Bij Winnock werken ze met mindfulness. Dit is een boeddhistische methode om mensen te laten denken dat alles tussen hun oren zit. Mindfulness oftewel aandachtstraining is het hart van het boeddhisme en het hoogste goed wat je kunt bereiken. Check deze link maar eens:
http://www.aandachttraining.info/histor ... ining.html
Deze methode gaat tegen mijn geloofsovertuiging in, maar daar is bij winnock geen ruimte voor.
Ze hebben geen respect voor andersdenkenden. ( christenen, moslims )
Mijn verdere ervaring:
Ze gaan minderwaardig met de clienten om. Er zitten wel 7 andere clienten bij als je de grond ingetrapt wordt.
Als ze niet tot je door kunnen dringen dan wordt je genegeerd en bij je werkgever bestempeld als "niet mee willen werken". Daarna gaan ze je met z`n tweeen bewerken. In mijn geval was dit met z`n drieen.
Ze proberen je compleet af te breken en dat lukt bij sommige clienten wel alleen zijn er ook clienten die daarna niet meer opgebouwd kunnen worden. M.a.w. je bent er aan het eind van het liedje beroerder aan toe dan dat je er binnen kwam.
Praktijkvoorbeeld;een geval van een man met rugklachten. Zat in mijn groep. Ze konden hem niet overtuigen . De man heeft gewoon erge pijn en dat was hem aan te zien ook.Je gaat dit niet geloven maar er werd hem keihard aangezegd dat hij eigenlijk opgenomen moest worden in een inrichting!!!
Dit is complete manipulatie en respectloos omgaan met mensen!
Mijn conclusie is: Natuurlijk mankeert er aan iedereen wel iets, maar bij winnock zijn de werknemers compleet gestoord! Ze hebben de complete macht, kunnen altijd zo`n rapport opstellen wat hun het beste uitkomt. Zij komen er altijd mee weg, maar jij niet. Je werkgever gaat sowieso jou niet geloven, want bij winnock zitten de "deskundigen" en bij jou zit er eigenlijk wel minstens één draadje los. Ik heb mensen meegemaakt die geestelijk compleet aan de grond zaten en die doodleuk, waar iedereen bijzit, de tafel ondergeschoffelt, vernederd, uitgescholden werden en ga maar door.
Ik hoop dat radar hier weer aandacht aan gaat besteden. Ook zit ik te denken om een werkgroep op te starten omdat ik vind dat mensen niet op deze manier behandeld mogen worden.
Laat wat van je horen!