LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile prepay aanmelding My T-mobile en T-mobile speciaal

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Archdevil

T-mobile prepay aanmelding My T-mobile en T-mobile speciaal

Ongelezen bericht door Archdevil »

Ik heb voor de tweede keer problemen met het ontvangen van de €10,- beltegoed dat je krijgt bij aankoop van een prepay toestel van T-mobile.
Het systeem lijkt bewust zo complex gemaakt te zijn, dat de meeste klanten opgeven en T-mobile de €10,- zelf in haar zak kan steken.

Eerst moet je je aanmelden bij My T-mobile. Ik heb, na hierover contact te hebben gehad met de helpdesk, een mail ontvangen om in staat te zijn om de aanmelding tot een succes te maken. Het is een complex iets, waarbij je mails ontvangt waarop je moet reageren en ook een SMSje ontvangt met een toegangscode.

Als dit eenmaal gelukt is, moet je je nóg een keer aanmelden, dit keer bij T-mobile speciaal. Ik begrijp niet waarom dit weer een aparte aanmelding moet zijn. Het heeft waarschijnlijk met die €10,- te maken.

INmiddels dus al weer meer dan een week aangemeld, maar het bericht op het scherm blijft hetzelfde: "Je hebt je aangemeld voor het spaarprogramma. Binnen enkele dagen komt hier jouw puntenoverzicht te staan." En we wachten al zolang.... De vorige keer is het, na een zeer boze brief, uiteindelijk na 6 maanden gelukt. Nu is het weer afwachten.

Dit ruikt echt naar oplichting! Het lijkt me een goede zaak als Radar hier eens een item van maakt.

Groeten,

:twisted:

rbarnaart

Re: T-mobile prepay aanmelding My T-mobile en T-mobile speciaal

Ongelezen bericht door rbarnaart »

Geachte lezers,

Ook ik heb een mobieltje gekocht met 15 euro beltegoed bij T-Mobile.
Het is zeer omslachtig om je aan te melden om te kunnen in te loggen.
Met 2 computers tegelijk is het eindelijk gelukt.
Alleen voor dat laatste 10 euro in te loggen naar T-Mobile Speciaal dat
is zeker heel speciaal want mij lukt het maar niet.
Dus dat lokkertje met beltegoed dat stoppen ze gewoon in eigen zak dat is wel duidelijk.

Vriendelijke groeten, RobBvB

rdcmrt

Ongelezen bericht door rdcmrt »

T-mobile naait je zwaar.

Ik had een nieuwe telefoon aangeschaft en mijn abo bij T-mobile afgekocht, ik wilde mijn nummer behouden en moest dus nog even met mijn oude simkaart in mijn nieuwe toestel bellen.

Toen ik mijn simkaart in mijn NIEUWE toestel stopte ging deze geheel AUTOMATISCH en ZONDER mijn toestemming een sms aanmelding voor my t-mobile versturen.

dit was maar een klein bedrag maar het gaat om het principe !!

Watah

Ongelezen bericht door Watah »

Ik heb hier ook problemen mee, ik vind het echt een kutstreek van T-mobile, en ik vind ook inderdaad dat hier eens naar gekeken moet worden.

Henk25

Ongelezen bericht door Henk25 »

Neem contact op met Radar: Dit is een link
Ik heb het na lang aandringen gekregen, er schijnt een storing te zijn maar daar is niets over te lezen op de site.

Waterlelie

Ongelezen bericht door Waterlelie »

Het is inderdaad een gedoe dat je eerst een account moet aanmaken en daarna aanmelden voor de 10,00 euro beltegoed. Ik had vorige week woensdag een nieuwe gsm gehaald en heb het diezelfde dag aangemeld. Heb vandaag gebruik kunnen maken van de spaarpunten en heb dit meteen voor beltegoed ingeruild. Heb het na een paar min. ontvangen, best wel snel voor wat ik allemaal hier lees.

Gesloten