LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn servicedesk

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
j.cambach
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 feb 2009 11:27

kpn servicedesk

Ongelezen bericht door j.cambach »

voor een probleem met hetnet mag U een telefoontje plegen van €0,45 per minuut terwijl het probleem bij kpn ligt. j.cambach

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: kpn servicedesk

Ongelezen bericht door D1RK »

Vooraf de kosten van de helpdesk opzoeken voor je iets afsluit en ik kan voor 25 cent bellen, maar mailen is nog goedkoper dus ik heb daarom geen KPN genomen!

Verder is via E mail niet alleen gratis maar ook betere antwoorden omdat ze iets rustig kunnen uitzoeken.

apas
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 feb 2009 01:36

Re: kpn servicedesk

Ongelezen bericht door apas »

Kijk eens op http://www.vraagalex.nl/ kan je goedkoper bellen.

lebbertje
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 feb 2009 16:54

Re: kpn servicedesk

Ongelezen bericht door lebbertje »

Nokia n96 via kpn en nu na 3 maanden telkens vastlopen, weer bellen kpn dan word je verwezen naar het bisnis center wachtijd kan oplopen tot wel 5 uur om nieuwe software erop te doen.. weer bellen kpn u kunt ook naar de primafoon winkel in uw woonplaats . dit werd 2 keer verteld door 2 medewerkers aldaar aangekomen staan ze je aan te kijken of je van een andere planeet komt nee dat kunnen we niet moet u naar het buisnis centre gaan,.. weer kpn bellen ja dat klopt dat doen ze daar niet.. kelere nu doet hij nog niet.. NOOIT meer kpn..

wat een zooitje

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: kpn servicedesk

Ongelezen bericht door agro »

Voor alternatieve adressen en of tel nrs. zie volgende site's
Wat bij de een niet gevonden kan worden, kan wellicht bij de ander wel gevonden worden.

www.antwoordnummer.nl
www.uw-adres.nl
www.vraagalex.nl
www.0900alternatieven.nl

lebbertje
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 feb 2009 16:54

Re: kpn servicedesk

Ongelezen bericht door lebbertje »

ik snap niet waar dit antwoord over gaat..
eigen site toevallig ? reclame ??

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: kpn servicedesk

Ongelezen bericht door agro »

ik snap niet waar dit antwoord over gaat..
Is aanvulling op deze posting:
Kijk eens op http://www.vraagalex.nl/ kan je goedkoper bellen.
eigen site toevallig ? reclame ??
Nee dus, in vervolg iets verder kijken dan je neus lang is. :wink:

lebbertje
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 feb 2009 16:54

Re: kpn servicedesk

Ongelezen bericht door lebbertje »

waarvoor verder kijken jou antwoord?? gaat toch niet over mijn klacht neem ik aan, die linkjes van jou zijn al heel lang bekend maar bellen lukt al bijna niet dus daar gaat mijn klacht over.. dus volgens mij moet jij beter lezen naar de vraag die er staat en niet een paar linkjes neerzetten bij vragen of klachten. nogmaals mijn telefoon doet het gewoon slecht, goedkoper bellen lost daar niets mee op.
punt uit en einde discussie..

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: kpn servicedesk

Ongelezen bericht door agro »

gaat toch niet over mijn klacht neem ik aan,
Jou klacht heeft niets met het onderwerp van dit topic te maken.
Ts heeft een topic gestart wegens de hoge telefoonkosten van een helpdesk, (door apas is er een link naar een site geplaatst met alternatieve telefoonnummers) en mijn aanvulling daarop is dat er meerdere sites zijn voor alternatieve adressen en telefoonnummers, waarbij wat bij de een niet gevonden kan worden, mogelijkerwijs bij de ander wel, waardoor de telefoonkosten gereduceerd kunnen worden.
Dus in vervolg mogelijk toch iets verder kijken dan je neus lang is? :wink:

lebbertje
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 feb 2009 16:54

Re: kpn servicedesk

Ongelezen bericht door lebbertje »

lekker belangrijk en sucses met je nummers..

nogmaals einde discussie

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: kpn servicedesk

Ongelezen bericht door agro »

lebbertje


Geplaatst op 27 Feb 2009 17:13 door lebbertje


--------------------------------------------------------------------------------

na een scheiding met heel duur echtscheidings couvernant alles vast gelegd op papier.. ex betaald 2 maanden geen hypotheek huppake BKR maar ook ik omdat ik toen nog op de papieren stond.. alles kan ik bewijzen want alles staat op papier ex bekend volledig schuld maar BKR doet niets,, ook ik ben nu een slechte betaler van nederland terwijl ik nog nooit iets niet betaald heb,BKR is een eenzijdige organistatie die alleen de belangen vertrekt van de ontvanger
kan niet eens een nieuwe mob telefoon provider nemen
heb een goede baan al jaren en toch kan je niets.. grrrrrr

dit is Nederland.... welkom...
Vandaar dat je telefoon niet werkt, zaak opgelost toch? :wink:

Gesloten