LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Grappigtegeltje.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jaeela
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 aug 2008 21:26

Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door jaeela »

Ik had tegels besteld met een eigen tekst voor de getuigen,het jammere alleen was dat we de bestelde tegels van grappigtegeltje.nl kapot hebben ontvangen en op 080808 zijn wij getrouwd en tot op heden hebben we de tegels nog niet(op hun stite staat als je bestelde tegels kapot zijn je gratis nieuwe krijgt). Ik mail ze iedere dag maar er komen geen tegels,als je belt nemen ze niet op!
vrijdag had ik een email gehad dat de tegels ws vermist waren met de post dat ik ze afgelopen maandag aangetekend aan de deur zou krijgen en het is woensdagvond en ik heb ze nog niet.Kan dit nou zomaar?Dat ik geld betaal en geen degelijk product geleverd krijg?

superwoman
Berichten: 139
Lid geworden op: 02 dec 2007 19:45

Re: Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door superwoman »

Gewoon om een track en trace code vragen, dan kan je proberen na te gaan wat er met je bestelling is gebeurd.

Grappigtegeltje
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 aug 2008 18:28

Re: Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door Grappigtegeltje »

We hebben inmiddels mevr. P. uit Z. haar geld terugbetaald. Echter zoals door haar geschetst, is het verhaal niet. De tegels zouden gebroken zijn en een aantal teksten zou dubbel gedrukt zijn. Dubbele teksten bedrukken is echter door ons systeem onmogelijk. Ook zou zij de tegels retourneren, welke wij nooit ontvangen hebben. Hierna hebben we verzocht een foto via e-mail te sturen maar ook deze hebben we niet ontvangen. Inmiddels zijn we dus aantal dagen verder en nu nog steeds geem e-mail met foto's van de gebroken tegels of dubbele teksten. We hebben inmiddels haar geld terugbetaald. Voor ons zou dit ook anders opgelost kunnen worden. We versturen tussen de 100-150 tegels per week en hebben nagenoeg nooit klachten over gebroken tegels en/of dubbel teksten op de tegels. Zou hier een bedrijf de dupe van oneerlijkheid zijn in plaats van andersom?
Laatst gewijzigd door Grappigtegeltje op 04 sep 2008 06:05, 2 keer totaal gewijzigd.

Grappigtegeltje
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 aug 2008 18:28

Re: Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door Grappigtegeltje »

Even nog een toelichting op bovenstaand. Op 6 Augustus 2008 jl. is er opnieuw een zending met 3 tegels de deur uit gegaan. Dit is echter door haar niet ontvangen. In totaal zijn er dus 6 tegels naar haar verzonden. Nu lijkt ons het verhaal geheel compleet,

Joers
Berichten: 79
Lid geworden op: 29 jan 2008 11:06

Re: Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door Joers »

nee...grappigtegeltje....jullie kunnen beweren dat jullie verzonden hebben, maar daar moet dan een bewijs van zijn. Aangetekende verzending lijkt me dan de beste optie!! Heb je bewijs dat jullie verzonden hebben? Pakketcode?
En kom niet aan me "ons systeem kan zulke dingen niet" .....elke systeem kan fouten maken, dus ook het uwe.

Zowiezo beetje triest dat bedrijven hier zelf gaan reageren...geeft wel iets aan van betrouwbaarheid. Als je je geen zorgen hoeft te maken, reageer je niet en sta je boven zulke verhalen!

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door Fabel »

nou Joers,
iets kalmer kan wel :wink:

laat Jaela maar eerst ff reageren op de beweringen van de tegelboer voor je grappigtegeltje.nl aan de schandpaal nagelt, het zal niet de eerste keer zijn dat een consument een bedrijf ten onrechte van zaken beschuldigd en zwart maakt (hiermee zeg ik niet dat gt.nl goed zit en jaela fout, daarvoor is het te vroeg).

Als ik een bedrijf had en een klant post onwaarheden op een forum, zou ik er ook alles aan doen om mijn naam te zuiveren. Staat een beetje *** voor je zaak als je op google grapigtegeltje i.c.m. radar ziet. Dat het in vele gevallen (zie Playco) een onterechte "zuiveringsposting" betreft, dan komt dan vanzelf wel boven water..

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door gravedigger »

@Joers
Is het ook niet triest om je te bemoeien met zaken waar je helemaal niets mee te maken hebt? Iedereen die geregistreerd is, mag op dit forum reageren,. Ook eigemaren van een bedrijf dat naar hun mening ten onrechte ergens van beschuldigd wordt. Hoor en wederhoor ;)

jaeela
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 aug 2008 21:26

Re: Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door jaeela »

Ten eerste hoeft mijn naam niet genoemd te worden op een internet site,anders had ik dat wel zelf gedaan en geen NICKNAME verzonnen! Ik kreeg op 5-8-08 3 gebroken tegels en heb 5x gebeld met het bedrijf en ze namen steeds niet op, een beller is sneller want ik trouwde 8-8-08(tegels waren voor de getuigen)Er werd gezegd dat er woensdag 6-8 een nieuwe zending de deur uit zou gaan,mooi niet dus zat ik zonder kadootjes!!!Ik heb tig keer heen en weer gemaild(ik had gezegd dat ik de gebroken tegels zou terugsturen omdat er werd getwijfeld aan een dubbele tekst op de tegels,heb ik niet gedaan want zo had ik helemaal geen bewijs meer)Er werd mij toen belooft(nadat ik gezegd had dat ik de Consumentenbond ging mailen)dat er een zending met de tegels de deur uit was gegaan en zoek geraakt was,dat er op een vrijdag een aangetekende zending de deur uit zou gaan en dat ik die maandag zou krijgen,toen weer GEEN tegels op die bewuste maandag.Ik heb toen weer 2x gemaild dat ik mijn geld terug wilde en volgens grappigtegeltje moest ik eerst de kapote tegels terugsturen of een foto maken....Dit na tig mailtjes en heen en weer en tig dagen later!!Had dat eerder gezegd. Ik heb mijn geld terug gehad,zag ik opeens op mijn girorek want zij hadden niet de moeite genomen om nog te reageren.Dit is dus het verhaal en grappigtegeltje moet nu niet komen doen alsof ze correct gehandeld hebben.

Marijke2711
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 dec 2007 14:46

Re: Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door Marijke2711 »

Hey jaeela, als jij de naam van iemand noemt in je klacht dan kun je in de reactie ook je eigen naam terug verwachten. En even inhoudelijk over je klacht, grappig tegeltje beweert dat de betaling inmiddels retour geboekt is. Heb je deze retourbetaling inmiddels ontvangen?

AtheJ
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2008 20:32

Re: Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door AtheJ »

Jullie zeggen: "Voor ons zou dit ook anders opgelost kunnen worden."
Ik heb een soort gelijk verhaal. Ik krijg mijn geld ook niet terug en word ook al maanden aan het lijntje gehouden.

Laat me a.u.b weten, hoe we dit kunnen oplossen.
(Factuur-No: 20070964)

Met vriendelijke groeten
Toni

Joers
Berichten: 79
Lid geworden op: 29 jan 2008 11:06

Re: Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door Joers »

Nogmaals: een bedrijf wat op een consumentenforum zichzelf gaat verdedigen zakt bij mij al direct op de ladder van achting. Dan sta je lekker boven klachten, als je zo overtuigd bent van je gelijk (als bedrijf zijnde)

mattijsk77
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 nov 2010 20:50

Re: Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door mattijsk77 »

Had ik dit maar eerder gezien. Ook ik heb hele slechte ervaringen met dit bedrijf en heb een apart forum topic gemaakt.

Het bedrijf heeft ook de volgende internetadressen: http://www.grappigtegeltje.eu, http://www.spreukentegel.nl, http://www.posttegeltje.com, http://www.posttegeltje.eu.
en staat geregistreerd als:
HECAL
Jan Steenstraat 17
7606 XZ Almelo
06 13170538

Ga niet in zee met dit bedrijf!

Overigens heb ik een incassoburo ingeschakeld dus we zullen zien.

Lisannedegraaf
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 nov 2011 09:10

Re: Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door Lisannedegraaf »

Let op!! Grappigtegeltje werkt nu onder een nieuwe naam: :x WWW.TEGELTJESENZO.NL

Klopt niets van dit bedrijf DUS GA NIET MET HEN IN ZEE!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Lisannedegraaf schreef:Let op!! Grappigtegeltje werkt nu onder een nieuwe naam: :x WWW.TEGELTJESENZO.NL

Klopt niets van dit bedrijf DUS GA NIET MET HEN IN ZEE!
Klopt niet helemaal.. De houder is een L, en bij de eerste is het een H.
Alleen wel vreemd dat het contact bij L, het mailadres van H is :)
Domeinnaam grappigtegeltje.nl
Status actief
Houder H. Eshuis
Administratieve contactpersoon [email protected]
Domeinnaam tegeltjesenzo.nl
Status actief
Houder L. Eshuis
Administratieve contactpersoon [email protected]

mattijsk77
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 nov 2010 20:50

Re: Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door mattijsk77 »

Helaas, het incasso buro is het niet gelukt en ook de politie doet ondanks de toezegging niet met de aangifte. (het heeft geen prioriteit) Als ik een keer tijd over heb maak ik er een civiele zaak van. Bewijs genoeg

lazyadmin
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 nov 2011 15:35

Re: Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door lazyadmin »

Helaas, ik had het te laat door. Eind vorige week een bestelling gedaan, via de mail nog contact gehad, maar nu hoor ik niks meer. Helaas had ik het morgen nodig voor een afscheid van een collega. Dubbel zo vervelend, geld is nog niet het ergste, maar dat ik morgen niks heb vindt ik veel erger.

Onbegrijpelijk dat dit soort websites nog online kunnen blijven, KvK nog na gekeken, alles leek in orde.

Het is tegenwoordig ook totaal niet meer duidelijk waar je nog op kan vertrouwen, ze voeren 2 keurmerken en KvK gegevens kloppen. Wat kan je dan als consument nog meer doen?
Morgen ga ik ze maar in gebreke stellen en dan maar is zien hoe dit verhaal afloopt (zeer waarschijnlijk met verlies aan de kant van de consument, zoals altijd)

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door CSM »

Tegeltjes met teksten... hoe oubollig kun je zijn?
Dat die in gruzelementen afgeleverd worden lijkt me eerder een aanbeveling voor grappigtegeltje.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door Jolijn »

Of het oubollig is, ligt aan de tekst die er op staat.
Als dat 'van het concert des levens enz. is' ben ik het met je eens, dat dat oubollig is.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door bprosman »

"Niets zo charmant als een spreuk aan de wand" (Finkers) :wink:

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Grappigtegeltje.nl

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten