Ik ben vandaag teruggekeerd van een week vakantie in België. Omdat mijn telefoon daar constant verbinding maakte met het internet, maakte ik veel kosten (150 euro). Dit is ook het probleem niet, ik vind dat bovenstaande mijn fout is en ik ben welwillend om de kosten te vergoeden.
Telfort belde me in België om me te verwittigen van mijn hoge verbruik. Ik gaf aan dat ik niet op zulke hoge kosten had gerekend, waarop Telfort me aanbood voor de zekerheid de uitgaande oproepen te blokkeren. Dit was prima.
vandaag, 27-2, bij terugkomst, zou ik een voorschot overmaken van 100 euro. Dit heb ik via de snelste weg gedaan, via internetbankieren. Telfort hoefde niet te wachten op dit voorschot, volgens de man die ik sprak. De blokkade zou automatisch worden teruggedraaid op de dag van terugkomst in Nederland, ongeacht of ik het voorschot dan al betaald had.
Bij het overschrijden van de grens vandaag kon ik verbinding leggen met KPN. Maar, u raadt het wellicht al, ik kon enkel oproepen ontvangen. Ik kan niet bellen. Wel heb ik het voorschot zelfs al betaald en gemaild.
Nu is mijn vraag, kan dit zomaar? Ik betaal nu dus eigenlijk voor het niet kunnen bellen, met een onbeperkt abonnement. Als Telfort mij mondeling belooft dat ze tot vandaag alle uitgaande oproepen blokkeren, kunnen ze me dan ongewenst langer verbieden te bellen? Ik vind dit een vreemde zaak en zou het oneerlijk vinden als het nog een aantal dagen duurt voor men aan een oplossing gaat werken. Want ik moet ook werken...
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort blokkeert uitgaande oproepen
Telfort blokkeert uitgaande oproepen
Laatst gewijzigd door MartijnNe op 07 mar 2009 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Telfort blokkeert uitgaande oproepen
Het is toch niet normaal meer... Via een andere telefoon, en het stikdure nr van Telfort, heb ik mijn openstaand bedrag opgevraagd (online is er een storing, dus kon ik het vinden). Er is echter geen openstaand bedrag (0 euro en 0 cent). Maar waar ik dus 27-2 zou worden gedeblokkeerd, is dat vandaag - 7 maart! - nog niet gedaan.
Meerdere e-mails worden beantwoordt met een standaardmail waarin me gevraag word om even te bellen. Maar als deze mensen mijn mail zouden lezen, zien ze dat ik NIET WENS TE BELLEN, dat staat letterlijk in de mail. En toch iedere keer zo'n standaardmail.
Telfort reageert niet, Telfort doet niks aan mijn probleem. Ik kan niet bellen, ik betaal wel gewoon, en volgens mij is er niks dat ik daaraan kan doen zonder kosten te maken. SVP, als hier mensen zijn met nuttige tips voor wat ik kan doen om Telfort wakker te schudden, post het hier. Ik heb mijn mobiel echt nodig, als student heb ik al kosten genoeg zonder dit gedoe.
Meerdere e-mails worden beantwoordt met een standaardmail waarin me gevraag word om even te bellen. Maar als deze mensen mijn mail zouden lezen, zien ze dat ik NIET WENS TE BELLEN, dat staat letterlijk in de mail. En toch iedere keer zo'n standaardmail.
Telfort reageert niet, Telfort doet niks aan mijn probleem. Ik kan niet bellen, ik betaal wel gewoon, en volgens mij is er niks dat ik daaraan kan doen zonder kosten te maken. SVP, als hier mensen zijn met nuttige tips voor wat ik kan doen om Telfort wakker te schudden, post het hier. Ik heb mijn mobiel echt nodig, als student heb ik al kosten genoeg zonder dit gedoe.
Re: Telfort blokkeert uitgaande oproepen
Inderdaad niet fijn.
Klink misschien lullig, maar dit heb je toch echt aan jezelf te danken, JIJ ben namelijk zelf akkoord gegaan met het blokkeren van de uitgaande oproepen, als je dit had geweigerd was er nu niets aan de hand geweest.
Kortom zal je toch met de klantenservice moeten gaan bellen, of je nu wilt of niet, via mail krijg je geen reactie !!
Klink misschien lullig, maar dit heb je toch echt aan jezelf te danken, JIJ ben namelijk zelf akkoord gegaan met het blokkeren van de uitgaande oproepen, als je dit had geweigerd was er nu niets aan de hand geweest.
Kortom zal je toch met de klantenservice moeten gaan bellen, of je nu wilt of niet, via mail krijg je geen reactie !!