Hallo
ik wil sinds enige tijd 07-2008 een bankrekening bij de ABN/AMRO opheffen,
Echter men reageert niet op mijn brieven, ik heb nu al drie brieven geschreven waarvan één persoonlijk bezorgd in de brievenbus van het filiaal.
Géén enkele reactie, en zelfs niet een bevestiging.
Ik heb deze rekening slechts 6 maanden sporadisch gebruikt, maar het was teleurstellend, daarom wilde ik deze opheffen.
Ik heb geen oordeel over de bank zelf.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen....?
Het betreft een filiaal in het centrum van Lelystad.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opheffen ABN/Amro rekening..
Re: Opheffen ABN/Amro rekening..
Hoi.
Voor zover ik weet is het bij opheffen net zoals bij openen, men moet dit persoonlijk gaan doen in het filiaal.
Kunnen ze ook meteen de identificatiecheck doen zodat ze zeker weten dat de rekeninghouder degene is die opheft.
Dus misschien even kijken of je tijd vrij kunt maken om met je paspoort in de hand het filiaal te bezoeken.
Voor zover ik weet is het bij opheffen net zoals bij openen, men moet dit persoonlijk gaan doen in het filiaal.
Kunnen ze ook meteen de identificatiecheck doen zodat ze zeker weten dat de rekeninghouder degene is die opheft.
Dus misschien even kijken of je tijd vrij kunt maken om met je paspoort in de hand het filiaal te bezoeken.
Is het echt zo dat je dit persoonlijk moet doen....
Waarom is een getekende brief daartoe niet voldoende ?
De aanverwante verzekeringen etc. heeft men wel op mijn verzoek (per brief) opgeheven.
Waarom is een getekende brief daartoe niet voldoende ?
De aanverwante verzekeringen etc. heeft men wel op mijn verzoek (per brief) opgeheven.
-
marieke2407
volgens mij weet iedereen dat je dat persoonlijk moet doen!
anders kan iedereen wel een brief schrijven ook aangetekend uit jou naam??
dus ik zou maar gewoon naar de bank gaan...lijkt me wat slimmer
marieke2407
ps zal ook wel in hun voorwaarden staan
anders kan iedereen wel een brief schrijven ook aangetekend uit jou naam??
dus ik zou maar gewoon naar de bank gaan...lijkt me wat slimmer
marieke2407
ps zal ook wel in hun voorwaarden staan
Blijft natuurlijk wel vreemd dat ze niet op brieven reageren.
Beste mensen,
De rekening bleek al in 2008 te zijn opgeheven, middels een eerder verzonden brief.
Bij reclamatie zoals hier werd aangegeven dat het dus op een kantoor moet, zijn we de lokale ABN filiaal binnen gestapt, en men vertelde mij doodleuk dat de rekening al was opgeheven.
De brief heeft wel gewerkt dus.
Enfin men vond het wel slordig dat we daarvan geen bevestiging hadden ontvangen.
De rekening bleek al in 2008 te zijn opgeheven, middels een eerder verzonden brief.
Bij reclamatie zoals hier werd aangegeven dat het dus op een kantoor moet, zijn we de lokale ABN filiaal binnen gestapt, en men vertelde mij doodleuk dat de rekening al was opgeheven.
De brief heeft wel gewerkt dus.
Enfin men vond het wel slordig dat we daarvan geen bevestiging hadden ontvangen.