LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goede muurverf achter de kookplaat

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
nc0205
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 okt 2008 19:57

Goede muurverf achter de kookplaat

Ongelezen bericht door nc0205 »

Inmiddels is de keuken gekozen (Bulthaup met kunstof front en aluminium lijst) en kan ik mij bezig houden met de keuze van de afwerking van de wanden. Hierbij denk ik aan een muurverf, schrobbaar. Welke type Sikkens verf zou dan het beste zijn?

fits
Berichten: 97
Lid geworden op: 14 feb 2008 20:56

Re: Goede muurverf achter de kookplaat

Ongelezen bericht door fits »

sigma satin (=zijdeglans lak) geen muurverf dus.
zeer strak en afschrobbaar,
Heb er ervaring mee in de badkamer.

meerst
Berichten: 143
Lid geworden op: 24 feb 2008 15:08

Re: Goede muurverf achter de kookplaat

Ongelezen bericht door meerst »

Ik heb iets van wijzenol? Was bij de verfspeciaalzaak geweest. Ik kon een verf uitkiezen, en er kwam iets van een kunststof bij. Erg goed schrobbaar. Erg tevreden mee(circa 1 jaar nu)

Vrienden hadden eigeel verf, dat was echt waardeloos..

denise28
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mar 2009 09:10

Re: Goede muurverf achter de kookplaat

Ongelezen bericht door denise28 »

Wij hebben ook muurverf als afwerking voor de wanden. De verfspeciaalzaak zei eerst gewoon muurverf (Histor extra) en daarna 2x Polyvine decorateurs vernis heel mat. Ben erg blij met resultaat omdat je bijna geen verschil ziet met de naastgelegen wanden die alleen muurverf hebben. Neemt makkelijk af met een doekje.

SBK74
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2009 10:59

Re: Goede muurverf achter de kookplaat

Ongelezen bericht door SBK74 »

Sikkens Aphatex IQ naar keuze satin of mat. Heb ik op glasweefsel achter kookplaat gehad en in m'n nieuwe huis komt dat er weer. Is schrobvaste latex voor utility, als verpleeghuizen, trapportalen enz.

Gesloten