LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantenservice Kpn(positief bericht)

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Klantenservice Kpn(positief bericht)

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Nu even een positief bericht over Kpn, ik ben al een tijdje in de weer met hen.
Vandaag ben ik persoonlijk naar het hoofdkantoor in Voorburg gegaan,
ik werd netjes ontvangen en goed te woord gestaan, tevens is er direct actie ondernomen.
Hier ben ik na al die tijd, best content over.
Ik zou een ieder ook adviseren, is het een ernstig probleem, ga naar het hoofdkantoor,onderbouw het verhaal goed ,neem bewijsstukken mee,en blijf vooral netjes tegen de medewerkers daar.
Ze zullen je echt op een zo goed mogelijke wijze helpen , met het probleem.

bakker82
Berichten: 28
Lid geworden op: 03 jan 2009 12:38

Re: Klantenservice Kpn(positief bericht)

Ongelezen bericht door bakker82 »

sorry hoor, maar als een bezoek aan het hoofdkantoor 'pas' voor een goede / positieve ervaring kan zorgen :?
Dat het zover heeft moeten lopen vind ik an sich een slecht teken.
Anyway, blij voor je dat jouw probleem is opgelost in Voorburg.

Ik hoop niet dat het bij mij zover hoeft te komen. Een bezoekje aan de regionale kpn winkel zou op z'n minst voldoende moeten zijn ?!

antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Re: Klantenservice Kpn(positief bericht)

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

ik denk dat het dan net zo n lange geschiedenis , als ik heb meegemaakt,zal worden.
Zo n winkel moet je maar zien als een levend callcenter, dus hetzelfde als je belt.
Alleen heb je de enorme belkosten niet.
Ik had niet verwacht dat een bezoek aan hun kantoor, het problem zo snel zou oplossen.

Gesloten