Waardeloze fabrieksservice Electrolux/AEG/Zanussi 01-03-09
Onlangs kennis gemaakt met de trieste wijze waarop de Nederlandse Electrolux Home Products Service organisatie haar klanten afscheept/afzet. Een 15 maanden (dus in de 2-jarige fabrieksgarantietermijn)oude koelvriescombinatie geplaatst in een verwarmde geisoleerde garageaanbouw ontdooit. De onbehoorlijke servicemonteur komt vrijdag namiddag geirriteerd langs raakt het apparaat niet eens aan en stelt de diagnose EIGEN SCHULD: staat te koud geplaatst. Tot onze grote verbazing stuurt de firma een factuur van ruim EUR 80,-- waar notabene naast voorrijkosten ook nog eens administratiekosten en diverse materialen in rekening worden gebracht!
De daarop volgende correspondentie laat ons ondanks de uitnodiging hiertoe geen enkele ruimte om het bedrijf te overtuigen van ons gelijk. Ook een aangetekende brief aan de directie wordt gewoon door dezelfde medewerker Hout afgedaan. Tot 3 keer toe ontvang ik dezelfde nietszeggende standaardbrief. Een inhoudelijke reactie blijft telkenmale uit.
Conclusie: Deze Nederlandse service-organisatie meet zich een klantonvriendelijke aanmatigende houding aan naar de klanten van hun "kwaliteitsproducten" als Zanussi AEG en Electrolux.
Bezint eer ge begint, voor ons nooit meer een merk dat door deze wanorganisatie wordt geserviced.
De slogan moet zijn Electrolux NOT Thinking of You........
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WAARDELOZE SERVICE DOOR ELECTROLUX HOME PRODUCTS NL
Re: WAARDELOZE SERVICE DOOR ELECTROLUX HOME PRODUCTS NL
Je hebt dat apparaat bij een leverancier gekocht. Die is verantwoordelijk voor de deugdelijkheid van het geleverde en de afhandeling van de klacht; niet de maker er van.