LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Twijfel over goede prijs offerte (16.500 euro)
Twijfel over goede prijs offerte (16.500 euro)
Wij hebben een nieuwbouwwoning gekocht en zijn op zoek naar een nieuwe keuken. We hebben een offerte ontvangen van een kleine keukenzaak, maar we zouden graag een idee krijgen of dit een goede prijs is. De keukendealer zegt uiteraard van wel.
Het gaat om een keuken van ca. 5 meter (normale kastdiepte), van wand tot wand. In het midden drie blokken met korflades (2 x 80 cm en 1x90 cm). Aan de ene kant van de lades komen twee hoge kasten (waar in 1 de koelkast komt) en aan de andere kant twee halfhoge kasten (voor o.a. de ovens). Voor deze rij wordt een spoeleiland geplaatst van ca. 2.40 m bij 1.00 m. In dit spoeleiland komt een spoelkast van 1 meter en de vaatwasser en een kastje met achter het deurtje uittrekbare lades.
Het gebruikte merk is Schmidt, hoogglans lak (dus geen kunststof), met greep.
Apparatuur: 1 Bosch gewone compacte oven, 1 Bosch compacte oven met magnetron, 1 Bosch vaatwasser, 1 Atag koelkast, 1 Atag Solo inductiekookplaat 90 cm.
Aanrechtblad: zwart gepolijst graniet, opgedikt tot 6 cm, tegen de muur met een opstaand randje (ca. 10 cm) en achter de kookplaat helemaal omhoog tot aan de schouw.
De spoelbak is zo'n moderne rvs, helemaal verzonken in het graniet (dus het ligt er niet op).
Voor deze keuken vraagt de dealer dus een prijs van 16.500 euro
Graag zouden wij eens horen wat jullie van deze prijs vinden.
Alvast bedankt!
Het gaat om een keuken van ca. 5 meter (normale kastdiepte), van wand tot wand. In het midden drie blokken met korflades (2 x 80 cm en 1x90 cm). Aan de ene kant van de lades komen twee hoge kasten (waar in 1 de koelkast komt) en aan de andere kant twee halfhoge kasten (voor o.a. de ovens). Voor deze rij wordt een spoeleiland geplaatst van ca. 2.40 m bij 1.00 m. In dit spoeleiland komt een spoelkast van 1 meter en de vaatwasser en een kastje met achter het deurtje uittrekbare lades.
Het gebruikte merk is Schmidt, hoogglans lak (dus geen kunststof), met greep.
Apparatuur: 1 Bosch gewone compacte oven, 1 Bosch compacte oven met magnetron, 1 Bosch vaatwasser, 1 Atag koelkast, 1 Atag Solo inductiekookplaat 90 cm.
Aanrechtblad: zwart gepolijst graniet, opgedikt tot 6 cm, tegen de muur met een opstaand randje (ca. 10 cm) en achter de kookplaat helemaal omhoog tot aan de schouw.
De spoelbak is zo'n moderne rvs, helemaal verzonken in het graniet (dus het ligt er niet op).
Voor deze keuken vraagt de dealer dus een prijs van 16.500 euro
Graag zouden wij eens horen wat jullie van deze prijs vinden.
Alvast bedankt!
Re: Twijfel over goede prijs offerte (16.500 euro)
deze prijs is echt goed !!
toch scherp !
altijd doen voor die prijs
toch scherp !
altijd doen voor die prijs
je kunt het nog eens meenemen naar een andere winkel, er zijn zaken die claimen altijd 10% goedkoper te zijn. Volgens mij weet je er eea van, dus je kunt altijd zoiets proberen. Ik zo zeker even vergelijken daar kleine zaken niet altijd de beste inkooprijzen lijke te hebben.
succes!
succes!
-
Als het graniet een Nero Assoluto betreft is het een zeer nette prijs!
Begrijp me niet verkeerd; vergelijken is verstandig, maar vergelijk alle aspecten niet alleen de prijs!
Jaaah, de KC en mocht het mis gaan kan u altijd de directeur nog bellen zie andere topics.......er zijn zaken die claimen altijd 10% goedkoper te zijn.
Deze quote getuigt niet van kennis van de keukenmarkt noch grammatica.Ik zo zeker even vergelijken daar kleine zaken niet altijd de beste inkooprijzen lijke te hebben.
Begrijp me niet verkeerd; vergelijken is verstandig, maar vergelijk alle aspecten niet alleen de prijs!
Vraag aan zelfstandigste: wat is precies nero assoluto? Ik weet wel dat wij konden kiezen uit kleuren met de namen: Nero Zimbabwe en Indian Black... Zegt jou dat iets?
-
Indian Black, Premium Black, Nero assoluto Indiano, Indian Dense en Absolute Black.
Zijn verschillende benamingen voor dezelfde soort gewonnen in India..
Nero Zimbabwe, Zimbabwe black en Nero Assoluto Africa
Verschillende namen voor zelfde soort gewonnen in afrika....
Zijn allen soorten van graniet welke door en door de donkere kleur hebben.
Alleen een chinese wordt wel eens gekleurd (onderzijde lichtgrijs) en zwarte kleur oppervlakkig geïmpregneerd.
Maak u niet ongerust de "gekleurde" variant wordt niet via reguliere bladenleveranciers verkocht!
Dus u heeft gewoon een degelijk granieten blad het heeft enkel een andere naam........
Zijn verschillende benamingen voor dezelfde soort gewonnen in India..
Nero Zimbabwe, Zimbabwe black en Nero Assoluto Africa
Verschillende namen voor zelfde soort gewonnen in afrika....
Zijn allen soorten van graniet welke door en door de donkere kleur hebben.
Alleen een chinese wordt wel eens gekleurd (onderzijde lichtgrijs) en zwarte kleur oppervlakkig geïmpregneerd.
Maak u niet ongerust de "gekleurde" variant wordt niet via reguliere bladenleveranciers verkocht!
Dus u heeft gewoon een degelijk granieten blad het heeft enkel een andere naam........
Als de keuken helemaal naar je zin is, en de kwaliteit is ook wat je wil,
probeer dan eens te onderhandelen met de keukenzaak.
In deze tijd willen ze graag verkopen en als je het goed doet, dan kan het je wel zo'n 25% opleveren.
probeer dan eens te onderhandelen met de keukenzaak.
In deze tijd willen ze graag verkopen en als je het goed doet, dan kan het je wel zo'n 25% opleveren.
-
Als u bij mij met deze opmerking (in deze tijd wil u graag verkopen; dus....korting) komt, mag u de keuken bij een ander kopen.In deze tijd willen ze graag verkopen en als je het goed doet, dan kan het je wel zo'n 25% opleveren.
We verkopen altijd graag, echter in voor- of tegenspoed blijven de prijzen, bij ons, gelijk! Of heeft u liever het idee dat u voor de crisis immer opgelicht bent?
Toch leuk, na je eerste opmerkinging in dit topic, dat het grammaticaal allemaal niet zo best is plaats je zelf dit:
Misschien dat je nu even nadenkt voordat je weer mensen op hun oh zo slechte grammatica gaat wijzen? Je merkt zelf dat het niet van belang is als je af en toe een typefoutje maakt, zolang je boodschap maar duidelijk is toch?Indian Black, Premium Black, Nero assoluto Indiano, Indian Dense en Absolute Black, zijn verschillende benamingen voor dezelfde soort (zelfde soort wat?) gewonnen in India..
Nero Zimbabwe, Zimbabwe black en Nero Assoluto Africa.
Verschillende namen voor dezelfde soort (wat!) gewonnen in Afrika....
Het zijn allemaal soorten graniet met een door en door donkere kleur.
Alleen een Chinese (zelfstandig naamwoord vergeten) wordt wel eens gekleurd (onderzijde lichtgrijs) en zwarte kleur oppervlakkig geïmpregneerd. (hier kan ik echt niets van maken. Word het nu geimpregneerd met een zwarte kleur of word de bestaande zwarte kleur geimpregneerd?)
Maakt u zich niet ongerust de "gekleurde" variant wordt niet via reguliere bladenleveranciers verkocht!
Dus u heeft gewoon een degelijk granieten blad, het heeft enkel een andere naam........
-
En wat is uw boodschap cq bijdrage?zolang je boodschap maar duidelijk is toch?
De opmerkingen zijn gemaakt naar een persoon die poogt te overtuigen met kennis van de keukenmarkt terwijl die er klaarblijkelijk niet is; grofgezegd irriteert mij dat, vandaar. Bovendien heb ik gewoon antwoord gegeven op de topicvraag en de topicstarter geholpen....
Wat heb ik in uw ogen misdaan om grammaticaal vervolgd te worden?
Oh ja, met "soort" wordt bedoeld graniet; mocht u dit echt willen weten.
Hallo,
Kun je mij vertellen waar jullie komen te wonen?
Heb Schmidt in het pakket en ben wel bereid een laagsteprijsgarantie af te geven.
Kun je mij vertellen waar jullie komen te wonen?
Heb Schmidt in het pakket en ben wel bereid een laagsteprijsgarantie af te geven.
Beste DS1,
Misschien kun jij je beter laten voorlichten door GWTE over marketing. Spammen op een forum is niet echt een goed idee.
MVG
Misschien kun jij je beter laten voorlichten door GWTE over marketing. Spammen op een forum is niet echt een goed idee.
MVG
-
Ga jij maar eens aan het werk.........Maxx!Misschien kun jij je beter laten voorlichten door GWTE over marketing.
Of roep je maar wat?p.s. hey Rayke...... als je met dit weer dan toch niet van je pensioen wil genieten dan heb ik nog wel een stapeltje werk wat ligt te schreeuwen om aandacht!!
GWTE
Volgens mij kun je beter er voor zorgen dat je het mooiste ontwerp levert, de beste levering en perfecte service, dan is die kreet overbodig.wel bereid een laagsteprijsgarantie af te geven
Ik woon te ver weg.p.s. hey Rayke...... als je met dit weer dan toch niet van je pensioen wil genieten dan heb ik nog wel een stapeltje werk wat ligt te schreeuwen om aandacht!!
Hoi DS 1,
Wij wonen in Harderwijk....
Wij wonen in Harderwijk....
Beste heer/mevrouw,
jullie zijn van harte welkom in Roermond, een leuk uitstapje vanuit Hardewijk, retailpark, designeroutlet, en een eerlijke prijs voor jullie keuken!!
jullie zijn van harte welkom in Roermond, een leuk uitstapje vanuit Hardewijk, retailpark, designeroutlet, en een eerlijke prijs voor jullie keuken!!
Ben ik de enige die het een ronduit smerige streek vindt om via een forum de klanten van je collega's af te jatten??
Persoonlijk zou ik daar dus nooit op ingaan. Je weet dan zeker dat je in zee gaat met iemand die geen spatje respect heeft voor z'n medemens.
Just my 2 cents
Persoonlijk zou ik daar dus nooit op ingaan. Je weet dan zeker dat je in zee gaat met iemand die geen spatje respect heeft voor z'n medemens.
Just my 2 cents
Zet je offerte eens op offertemeldpunt.nl. Daar heb ik goede ervaringen mee