LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bonusplan Aegon

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Ghosty
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2009 14:50

Bonusplan Aegon

Ongelezen bericht door Ghosty »

Het is gebeurd. Het Bonusplan jaaroverzicht 2008 is binnen. Sinds 1995 doe ik mee. Elk jaar 1100 euri. Totaal 13 jaar geeft € 14300 inleg, nog wat extra inleg; goed voor zo'n € 18.000
Saldo 31.12.2007 = € 16898
Inleg € 1080,-
Saldo 31.12.2008 =€ 10605


Dat wil zeggen dat Aegon het nog niet eens voor elkaar krijgt uw en mijn centen bij een neergaande markt er af te halen en op de bank te zetten. Ze VERLOREN in 1 jaar : € 7118 , zonder excuus of iets dergelijks.

EN DAT ZIJN EXPERTS!!!!!!
De baas heeft nu dank zij mij en u een bonusplan...

Minkukels , oplichters en heel slecht functionerende medewerkers.

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Bonusplan Aegon

Ongelezen bericht door peewee »

Ghosty,

En vermoedelijk op dit moment -gezien de voortgaande dalende aandelenkoersen na 31 decmber - zal de waarde nog maar zo'n 8.000 euro zijn. Mag je vrezen.

Ik zeg dit zonder enig leedvermaak. Welkom bij de club van circa 2 miljoen Aegon klanten met wanproducten in de maag gesplitst als Koersplan, Sprintplan, Bonusplan, Spaarbeurs, Vermogensplan etc etc. etc.

Ik begrijp niet dat we dit allemaal maar pikken. Boycotten dat Aegon, totdat rigoreus de bezem door Aegon is gehaald. Allemaal een -email kettingbrief met een boycot oproep zenden aan je vrienden kennissen en familie in je mailbox en Aegon ligt plat onder een landelijke consumentenboycot.

oudshoorn
Berichten: 78
Lid geworden op: 05 jul 2006 09:47

Re: Bonusplan Aegon

Ongelezen bericht door oudshoorn »

Er is bijna geen enkele beleggingsprodukten, waarvan wij denken/dachten dat we allemaal aan het sparen zijn die nu winst of je totale inleg levert. Iedereen verliest. Er zijn nog vele lopende contracten van diverse beleggingsprodukten. Ik vraag me af hoe ze zullen doen over een paar jaartjes.

bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: Bonusplan Aegon

Ongelezen bericht door bia »

oudshoorn


Ze blijven keihard volhouden dat we aan het beleggen waren terwijl de tussenpersoon mij duidelijk heeft vertelt dat na 5 jaar de f150,- = 60x f150,- = f9000,- + 8.3 rente voor mij zelf is.

Dit is voor mij overduidelijk oplichting en behoort hard aangepakt te worden maar het tegendeel is waar, ze kregen een miljoenen injectie van de overheid, vandaar hou ik die zelfde overheid ook verantwoordelijk voor de schade die wij alle gedupeerden hebben opgelopen, ze houden het handje boven het hooft van Aegon.

Gesloten