er werd mij tevens verteld dat terugboeken niet mogelijk is bij loterijen. Het 0900 servicenummer dat ik belde is niet meer in gebruik. Wel gisteren gekregen van de callcenter beller.
Alles ging vliegensvlug. Ik ga nu verder kijken wat ik kan doen.

xep

Ongelezen bericht door xep »

Ik kreeg vandaag een bevestigings SMS dat ik meespeelde. Er werd ook een telefoonnummer gemeld: 0900-4006001.
Toen ik dit nummer belde en vertelde dat er niks afgeschreven mocht worden van mijn rekening, zei de vrouw die dit afhandelde dat dit in orde kwam omdat ik binnen 7 dagen heb opgezegd.
Ik hoop er van af te zijn nu.

calibus

Ongelezen bericht door calibus »

Voor de goede orde. Wil men van de NKL Boesche af, ga dan naar https://boesche.nkl.de/nkl/NKL/service_ ... ntakt.html en vul je naam, email en of telnr, je klantnummer (niet vergeten) in, en vul bij "Ihre Nachricht:" dat je je NKL deelname wil cancellen. Binnen een uur of zo krijg je een mail terug dat ze het voor je hebben gedaan.

Groet

kegos2334

Ongelezen bericht door kegos2334 »

zal deze site echt werken.? https://boesche.nkl.de/nkl/NKL/service_ ... ntakt.html

heb me naam en e-mail en klantennummer in gezet en dat ik er niet aab nee wil doen..

heb vandaag brief binnengekregen met daarop een bedrag van 55,45 dat ze er willen afhalen heb tegen de dame aan de telefoon gezegd wil miss meedoen maar ik vraag het aan me ouders na ze praten over proefpakket enzo wat een gel*l..

wat kan ik nu het beste doen nog.??

Jmo002

Ongelezen bericht door Jmo002 »

Mijn hoogbejaarde moeder heeft ook een slechte ervaring met NKL Boesche. Eind 2012 werd zij telefonisch benaderd door iemand die zich voordeed als medewerker van de Nederlandse Staatsloterij. Ze kon voor 10 euro per maand automatisch meespelen. Mijn moeder heeft daarmee ingestemd. Sindsdien heeft Boesche maandelijks (10 keer) 73,45 afgeschreven, ruim 730 euro in totaal dus. Mijn moeder ontkent dat ze hier ooit toestemming voor gegeven heeft. Ik heb de loterij inmiddels opgezegd en ik heb 2 termijnen via de bank kunnen laten terugstorten. Op mijn verzoek om de overige onrechtmatig ingehouden termijnen terug te storten, kreeg ik aanvankelijk het bericht dat men ging uitzoeken hoe de overeenkomst tot stand was gekomen. Ondanks herhaalde verzoeken om een reactie heb ik sindsdien niets meer vernomen. Ik vind het triest dat het zo makkelijk is bejaarde, hulpbehoevende mensen veel geld afhandig te maken. Mijn moeder kan dit soort bedragen helemaal niet missen.

Liader

Ongelezen bericht door Liader »

Ook bij ons is er 2 x een bedrag afgeschreven, hoe ze aan het bankrekeningnummer zijn gekomen is ons een raadsel.
De folder die we pas hadden ontvangen is door me man versnipperd en weggegooid, oppassen en je rekening goed nakijken is een grote must, helaas is er 1 maal door geglipt.

Jmo002

Ongelezen bericht door Jmo002 »

In aanvulling op mijn reactie van 22 okt 2013: ik heb inmiddels van Boesche een cd gekregen met daarop het telefoongesprek met mijn moeder. De medewerkster van Boesche blijkt een behoorlijk opdringerige dame die zeer snel praat en mijn moeder duidelijk in verwarring brengt door allerlei bedragen te noemen. Het bedrag dat uiteindelijk afgeschreven werd, is überhaupt niet genoemd. Extra trieste bijkomstigheid: het gesprek bleek plaats te hebben gehad op de dag dat mijn vader stervende was. De dag erna is hij overleden. Mijn moeder was die dag behoorlijk de kluts kwijt en een gemakkelijk slachtoffer.

Liader

Ongelezen bericht door Liader »

Liader schreef:Ook bij ons is er 2 x een bedrag afgeschreven, hoe ze aan het bankrekeningnummer zijn gekomen is ons een raadsel.
De folder die we pas hadden ontvangen is door me man versnipperd en weggegooid, oppassen en je rekening goed nakijken is een grote must, helaas is er 1 maal door geglipt.
We hebben nu van de week weer bericht gehad, Ze hebben vernomen dat het bedrag niet te incasseren meer was. Zij verzoeken ons vriendelijk spoedig de reden van incassoweigering te sturen. En een nieuwe bankrekening door te geven en de loten middels de acceptgiro te voldoen.

Waar halen deze mensen de lef vandaan om op deze manier door te gaan.
Als ze überhaupt denken dat we mee doen waarom sturen ze dan geen lotto getallen (Loten).

Ik wil eigenlijk graag weten of iemand weet hoe we dit geld terug kunnen krijgen desnoods met meerdere benadeelde?

Ezeltjes

Ongelezen bericht door Ezeltjes »

Alle Incassos, tot zelfs maanden teurg kan je door je bank laten terughalen als je er niet voor getekend hebt.

radica

Ongelezen bericht door radica »

Beste iedereen dit is mij ook overkomen dacht dat het ook van de staatsloterij was, was me ook aan de telefoon verteld van wel ! maar hoe kom ik er nu van af want ik heb ook geen papieren of wat dan ook van ze ontvangen, de enige wat ik heb is elke maand afschrijving van me bank betaling naar nkl

Dank

gauner80

Ongelezen bericht door gauner80 »

Onlangs ook bij ons een afschrijving (62,95)via automatische incasso van Boesche SKL!

Omdat noch mijn vrouw noch ik ooit eerder van deze firma gehoord hebben ben ik eens gaan Googelen en kwam onmiddellijk uit bij de site van Tros Radar. Omdat hier soortgelijke verhalen over dubieuze automatische incasso's van deze firma te lezen waren heb ik de afschrijving gestorneerd en de betreffende tegenrekening geblokkeerd voor evt. toekomstige afschrijvingen!

Eerstvolgende werkdag mijn bank gebeld met de vraag hoe het kan dat een bedrijf zonder onze schriftelijke toestemming zomaar kan afschrijven. Hierop kreeg ik het antwoord dat dit wel degelijk mogelijk is...... (Redelijk verontrustend antwoord!!! )
Ook de betreffende bank had eerder soortgelijke meldingen van klanten gehad maar zou pas serieuze stappen kunnen ondernemen als er, liefst van zoveel mogelijk mensen, aangifte van fraude zou worden gedaan bij de Politie!

Zo gezegd zo gedaan!
Volgens de Politie was er al eerder aangifte van fraude gedaan tegen Boesche SKL maar ook de Politie gaf aan dat hoe meer aangifte er wordt gedaan hoe sneller zij iets kunnen ondernemen tegen de, in mijn ogen, malafide praktijken van Boesche SKL.

Bij deze dus een oproep met klem!

Ook al gaat het vaak om redelijk kleine maar daarom ook relatief onopvallende bedragen:
Ga aangifte doen!

patje140

Ongelezen bericht door patje140 »

goedeavond,

ik ben ongeveer een half jaar geleden ook benaderd door deze ''Loterij" en er werd tegen mij gezegd dat ik 100% winst kans maakte. Nou dacht ik laat ik het eens proberen ze schrijven elke maand wel een bedrag af maar heb nog niks gewonnen, en nu wil ik ervan af maar kan nergens iets vinden. Wel een 0900 nummer maar die is buiten gebruik. wat moet ik doen om hier vanaf te komen???

Muts1402

Ongelezen bericht door Muts1402 »

Hallo,

Ook ik ben in maart dit jaar benaderd door deze loterij. Ik dacht och ja waarom niet. Nu kreeg ik om te beginnen direct 5 lotdelen, totaalbedrag ca. € 77,--; dit aantal kon ik pas achteraf wijzigen. Toen ik de bevestigingsbrief kreeg heb ik dit ook direct gedaan. Ik heb 't telefoonnummer op de brief gebeld (0049-40-27888238) en kreeg een Nederlandstalige dame aan de lijn, die dit in orde heeft gemaakt. Nu een aantal maanden later en nog geen Euro rijker, heb ik besloten om ook dit laatste lot op te zeggen en heb naar hetzelfde nummer gebeld.
Na een aantal keren proberen, kreeg ik uiteindelijk een Duitse dame aan de lijn van de SKL en in een vloek en een zucht was het geregeld, tenminste dat is de bedoeling.
Ik wacht even af wat volgende maand gebeurd. Als het goed is wordt er dan niets meer afgeschreven.

Ifmen

Ongelezen bericht door Ifmen »

Ooit op een ongelukkig moment telefonisch benaderd door een rap pratende dame die me vertelde dat ik was geselecteerd door de Staatsloterij omdat ik weinig gewonnen zou hebben. Heb om van haar af te zijn deelname bevestigd, maar wel om schriftelijke info gevraagd om dan alsnog deelname te kunnen annuleren. Echter nooit een bevestiging ontvangen.
En wat ik al vreesde, per incasso werd geld voor deelname afgeboekt op naam van Boesche Duitsland. Op de site ( internetbankieren) van ING direkt verzoek tot terugstorting ingediend en telefonisch bij ING verdere afschrijvingen laten blokkeren.

Kansje

Ongelezen bericht door Kansje »

Hallo, ook ik ben vandaag telefonisch benaderd door FKL of SKL. Dat kon ik niet zo goed verstaan. Het werd een lang gesprek waarin veel getallen en winstkansen werden verteld. Ik heb ooit meegespeeld met SKL Boesche en ik was blij toen ik het had opgezegd. De jonge man vertelde dat ik een van de 500 Ex-klanten ben die nu een prachtige kans krijgen om eindelijk winst te maken. Hij zei dat het 'bijna' gerandeerd was. Hij had mijn gegevens en hij wilde nog mijn bankrekeningsnr. hebben. Ik gaf het hem niet omdat ik in een winkel stond. Ik werd later terug gebeld en ik had intussen op dit forum gekeken of ik informatie over die loterij gelezen en dus geen toestemming gegeven. Hopelijk gaan zij niet zonder toestemming geld van mijn rekening innen. In dat geval zou ik dan inderdaad aangifte doen en het terug laten boeken.
Oh ja, speelbegin zou 1 oktober 2014 zijn, een vaste looptijd van 6 maanden, per keer € 20 en administratiekosten van € 2,95.

Belg11

Ongelezen bericht door Belg11 »

Ze zijn nu volop in België bezig. Vandaag ook gebeld met heel het verhaal, maar ben er niet op in gegaan. Aangezien ik er niet op in ging kreeg ik een Duitse website met meer info. Ik versta er niks van, maar met wat ik hier lees weet ik voldoende. Als ze mij terugbellen weet ik wel wat zeggen :-)

Gesloten