| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoezo geheim?!
-
Gast
Hoezo geheim?!
Mijn zus neemt nog steeds telefonie af bij UPC.Ze had gekozen voor een geheim nummer.
Blijkt, dat ze haar persoonlijke gegevens inclusief geheim nummer
gewoon in de telefoongids afgedrukt ziet staan.
Ik geloof, dat alleen de werkwijze van UPC geheim moet blijven.
Groeten Mart
Blijkt, dat ze haar persoonlijke gegevens inclusief geheim nummer
gewoon in de telefoongids afgedrukt ziet staan.
Ik geloof, dat alleen de werkwijze van UPC geheim moet blijven.
Groeten Mart
Re: Hoezo geheim?!
Heel simpel moet ze naar de rechter stappen. En nog meer geze*k over UPC mart geloof er geen nix van iedere keer iets nieuws van je 
-
Gast
Heksje,
Alles wat ik over UCGE(UPC) beweer is puur op waarheid berust.
Waarom zou ik erover liegen, Heksje.
Ik sta er zelf ook stijl van achterover,de manier waarop voormalig UPC
met de gemiddelde klant omgaat.
Ik hoor van familie ook dergelijke verhalen, die zij echt niet uit hun duim
zuigen.Bij wijze van waarschuwing voor anderen maak ik er melding van
op dit forum.
UPC moet met alle mogelijke middelen bestreden worden, voordat
dit kwaadaardig gezwel kan blijven doorwoekeren.
Met de beste groeten:
Mart
Alles wat ik over UCGE(UPC) beweer is puur op waarheid berust.
Waarom zou ik erover liegen, Heksje.
Ik sta er zelf ook stijl van achterover,de manier waarop voormalig UPC
met de gemiddelde klant omgaat.
Ik hoor van familie ook dergelijke verhalen, die zij echt niet uit hun duim
zuigen.Bij wijze van waarschuwing voor anderen maak ik er melding van
op dit forum.
UPC moet met alle mogelijke middelen bestreden worden, voordat
dit kwaadaardig gezwel kan blijven doorwoekeren.
Met de beste groeten:
Mart
Ik wil nix zeggen maar de bestaat een wet daarvoor hoor. Voor geheime nrs geheim is geheim en zo niet zijn ze strafbaar. Dus zo dom zou UPC wel niet zijn hoor dombo. Kort om gel*l wat je doet
-
Gast
Heksje, ik ben het met je eens. Het is niet te geloven wat UPC soms voor elkaar krijgt of juist niet voor elkaar krijgt. Maar helaas is het soms wel waar!!!!
Ik spreek uit ervaring.
Andere gast
Ik spreek uit ervaring.
Andere gast
-
Gast
Heksje,
Wake up, Heksje.Get into the real world.
UPC bepaalt zijn eigen wetten.Of heb je dat nu nog niet door.
Ik kan heel goed tegen schelden(Dombo) dus dat beoogt bij mij geen enkel effect.
Je laat hiermee je ware gedaante zien en dat is de UPC gedaante.
Gelukkig hoef ik niet persoonlijk tegen mensen te worden om
mijn standpunt duidelijk te maken.
Toch evengoed de hartelijke groeten van de altijd correcte Mart
Wake up, Heksje.Get into the real world.
UPC bepaalt zijn eigen wetten.Of heb je dat nu nog niet door.
Ik kan heel goed tegen schelden(Dombo) dus dat beoogt bij mij geen enkel effect.
Je laat hiermee je ware gedaante zien en dat is de UPC gedaante.
Gelukkig hoef ik niet persoonlijk tegen mensen te worden om
mijn standpunt duidelijk te maken.
Toch evengoed de hartelijke groeten van de altijd correcte Mart
Heeft zelf Chello en ik heb nooit problemen ermee dus weet hoeze werken. Maar als je slim genoeg bent pak je ze terug op hun eigen methode en dat werkt meestal. Althans bij ons wel je moet ze gewoon een stap voor blijven. Dus nooit automatisch je gled aflaten schrijven bij hun en alles heel goed in de gaten houden. En wij hebben geluk hier er is een UPC winkel hier en daar los ik altijd alles op en werkt goed. Dus ik doe nix telefonisch maar ik ge er naar toe en is nog altijd de beste oplossing. Als mensen ook zo slim waren maar nee die lopen alleen maar te klagen. En UPc heeft ook zo zn fouten maar als je er zelf achteraan gaat en gewoon vol blijft houden dan kan je ze aan. Pak ze op hun eigen fouten dan piepen ze wel anders. UPC heeft een grote mond maar als het puntje bij paaltje komt dan geven ze gauw genoeg op hoor. Omdat ze weten dat ze fout zitten.
-
Gast
Heksje, bij mijn werk in de buurt is ook een upc winkel. de wachttijden zijn daar ook gemiddeld langer dan een uur. Als ik als KLANT wat te regelen heb of als er iets op de factuur niet klopt moet ik gewoon fatsoenlijk te woord gestaan worden. Ik moet niet een half uur a 0,10 euro cent per minuut in de wacht staan of een uur in een winkel wachten voordat ik te woord wordt gestaan. Op mails reageren ze niet afdoende. Aan de telefoon beloven ze dingen die ze toch niet waar kunnen maken en in de winkel communiceren ze niet met de backoffice. Het is dus gewoon hopeloos.
-
Gast
Heksje,
Toen ik nog alle produkten had van UPC deed ik alles via de winkel, omdat ik inzag, dat via de telefoon helemaal hopeloos was.
Brieven heb ik op een gegeven ogenblik ook maar niet meer gestuurd.
Het kostte me geld voor het aantekenen en je kreeg toch geen antwoord.
Ondanks dat ik alles opgezegd heb, durven ze me een nota te sturen voor oktober, terwijl ik in september heb opgezegd.(Kabel)
Er stond trouwens geen openstaand saldo meer open.
Moet je weer naar die winkel.Geven ze wel toe, dat het hun fout is, maar
je moet er toch weer achteraan.
En dat is zo vermoeiend.Je bent constant bezig hun fouten te corrigeren.
Begrijp je wat ik bedoel?
Groeten Mart

Toen ik nog alle produkten had van UPC deed ik alles via de winkel, omdat ik inzag, dat via de telefoon helemaal hopeloos was.
Brieven heb ik op een gegeven ogenblik ook maar niet meer gestuurd.
Het kostte me geld voor het aantekenen en je kreeg toch geen antwoord.
Ondanks dat ik alles opgezegd heb, durven ze me een nota te sturen voor oktober, terwijl ik in september heb opgezegd.(Kabel)
Er stond trouwens geen openstaand saldo meer open.
Moet je weer naar die winkel.Geven ze wel toe, dat het hun fout is, maar
je moet er toch weer achteraan.
En dat is zo vermoeiend.Je bent constant bezig hun fouten te corrigeren.
Begrijp je wat ik bedoel?
Groeten Mart
Simpele oplossing daarvoor Mart Gewoon ongeopend terug sturen met de bewoner woont hier nie meer
Als je dat een tijdje volhoud houden ze wel op
-
Gast
Mocht dat weer gebeuren, zal ik dat zeker voor ogen houden.
Dank je voor de tip
Groeten Mart
Dank je voor de tip
Groeten Mart
-
h.hogeveen3
Ik vind personelijk dat UPC goede service geeft,verder in welk tef
blijft het nummer dan staan bij de ptt wordt je er uitgehaald
blijft het nummer dan staan bij de ptt wordt je er uitgehaald
-
neptunus1963
Laatst had ik een **** aan de telefoon van UPC administratie. Nee, meneer, uw rekening klopt en u moet gewoon betalen. Laat ik nu dat eens gemonitoord hebben..... Ze geven me een rekening van 543,= terwijl ik maar voor 34,60 heb betaald.
Ik dacht, ****, ik zal je eens een net uit getentieerde verkrachter naar je toesturen en daarna wanneer dat gebeurd is, dan zal ik nog eens kijken of je dan nog meer kapsones hebt.
Ik ben echt woest. Ik stap over naar Tiscali en laat die UPC gewoon met de hele handel zitten !!
Groet,
Neppie
Ik dacht, ****, ik zal je eens een net uit getentieerde verkrachter naar je toesturen en daarna wanneer dat gebeurd is, dan zal ik nog eens kijken of je dan nog meer kapsones hebt.
Ik ben echt woest. Ik stap over naar Tiscali en laat die UPC gewoon met de hele handel zitten !!
Groet,
Neppie
-
Gast
En wanneer ga je langs? Wacht niet te lang want straks komen de verplegers je weer ophalen. Laten we hopen dat dit laatste snel gebeurt, voordat je ontdekt dat er van vóór 2003 ook al threads aanwezig zijn...Ik dacht, ****, ik zal je eens een net uit getentieerde verkrachter naar je toesturen