Goededag,
Sinds vorige week weet ik dat mijn familie informatie op de site angelfire staat. Ik ben hier niet blij mee en heb zelfs contact gezocht met Angelfire. Eerst in het Nederlands en toen kreeg ik contact dat ik me bericht in het Engels moest sturen. Direct gedaan en sindsdien krijg ik geen contact meer.
Ook heb ik Google al meerdere malen gemaild maar ook zij kunnen niks doen. Zelfs de site van Google afhalen lukt niet.
Ik ben hier niet over te spreken omdat mijn informatie en die van me kinderen er zelfs opstaat. Ik probeer me kinderen zoveel mogelijk te beschermen tegen het internet maar via dit soort sites lukt dit uiteraard nooit.
Heeft iemand een idee hoe ik de pagina van angelfire kan verwijderen? Want ik heb nooit toestemming gegeven voor deze informatie te publiceren op een website. Laat staan dat ik er vanaf wist dat dit bestaat.
Met vriendelijke groet,
Piet van Bromaart
Wel een valse naam voor de mensen die direct gaan googlen op mijn naam.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Angelfire
Re: Angelfire
Angelfire is een hostingbedrijf. Zij maken templates zodat het voor mensen makkelijk word om een webzijde op te zetten. Het best lijkt het mij om de beheerder van deze site op te sporen en hem aan te spreken op het plaatsen van persoonlijke gegevens. Waarschijnlijk heeft Angelfire een clausule opgenomen in hun voorwaarden waardoor zij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld voor misbruik van personalia of andere content.
http://info.lycos.com/tos.php
Hier staan de regels voor het opzetten van een angelfire site, misschien dat daar nog nuttige info instaat.
http://info.lycos.com/tos.php
Hier staan de regels voor het opzetten van een angelfire site, misschien dat daar nog nuttige info instaat.
-
ik heb de afgelopen dagen verschillende mailtjes gestuurd naar Angelfire maar geen enkel antwoord.
Dat lijkt me ook niet meer dan normaal. Angelfire, nogmaals, is het hostingbedrijf. Die moet u niet hebben. U moet de beheerder van de site hebben, diegene die de site heeft opgezet. Niet het hostingbedrijf.