LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]Brugman Badkamers en keukens[/b]

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Nieuwenhagen
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 sep 2007 11:53

[b]Brugman Badkamers en keukens[/b]

Ongelezen bericht door Nieuwenhagen »

Enige tijd geleden een dure badkamer gekocht bij Brugman. Levering was netjes en op tijd. Tijdens de installatie bleek echter dat het badmeubel-kastje NIET bij de bijbehorende wasbak paste.
Dat meteen gemeld bij de betreffende winkel van Brugman op de woonboulevard in Heerlen. Zij zagen het probleem, maar verwezen ons door naar de 'service' afdeling bij het hoofdkantoor.
Wij zouden gebeld worden....
Na enige dagen wachten (wij zaten intussen met 2 kleine kinderen al 2,5 week in de rotzooi en konden de badkamer natuurlijk niet volledig gebruiken, want geen wasbakken en kranen), toch maar zelf gebeld en toen werden we 'geholpen' door door een [persoonsgegevens verwijderd door Moderator].
Haar tip: dan zaag je toch gewoon net zo lang in het kastje tot de wastafel past....
Onze reactie was dat wij niet wilden gaan zagen in een Nieuw-ongebruikt kastje, mede ook vanwege het gevaar van aantasting door vocht.
Dat vond [persoonsgegevens verwijderd door Moderator] flauwekul; dit was de enige oplossing en verder kon en wilde ze ons niet meer helpen.......
Natuurlijk schakelen wij de rechtsbijstand in, want dit is gewoon niet correct.
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met Brugman??
Laatst gewijzigd door Radar op 24 feb 2012 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: [b]Brugman Badkamers en keukens[/b]

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Badkamers van Brugman.

[quote] Na enige dagen wachten (wij zaten intussen met 2 kleine kinderen al 2,5 week in de rotzooi en konden de badkamer natuurlijk niet volledig gebruiken, [quote]
--------------------------------------
Vind u het gek als ik dat niet begrijp?
Immers, een badkamerkastje onder zo'n wastafel hoeft toch alleen maar onder die wastafel geschoven te worden?
Alles had toch gewoon gemonteerd kunnen worden en het goede wastafelkastje alsnog geleverd?

Ik denk dat hier toch eerder sprake is van weinig tact van beide zijden.
Zowel bij u beste vraagsteller/ster als ook dat van die Brugman-dame want ook dat antwoord slaat toch ook nergens op!!

En ja; Het is de toon die de muziek maakt.

Grootvader

Nieuwenhagen
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 sep 2007 11:53

Re: [b]Brugman Badkamers en keukens[/b]

Ongelezen bericht door Nieuwenhagen »

Nee beste grootvader, u begrijpt het niet.
Het kastje maakt deel uit van een wastafelmeubel waar de wastafel (van keramiek) naadloos op/in geplaatst dient te worden.
In de winkel was dat zo. En zo wilde wij dat ook.
Nu bleek dat de keramieke wastafel dus NIET in het kastje te plaatsen is. En dat terwijl hetgeen wij besteld hebben op papier perfect overeenkomt met hetgeen in de winkel te zien is. Alleen is hetgeen dat geleverd is dus NIET zoals het in de winkel is...
Duidelijk nu? :wink:

Roeltej
Berichten: 80
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:45

Re: [b]Brugman Badkamers en keukens[/b]

Ongelezen bericht door Roeltej »

wastafel in het kastje :?

zover ik weet komen die bladen op het kastje... maar op wat voor manier past het dan niet? Niet precies naadloos? of totaal andere afmetingen?
wat voor kastje, wat voor wastafel...?

Nieuwenhagen
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 sep 2007 11:53

Re: [b]Brugman Badkamers en keukens[/b]

Ongelezen bericht door Nieuwenhagen »

Bovenkant van kastje bestaat uit gegoten keramieke "plaat" met 2 wasbakken erin. Die zou in (en de randen eroverheen) het kastje moeten vallen, maar er is een verandering in het produktieproces geweest waardoor de keramieke plaat en het kastje niet meer 'in elkaar' passen. Die verandering in het produktieproces is al geruime tijd, maar Brugman vermeldt dat niet tijdens het verkoopproces...Het kastje (met plaat) dat in de winkel staat is van de 'oude' produktie en dat zit dus als gegoten...

eurostar
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jul 2008 09:04

Re: [b]Brugman Badkamers en keukens[/b]

Ongelezen bericht door eurostar »

ik dacht dat ik altijd uit moest kijken bij een autohandelaar als ik een gebruikte autro kocht,
maar deze week zijn wij voor het eerst in ons leven gaan kijken voor een keuken voor in ons nieuwe huis ,we kwamen bij brugman te eindhoven/son terecht , dat is pas echt doordrammen en oplichten
we zijn erin getrapt maar ze zijn nog niet van ons af

de rest volgt nog tot in de details

groetjes

cadrebaars
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2008 16:04

Re: [b]Brugman Badkamers en keukens[/b]

Ongelezen bericht door cadrebaars »

Beste Mensen,

Even een bericht over Brugman.

Heb in okt 2006 duur Brugman bad geistaleerd met jets (bubbels). Wij douchen in bad wegens ruimte gebrek maar dat was allemaal geen probleem. Nu binnen twee jaar zijn er twee jets kapot gegaan en dan loopt er ongeveer 350 liter water onder je bad uit. vanaf begin april al bezig om nieuwe jets te krijgen maar ze houden je gewoon aan het lijntje, heb inmiddels contact met de Bademan, via Brugman. één pot nat. Ga het ook maar hoger opzoeken.

Let op, Niet alles kan bij Brugman. Is een betere slogan!!!

adjeadje
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 sep 2008 15:04

Re: [b]Brugman Badkamers en keukens[/b]

Ongelezen bericht door adjeadje »

Hou me op over Brugman Heerlen. Ze praten als brugman en dan is daar ook alles mee gezegd. :evil:
Wij hebben in 2007 een badkamer besteld die deze zomer zou worden geleverd. Wastafelonderkast van 85 cm met een keramische wastafel kleur pergamon van 85 cm met bijpassend meubel voor spullen en een spiegel met lampje. Nou...inmiddels staan er 2 wastafels van 80 cm en ene van 100 cm in de garage, een kastje van 68.5 cm waar volgens hun de wastafel van 80 cm op hoort, (ja :?: ja) en hebben we badkamer 3 alweer uitgezocht. Geweldig allemaal dus!!! In de bouwvak zou alles klaar moeten zijn maar levering 3 komt pas weer begin oktober. :evil:
Jazeker!!!Brugman Heerlen is GE-WEL-DIG!!!
Inmiddels heb ik al 4 kantjes vol-getypt met telefoontjes, nieuwe afspraken en beloftes enz. enz. dus het zal wel een volledig boekwerk gaan worden voor we alle spullen hebben. Ondertussen hebben we dus nog steeds geen badkamer klaar. Gelukkig kunnen we wel al douchen en naar de wc dus dat is al iets.
Adje.

adjeadje
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 sep 2008 15:04

Re: [b]Brugman Badkamers en keukens[/b]

Ongelezen bericht door adjeadje »

Inmiddels hebben wij te horen gekregen dat de badkamer die we begin Juli geleverd hadden moeten krijgen, op 17 Oktober zal worden geleverd. Tja. Inmiddels niet hetzelfde meubel natuurlijk als wat we hadden besteld. We krijgen nu (zeggen ze dan he!)| meubel nummer 4.
Op de foto ziet het er leuk uit, maar het blijft een fijt dat wij dit zelf niet hebben uitgezocht. :(
Ik heb vandaag alweer eens gebeld om mijn 108 euro terug te vragen die ze ons teveel in rekening hadden gebracht. Antwoorden ze dan doodleuk dat er bij hun niets over is bekend!? :?:
Werkelijk!!! Dit is in Juli ,Augustus en September al aan meerdere medewerkers doorgegeven inclusief de bedrijfsleider.
We moeten maar afwachten dus of dit ooit nog gaat goedkomen.
Adje.

e325
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 nov 2008 10:18

Re: [b]Brugman Badkamers en keukens[/b]

Ongelezen bericht door e325 »

Op 29 mrt 2008 een keuken gekocht bij Brugman te Barendrecht, op dat moment alles naar wens. De leverweek vastgesteld in wk 38 plaatsen in wk 39. Kregen we in wk 31 de vraag, via de telefoon of wij wel wisten dat er een ontluchtingsrooster t.b.v. de vriezer in het werkblad moest komen. :!: Niet dus dit was tijdens de aankoop niet gezegd. Dit wilden wij dus absoluut niet, stel je voor je laat een glas melk of zo iets erin vallen dat is noooit meer schoon te maken.
natuurlijk. :?: We gingen 2 weken met vakantie daarna was er geen afspraak te maken, te druk, geen personeel enz. wel een nieuwe order
die duurder was dan die wij getekend hadden. Na 2 aangetekende brieven van onze kant (waarop geen enkele reactie) om de order kosteloos te ontbinden. Na fax aan HK met klacht na 2 weken een telefonische reactie, eindelijk. Na een niet bevredigend gesprek met de districtsmanager. Van een redelijke tegemoet koming naar ons was geen sprake. De oplossing was het blad 5 cm dieper te maken voor de lucht circulatie, kwam de hele keuken uit proportie.
Brugman doet alles telefonisch maar niet op papier.
Na contact met de cosuwijzer, die ook adviseerde de order eenzijdig te ontbinden ja wel hoor, is er eindelik een reactie op papier van Brugman. Of we 30% wilden betalen wegens het annuleren van de
duurdere ongevraagde en niet ondertekende order. De brutaliteit nog niet een excuus briefje. Nog meer mensen met deze ervaring?
Zijn nog niet van ons af als ze doorzetten doen wij dat ook. De geschillen commissie en desnoods een advocaat. Liever die betalen dan die arrogante Brugman. :evil:
e325

adjeadje
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 sep 2008 15:04

Re: [b]Brugman Badkamers en keukens[/b]

Ongelezen bericht door adjeadje »

Ja die vervelend firma. Ik hoor steeds meer ellende van brugman en bedrijven die onder het zelfde format vallen zoals dus ook mandemakers en de keukenconcurrent. :(
Wij hebben inmiddels WEL onze spullen ,maar NOG NIET ALLES dus!
Bij de laatste levering vorige maand was dus wel eindelijk het goede meubel met spiegel en kastje, maar nu zat er dus niet de handgreep bijgeleverd. :x Ik dus weer gebeld met de service. Ja ze zouden de goede greep bestellen. Dus niet! Kwam er na 2 weken een greep voor het kastje van 12 cm. AAAAAAGH!!!
We hebben gaten in de lade die zijn voorgeboord op zeker 50 cm dus tja... WEER GEBELD MET SERVICES!!! :x
O zei die mevrouw. Ik ga nu echt de goede bestellen! Wat ook alweer de maten waren van het meubel? :evil: WAAAAAAAAH!!!
Ja het zou dus nu rechtstreeks via de leverancier uit Duitsland worden geleverd. Inmiddels is het dus 24 november en we hebben het nog niet.
Wel hebben we inmiddels op eigen verzoek een tegemoetkoming in de onkosten gekregen van 150 euro wat dus ook 3 maanden heeft geduurd voordat we t eindelijk kregen.
Deze badkamer hadden we dus vorig jaar besteld en zou dus voor de zomervakantie compleet geleverd bij ons thuis moeten zijn. Niet dus.
GA NOOOOOOOIT BIJ BRUGMAN VOOR EEN KEUKEN OF BADKAMER want dan is ellende gegarandeerd. :(

e325
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 nov 2008 10:18

Re: [b]Brugman Badkamers en keukens[/b]

Ongelezen bericht door e325 »

Na de brief van B met het verzoek om 30% van de koopsom te betalen heb ik direct weer een aangetekende brief verzonden het er natuurlijk niet mee eens te zijn. Na overleg met de consumenten bond ze een week de tijd gegeven te reageren. Brief aan B verzonden op de 21e november en ja hoor, ze kunnen ineens snel reageren. Op de 25 e zowaar hun brief in de bus dat ze geen krimp geven, wederom ook geen excuses. :oops: Wacht nog even met de geschillencommissie, ben eerst nog met wat anders bezig. Moet wel binnen 14 dagen anders heb ik dadelijk ook nog een deurwaarder aan de deur. Zit ik ook niet op te wachten.

Ik zal blijven reageren tot het opgelost is. Je weet maar nooit of er ook zo'n Brugmannetje steeds zit mee te lezen :twisted: Misschien willen ze zelf wel op de hoogte blijven wat een stomme streken ze uithalen. Zouden ze eigenlijk moeten doen, kunnen ze nog wat over klantvriendelijheid leren.

e325

adjeadje
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 sep 2008 15:04

Re: [b]Brugman Badkamers en keukens[/b]

Ongelezen bericht door adjeadje »

:evil: Hou me op over die Brugman. Het is inmiddels februari 2009 en onze badkamer die we in 2007 hebben besteld en in 2008 geleverd had moeten zijn is nog steeds niet compleet.
Ze liegen en bedriegen je, en bent tig euro's kwijt aan telefoontjes. Ga er nooit heen! Tenzij je natuurlijk de foute spullen geleverd wilt krijgen etc. Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar vara Kassa dat consumentenprogramma en ga er zometeen ook nog eentje sturen naar Tros Radar. Mensen moeten worden gewaarschuwd voor de slechte service en alle leugenachtige spelletjes die ze spelen. We wachten nu al 7 maanden op onze spullen en nog niet alles is geleverd. We hebben het nu echt gehad. :evil: :evil: :evil:
Adje.

e325
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 nov 2008 10:18

Re: [b]Brugman Badkamers en keukens[/b]

Ongelezen bericht door e325 »

Wij hebben in november een advocaat ingeschakeld.
Bij de geschillencomm. moesten we het geld in depot storten en dat zagen we niet zitten. We hadden ook het gevoel dat we dan meer op de hoogte bleven van wat er gaande was. Om een lang verhaal kort te maken, de advocaat heeft diverse malen gevraagd om levering van keuken zoals besteld. heeft de eerste brief geschreven kreeg ik doodleuk een aanmaning want ze hadden wederom geen betaling ontvangen!!!! Ze werken intern dus ook langs elkaar heen. Toen de A. een reactie gaf werden ze wakker. Ze blijven volhouden de keuken volgens afspraak te leveren maaaar het blad wordt dan wel 3 cm dieper. Is dus niet wat we gekocht hebben. :roll: Ze blijven ook volhouden dat we akkoord zijn gegaan met hun voorstel terwijl ik 4 aangetekende brieven heb gestuurd dat dat niet zo is. Zelf hebben ze nog steeds niets op papier van de bewuste afspraak. Ze hebben het dossier nu gesloten en schakelen een incassoburo in. Nu heeft de A. weer gevraagd waarop ze onze goedkeuring baseren, echter ze hebben zelf niets vastgelegd. Hoe dom kun je als bedrijf zijn. We wachten het af, betalen doen we nooit dan maar een civiele procedure. Kijken of ze daar wel bewijzen kunnen tonen :idea: Ik heb de klacht ook bij consuwijzer gelegd en naar radar geschreven voor een zeeeeeer koude douche. Brugman heeft geen houten plaat voor z,n kop maar een betonnen plaat zou ik zeggen.
Wordt vervolgd.
e325

adjeadje
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 sep 2008 15:04

Re: [b]Brugman Badkamers en keukens[/b]

Ongelezen bericht door adjeadje »

Ja een betonblok voor hun hoofd, en beton maar geen hersenen in hun hoofd. Kl*te dat jullie ook zo een ellende hebben. Zijn jullie ook in Heerlen geweest? Ik kan er geen goed woord over kwijt. Het is toch niet normaal dat we een badkamer die we bestelden in 2007 en geleverd zou worden in 2008 nog niet compleet hebben in 2009. Komende dinsdag zou de laatste nalevering komen zeggen ze dan. Ben eens benieuwd hoor. Ik ga er vanuit dat het weer fout gaat. Ik heb inmiddels al 8 getypte kantjes WORD document volstaan met fouten, leugens en telefoontjes en, en, en. Frustrerend gewoon. Ben al blij dat ik alles van begin af aan heb bijgehouden. Met wie ik heb gesproken en wanneer, en wat ze me nu alweer probeerden wijs te maken. Ze pakten gewoon al niet meer de telefoon op als ik belde echt niet meer normaal. Als ik dan belde met een andere gsm pakten ze opeens wel op in filiaal Heerlen. Dat vindt ik echt het toppunt. Als er iemand een koude douche verdient dan is dat Brugman. Maar dan wel met bevroren water.

annelog
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2009 22:09

Re: [b]Brugman Badkamers en keukens[/b]

Ongelezen bericht door annelog »

Diep triest de levering en services van Brugman badkamers. Hadden we maar eerder op dit forum gekeken!
Nadat er eerst van alles mis ging met de kranen (te veel voor betaald) (installatiebeschrijvingen tot 4x toe niet opgestuurd)en douche levering (totaal ander types dan wij hadden uitgezocht, zowel de kranen als de douche), een te korte lijngoot en alles werd 2 weken later geleverd dan overeengekomen was, bleek tot overmaat van ramp, toen we het badmeubel en de hoge kast uit de doos haalden, dit van miserabele kwaliteit te zijn, voor een veel te hoge prijs. Wij kregen het meubel en de kast geleverd in mat, een soort gamma kwaliteit, uit het jaar nul ipv onze bestelde hoogglans wit kast en meubel. In de showroom was het meubel in bruin hoogglans uitgevoerd. Nadat wij dit hadden aangegeven zei de verkoper dat we gelijk hadden en dat het meubel zou worden omgeruild en wel 1 week later. Op de betreffende omruildag belde de verkoper doodleuk op met de mededeling dat het meubel niet bestaat in hoogglans! Daar zitten we dan nu 6 weken zonder badmeubel, met in de gang 3 grote dozen met ingepakt spul. Brugman wil maar de helft van het geld terugstorten omdat op de tweede leverbon ergens in een losstaande regel het woord "mat"staat. Wij hebben dit niet gezien en kunnen niet vermoeden dat dit woord hoort bij het badmeubel en de kast. Brugman (afdeling klachten)vindt dat wij fout zijn terwijl de verkoper zelf toegeeft een fout te hebben gemaakt. Kan Brugman zomaar 1500 euro achter houden voor iets wat nog in de doos zit en wat verkeerd geleverd is( in de door ons ondertekende koopovereenkomst staat het woord"mat"niet genoemd)?
Wij worden telkens naar het centrale kantoor doorverwezen, hebben al ettelijke bezoekjes gebracht aan de zaak in Hengelo en moeten overal zelf achteraan zitten. We hebben al een brief gestuurd over de gang van zaken en met ons voorstel. Waarop zij antwoorden dat zij dus maar de helft willen vergoeden.Ik lees op het forum dat mensen al 4 aangetekende brieven hebben gestuurd dus dat geeft weinig hoop voor ons.
Je verwacht niet dat als je een badkamer in goed overleg uitzoekt dat je zelf alle bestelnummers en codes moet gaan controleren, wat een slechte services!
Heeft iemand nog goede ideeen of tips hoe we ons geld terug kunnen krijgen?
Ik zou iedereen adviseren bestel en koop niets bij Brugman en heb je het al gedaan dan alles tot op de millimeter controleren zowel op de bon als wat er in de verpakking zit.

waxinelichtje
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:02

Re: [b]Brugman Badkamers en keukens[/b]

Ongelezen bericht door waxinelichtje »

Een bittere ellende bij Brugman keukens. Had gelukkig een prijs inclusief montage afgesproken. Zij haden voor mij een installatiebedrijf geregeld en een prijs afgesproken. Toen de offerte van het installatiebedrijf kwam bleek dat bijna al het werk in een nakalkulatie zat en dat het veel duurder zou worden. Gelukkig had ik een handtekening van Brugman onder de offerte staan. Die probeerden er toen met man en macht onderuit te komen. Helaas voor hen niet gelukt maar wel dreigen, loze beloften, aardig doen schelden enz..
Toen de levering, die klopte niet, ik heb natuurlijk alles gecontroleerd. Zou allemaal goed komen. Nou niet dus. Heb vele telefoontjes moeten plegen om gewoon te krijgen waarvoor ik betaald had. Eenmaal de handtekening onder de offerte en Brugman doet niets meer. Ik heb het allemaal zelf uit moeten zoeken. Bij montage van de keuken bleek dat er meetfouten gemaakt waren (Brugman had alles zelf opgemeten.) Het door Brugman gestuurde installatiebedrijf had het allemaal toch maar geplaatst want het was goed genoeg. Al met al hen ik het tot de geschillencommissie moeten laten komen en wat gebeurde er? Enkele dagen voor de zitting krabbelt Brugman plots terug en kon alles. Ik kreeg een nieuwe installateur, de ontbrekende of verkeerde dingen werden prompt geregeld enz. Het bleef echter een keuken die opgelapt was met lijm, schroeven en passtukjes. Omdat ik het allemaal erg beu was heb ik het erbij gelaten. Het had al met al meer dan een half jaar geduurd. Binnen 7 jaar begonnen de deurtjes af te bladderen, scharnieren het te begeven, lijsten te bladderen enz. Ik ben niet teruggegaan naar Brugman omdat ik daar nooit meer een voet over de drempel zet. Mijn advies aan potentiele kopers bij Brugman is om ervoor te zorgen dat u een goede rechtsbijstand verzekering heeft

adjeadje
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 sep 2008 15:04

Re: [b]Brugman Badkamers en keukens[/b]

Ongelezen bericht door adjeadje »

Tjonge jonge. Wat een ellende heeft iedereen toch met die kl*te firma.
Wij zijn inmiddels PASsinds oktober 2008 aan het wachten op onze handgreep van de lade. De verkoper zelf is zelfs hoogstpersoonlijk naar het magazijn gegaan om onze GOEDE greep te gaan zoeken. Afgelopen maandag kwam hij hoogstpersoonlijk met de FOUTE greep bij ons langs. Schroevendraaier en alles in de aanslag. Helaas dus weer wachten. Is toch niet normaal meer. Badkamer besteld in 2007 die geleverd zou worden in 2008, en dan in 2009 nog niet alles geleverd. Dit heb ik nog nooit gehoord. Ach ja...Het is pas maart en het jaar is dus nog niet voorbij. Hopelijk heb ik alles nog dit jaar in huis.

dkiebo
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2010 12:08

Re: [b]Brugman Badkamers en keukens[/b]

Ongelezen bericht door dkiebo »

klacht Brugman keukens & badkamers Numansdorp. :evil:
Let op met kortingen en berekeningen ! De badkamer werd in 2009 besteld en geleverd en in de bestelling zat een (maatwerk)douchedeur een definitieve prijs kon pas worden gemaakt als de badkamer af was ivm meting. Dus de douchedeur wordt uit de bestelling gehaald inc. een teveel aan (oude) tegels en er worden nieuwe tegels toegevoegd. In de orderwijziging wordt een rekenfout gemaakt, niet gezien door het gedoe met de kortingen.
De koopovereenkomst van de nieuwe deur wordt iets duurder maar bij levering wordt ea. rechtgetrokken, niets mis zo ver, denk je..
Totdat 5 maanden (febr. 2010) na dato Brugman in eens zonder enige motivatie komt met een nog te betalen bedrag (de rekenfout). Dan volgt een heen en weer schrijven met Brugman waarbij zij het te bedrag wel naar beneden bijstellen maar het klopt nog steeds niet. Dus ea. maar voorgelegd aan de advocaat, verdiend die er ook nog wat aan. :twisted:
Overigens de badkamer zelf werd keurig geplaatst door een bedrijf uit Numansdorp.

Gesloten