Geachte lezer.
Hierbij wil ik U vragen of U mij kunt helpen .
Daar ik al drie maanden met ziggo bezig ben en geen stap verder kom ik weet me geen raad meer .vandaar ik U vraag.
Het gaat namelijk over onze tel aansluiting,wij zouden op 28 dec aangesloten worden ,toen werd het 21 januari 2009,naar veel bellen en emailen enz enz nog niets .
intussen hebben we 14 dagen kunnen bellen met een nummer van ziggo .nu sinds 26 febr 2009 hebben we helemaal geen tel meer inplaats van nummer behoud hebben ze alles maar afgesloten .
weer gaan bellen allemaal mobiel want we kunnen niet ander
Ze beloven gouden bergen maar nul komma nul .
dieverze brieven gestuurd maar wordt niet op gereageert
Zou U misschien mij kunnen antwoorden op mijn vraag .
FGRijpers
Diepenberg1
4708DR
Roosendaal
Tel 0612816851of 0623720780 [email protected]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vraag
Re: vraag
Een aangetekende brief verzenden, een ingebrekestelling. Als u even op internet zoekt, kunt u informatie vinden over hoe dit in zijn werking gaat. In een dergelijke brief geeft u het bedrijf een bepaalde termijn waarin zij hun diensten moeten leveren, want ze hebben al meerdere malen uitgesteld, begrijp ik.
Als ze die termijn overschrijden, kunt u daar rechten aan ontlenen. Zo heb ik het begrepen. Dan kunt u consumentendiensten, de OPTA of zelfs politie erbij halen. Als maar duidelijk is dat zij een ingebrekestelling van u hebben ontvangen. Dan zou het goed moeten komen, onkosten krijgt u dan in elk geval terug, mochten die er zijn. En die zijn er denk ik wel, als u geruime tijd geen telefoonverbinding hebt. Mij lijkt het beste om een alternatief te zoeken, hierna. Als dat kan, tenminste.
Als ik dit zo lees, is dit een vervelende situatie. Ik wens u dan ook sterkte hiermee.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Als ze die termijn overschrijden, kunt u daar rechten aan ontlenen. Zo heb ik het begrepen. Dan kunt u consumentendiensten, de OPTA of zelfs politie erbij halen. Als maar duidelijk is dat zij een ingebrekestelling van u hebben ontvangen. Dan zou het goed moeten komen, onkosten krijgt u dan in elk geval terug, mochten die er zijn. En die zijn er denk ik wel, als u geruime tijd geen telefoonverbinding hebt. Mij lijkt het beste om een alternatief te zoeken, hierna. Als dat kan, tenminste.
Als ik dit zo lees, is dit een vervelende situatie. Ik wens u dan ook sterkte hiermee.
Met vriendelijke groet,
Martijn