2 weken geleden heb ik een nieuwe keuken gekocht.
Alle inbouwapparatuur die daar in zit is van AEG.
Een belangrijke reden hiervoor was dat dit interessant zou zijn voor de prijs als alle apparaten van hetzelfde merk zouden zijn (ook ivm garantie).
Het gaat om een combi (micromat combi 3880EM), gaskookplaat (99454 GB), vaatwasser (favorit 88010), koeler (santo K71203I).
Het is niet dat ik er nu ineens een slecht gevoel bij krijg, maar ik vind het gewoon jammer dat ik er weinig over kan lezen op dit forum.
Mijn vraag dus hoe verhoudt AEG zich ten opzichte van andere (bekende) merken.
N.B.
De afzuigkap hebben we trouwens niet van AEG genomen. Deze is van Miele (DA289). De reden hiervoor was eigenlijk puur estetisch omdat dit een soort van blikvanger moest worden voor de keuken (zonder bovenkastjes).
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Inbouwapparatuur: AEG
Re: Inbouwapparatuur: AEG
Niks mis met AEG apparatuur.
Persoonlijk vindt ik de gekozen modellen niet onder doen voor Siemens.
Registreer wel uw apparaten op www.mijnapparaten.nl voor de garantieperiode van 5 jaar (bij 3 AEG apparaten of meer).
Veel keukenplezier.
Persoonlijk vindt ik de gekozen modellen niet onder doen voor Siemens.
Registreer wel uw apparaten op www.mijnapparaten.nl voor de garantieperiode van 5 jaar (bij 3 AEG apparaten of meer).
Veel keukenplezier.
Laatst gewijzigd door pfffff op 16 jul 2009 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
AEGj niks mis meej,
maar euh ..aan de hand van je vraag... had je dit dan niet kunnen vragen vóór je kocht ?
maar euh ..aan de hand van je vraag... had je dit dan niet kunnen vragen vóór je kocht ?
@legoleek:
Zoals ik al gezegd had in de TS, ben ik daar niet echt bang voor.
Mij is door diverse mensen verteld dat AEG een beetje in de bovenste grens van het middensegment valt.
Maar was gewoon benieuwd naar ervaringen van mensen die het gebruiken. Op sites als kieskeurig etc. staan namelijk geen referenties.
Zoals ik al gezegd had in de TS, ben ik daar niet echt bang voor.
Mij is door diverse mensen verteld dat AEG een beetje in de bovenste grens van het middensegment valt.
Maar was gewoon benieuwd naar ervaringen van mensen die het gebruiken. Op sites als kieskeurig etc. staan namelijk geen referenties.