Netbeheerders maakt niet zoveel uit. Zijn allemaal haaien die zich willen verrijken met belachelijke meterkosten, capaciteitstarieven, dat soort ongein... En je kunt ze toch niet kiezen, als je tenminste niet naar een ander gebied wil verhuizen...
Enige wat me interesseert is duurzame energie. Van de aller donkergroenste soort.
RWE is een bruinkool, poederkool verstokend, en atoomstroom producerend Duits monster wat Essent volledig op gaat slokken.
Zo lang Den Haag blijft aanjeweetwellen wordt het niks.
Allemaal (en nog meer) opmerkingen van jou polderjongen, waar ik het grotendeels met eens ben, en met de laatste opmerking volgens mij de spijker op de kop.
Het streven naar duurzame energie van het donkergroenste soort is een nobel streven maar ook haalbaar? (Duurzaam = van lange duur, blijvend, lang, goedblijvend).
Verder kun je als energiebedrijf blijven verzetten tegen van alles en kleinschalig proberen te overleven totdat je opgeslokt wordt door welk bedrijf dan ook, omdat het “gewoon” een bod doet of een prijs betaald en je overneemt. Hierbij heb je geen enkele inbreng meer wat volgens mij nu wel is bij de overname van Essent door RWE.
In dit kader beter een (minder slechte) keuze dan geen (geheel slechte) keuze die uiteindelijk niet eens meer een keuze is.