LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC
-
UPC
Ik was klant bij upc,de rekeningen bleven binnen stromen,ik heb tot nu toe alles betaald,en hoop dat ik er vanaf ben.Heb de rechtsbijstand ingeschakeld.NU kreeg ik net weer een mail dat mijn rekening klaar lig.ZE hebben al een paar keer brieven gestuurd dat ik klant ben en dat het dan afgesloten word,maar ik heb alle bewijzen dat ik geen klant meer ben.MOet ook alles inleveren,maar als ze goed kijken zien ze dat ik dat al in september gedaan heb,dus al die tijd geen upc meer heb.Ik ben 70 en mijn man is 78,dus wij hebben helemaal geen belang bij upc,plus dat wij nu digitaal van kpn kijken.Dus afsluiten waar ze mee dreigen heeft ook geen zin,maar ik ben nog steeds aangesloten voor de kabel.Ik hoop dat radar ook weer eens contact opneemt met upc,want er zullen toch wel meer klachten zijn,en niet alleen van mij.Je ziet na de uitzending van 2007 is er nog steeds niks veranderd bij upc,en zijn ze nog steeds op geld uit.
Re: UPC
Als ze nog bedragen van de bankrekeing afschrijven, neem dan contact op met de bank en laat een selectieve blokkade voor upc leggen op de bankrekening, dan kunnen ze gegarandeerd niets meer van de rekening afboeken.
Geef alle correspondentie brieven rekeningen en eventueel wat u ontvangt van een incassoburo aan de rechtsbijstandverzekering, deze werken er verder wel mee af.
Vraag eventueel advies van de rechtsbijstands verzekering hoe te handelen of welke maatregelen u kan nemen om van de stress welke dit veroorzaakt af te komen.
succes en sterkte toegewenst.
Geef alle correspondentie brieven rekeningen en eventueel wat u ontvangt van een incassoburo aan de rechtsbijstandverzekering, deze werken er verder wel mee af.
Vraag eventueel advies van de rechtsbijstands verzekering hoe te handelen of welke maatregelen u kan nemen om van de stress welke dit veroorzaakt af te komen.
succes en sterkte toegewenst.
-
- Contacteer:
Re: UPC
Beste bloemendal,
Het spijt ons te lezen dat uw opzegging kennelijk niet correct is verwerkt.
Graag kijken wij of wij hierin iets voor u kunnen betekenen. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw klantgegevens te mailen naar [email protected] onder vermelding van 'reactie tros radar forum'?
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare
Het spijt ons te lezen dat uw opzegging kennelijk niet correct is verwerkt.
Graag kijken wij of wij hierin iets voor u kunnen betekenen. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw klantgegevens te mailen naar [email protected] onder vermelding van 'reactie tros radar forum'?
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare