LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AGIS en zorgtoeslag belastindienst

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
janrozema
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2009 14:40

AGIS en zorgtoeslag belastindienst

Ongelezen bericht door janrozema »

Mijn dochter is verzekerd bij AGIS. AGIS stuurde haar een brief waarin het mogelijk is om AGIS te machtigen haar zorgtoeslag rechtstreeks op een rekening van AGIS te laten storten.

Mijn buurman is ook bij Agis verzekerd, krijgt geen zorgtoeslag, en heeft een dergelijk verzoek niet ontvangen.

Blijkbaar speelt de belastingdienst dergelijk informatie door aan zorgverzekeraars.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Jan Rozema

nanah
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 jan 2009 12:49

Re: AGIS en zorgtoeslag belastindienst

Ongelezen bericht door nanah »

Geen ervaring mee, maar ik zou het zelf nooit doen. Zoiets moet je in eigen beheer hebben. Want wat als straks blijkt dat ze te weinig zorgtoeslag heeft ontvangen? Strijkt Agis dat dan op?

Spy21
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:36

Re: AGIS en zorgtoeslag belastindienst

Ongelezen bericht door Spy21 »

Ik heb het ook ontvangen, niet ingevuld en heb hier geen problemen mee...

larvekar
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 mar 2009 17:00

Re: AGIS en zorgtoeslag belastindienst

Ongelezen bericht door larvekar »

Ik heb begrepen dat de brieven alleen naar jongeren zijn verzonden, vandaar dat uw buurman geen brief heeft ontvangen.

virginia.m
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2009 17:53

Re: AGIS en zorgtoeslag belastindienst

Ongelezen bericht door virginia.m »

Ik raad iedereen af dit te doen. De eerste maand houdt Agis de zorgtoeslag zelf, totdat je bij hun weggaat dan wordt het bedrag in mindering gebracht. Natuurlijk maken ze dat van tevoren NIET bekend.
Pure diefstal gewoon. Heb al een klacht ingediend! Ik weet nu al dat ik bij ze wegga volgend jaar. Agis licht haar klanten op!!!

Gesloten