LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] STOFZUIGER ALDI

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
ankerspil

STOFZUIGER ALDI

Ongelezen bericht door ankerspil »

Zaterdag jl 21-02-2009 Heb ik een stofzuiger gekocht bij ALDI op de verpakking stond een prijs van €79,99 . na de doos met stofzuiger gescand te hebben gaf de kassa een bedrag aan van €50,00 de winkelchef was het er niet mee eens en die verlangde de prijs wat op de verpakking stond.Ik vond dat wat de kassa aangaf de prijs was wat ik moest betalen maar hij bleef standvastig over de prijs van €79,99 .Ik vond dat ik in mijn recht stond . wie kan mij vertellen wie hier gelijk heeft

Alvast Hartelijk bedankt voor jullie medewerking.

Groet Ankerspil

D2Freak30

Re: STOFZUIGER ALDI

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

Aangezien je akkoord bent gegaan met de prijs van 79,95 lijkt het mij niet dat je ineens aanspraak kunt maken op een lagere prijs als deze bij de kassa een andere waarde aangeeft na het scannen. Dat kan een foutje in eht systeem zijn maar geeft geen recht op het artikel voor die lagere prijs.

plumber

Ongelezen bericht door plumber »

Als het andersom was geweest had je recht van
spreken gehad.Nu niet.accepteer dat.

ankerspil

Ongelezen bericht door ankerspil »

Hey Ja ik vond het niet netjes van ALDI daarom breng ik hem morgen terug ,dat is wel zo bij ALDI je kunt binnen 10 werkdagen het product terug brengen zonder problemen of moeilijke vragen .

Groetjes

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Vermoedelijk worden de laatste in de opruiming met stickers van €50,- verkocht, en deze winkel is vermoedelijk niet op de hoogte.

Dan krijgen alle winkels opdracht voor overstickeren en de bar code word aangepast door hoofdkantoor.

In Hoorn staan er nog 2 afgeprijsde en vermoedelijk dezelfde.....
Ik weet dat mensen de eerder gekochte terug brengen en die in de aanbieding terug kopen binnen een week!
De stofzuiger moet dan wel schoon en compleet zijn maar zo worden om deze reden wel eens meer dingen terug gebracht en opnieuw gekocht!

inekevanvliet

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

wat de kassa aangeeft is de prijs
dit is bv bij de jumbo ook zo
als het produckt 89 ct is en de kassa geeft aan 79 ct
mag je het nog gratis meenemen ook
staat in de voorwaarden van de jumbo

D2Freak30

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

• Hoe kan het gebeuren dat de gescande prijs niet overeenkomt met de prijs op het schapkaartje?

Het is voor u heel vervelend als blijkt dat de prijs aan de kassa afwijkt van de prijs op het schap. Jumbo probeert dit tot het uiterste te voorkomen. Vindt u toch een prijs die afwijkt? Wij stellen het op prijs als u hier een melding van maakt in de winkel. Wij zorgen dan dat de fout onmiddellijk hersteld wordt. En of het prijsverschil nu positief of negatief is, maakt niet uit : als dank voor uw melding krijgt u ��n exemplaar van het product gratis mee naar huis! Euro s goedkoper. Elke dag!

Bron: http://www.jumbosupermarkten.nl/applica ... temId=3194

Bovenstaande info klopt dus. Voor de Aldi heb ik dit niet kunnen vinden.

plumber

Ongelezen bericht door plumber »

Heb bij de Jumbo ook nog nooit een stofzuiger
te koop zien staan.
Als je nou met 50€ betaald en je krijgt van 100€
terug ben je dan ook zo eerlijk om het te zeggen.

Eerde

Ongelezen bericht door Eerde »

D2Freak30 & plumber hebben gelijk.

Onzin dat je dit denkt te kunnen doen, wat een uitzuiger en dan ook nog terugbrengen, bah.

Als ik filiaalmanager was kwam je er niet meer in !

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Als je nou met 50€ betaald en je krijgt van 100€
terug ben je dan ook zo eerlijk om het te zeggen.
Veel mensen zeggen niks als ze teveel terugkrijgen, krijgen ze per ongeluk te weinig terug, is de wereld te klein.

Veel mensen verwachten van de winkelier als de klant een foutje maakt dat de winkelier ze dan te hulp schiet, maar andersom is dat tuurlijk ook.

Als de klant teveel geld zou geven, terwijl die klant denkt dat hij gepast betaald, dan moet de winkelier eerlijk zijn.

Andersom ben ik ook van mening dat als de winkelier per ongeluk teveel teruggeeft, dat diezelfde klant dan ook zo eerlijk moet zijn om dat dan te zeggen.

Cyrill Zeguers

Ongelezen bericht door Cyrill Zeguers »

Volgens de consumenten rechten is de prijs op het schap/kaartje dat erbij hangt , bindend voor de winkelier .
Alleen als het twijfelachtig is dat er met het kaartje geknoeid is of dat er een wel '' duidelijke '' fout gemaakt zal/kan zijn (door winkelpersoneel of een klant die de boel probeert te flessen) is de winkel verplicht om de prijs op het vak te accepteren als verkoop prijs .
Dus NIET de kassa prijs !!!! De kassa prijs is niet bindend en kan dus aangevochten worden als zijnde een foutieve input ......
Elke klant koopt namelijk het artikel als hij het eens is met de gegevens op het schap of mondeling overeen gekomen,en niet wat opeens een '' domme '' kassa aangeeft.
Het stomme is echter dat onze geweldige regering en die blaaskaken van de consumentenbond je geen enkel recht of advies of mogelijkheid geven om je recht (door hun gecreeerd) te halen/krijgen.
Als de winkelier weigert om je het produkt voor een lagere prijs dan de kassa aangeeft te verkopen (overhandigen) trek je dus aan het kortste eind,pech dus.
Het was echter voor die (ass.) bedrijfsleider heel makkelijk en klant vriendelijk geweest als hij even het hoofd kantoor had gebeld.
Alleen dan heeft hij kans op gezichts verlies want hij heeft de memo's dus niet gelezen.
Maar bij de ALDI moet je niet zijn als je denk ook maar EEN seconde service te mogen krijgen.
Terug brengen en geld terug vragen , met de reden van slechte service en verder geen discussie accepteren.
Er is door even te zoeken ergens anders ook wel een zuiger te vinden voor €80,- en dan heb je een merk met een hoofd kantoor/importeur die je wel te woord staat.
Succes :!:

prediker

Ongelezen bericht door prediker »

dat vind ik een opmerking van niks !!
als je teveel terug krijgt bij de kassa zeg je dat gewoon,!!!!
Of je moet geen gewetenhebben!!
Anders heb je elke keer als je weer bij die winkel komt toch een slecht gevoel? Nou ik hoop wel dat de mensen in deze tijd wel eerlijk willen leven!!

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

dat vind ik een opmerking van niks !!
als je teveel terug krijgt bij de kassa zeg je dat gewoon,!!!!
Ik denk dat dit een reactie is op wat ik gezegd heb.

Eerlijke mensen zeggen dat inderdaad, alleen hoor ik dan in mijn omgeving wel eens dat de cassiëre heeft zitten pitten en teveel geld teruggegeven heeft.
De reactie dan is dat ze niks zeggen, had ze maar op moeten letten.
Maar als die mensen dan een keer te weinig geld terugkrijgen, is wel gelijk de wereld te klein.

prediker

Ja daar zeg je wat
Mijn broer vertelde

heel trots dat hij van de verzekering iets had laten uitbetalen waar helemaal geen recht op had,nou toen ik zei dat dat gewoon stelen was ,was de gezelligheid vavond wel weg!!
en dan die foto winkel toen ik met mijn kapotte foto toestel kwam,
die had ik aan de kapstok hangen ,dus pok op de grond toen ik mijn jas pakte,Wat zei de winkel juf?
Moet je gewoon zeggen dat een ander dat deed! ja dat meende ze!
Gek dat je zoiets nooit vergeet,!!
Laten wij maar mooi gewoon eerlijk doorgaan!
groeten prediker

prediker

Ja daar zeg je wat
Mijn broer vertelde

heel trots dat hij van de verzekering iets had laten uitbetalen waar helemaal geen recht op had,nou toen ik zei dat dat gewoon stelen was ,was de gezelligheid vavond wel weg!!
die had ik aan de kapstok hangen ,dus pok op de grond toen ik mijn jas pakte,Wat zei de winkel juf?
groeten prediker

prediker

Ja daar zeg je wat
Mijn broer vertelde

groeten prediker

Gesloten