Onze ellende is eind januari 2009 begonnen toen we dachten onze verhuizing te hebben doorgegeven.
Wij hebben of zal ik maar zeggen hadden telefonie en ADSL (was vroeger van planet) van de KPN. In eerste instantie zijn we naar de KPN winkel geweest om dit door te geven maar nee hoor dat kunnen ze niet meer. Wij moesten met het dure 0900 nummer gaan bellen. Dat hebben wij gedaan. Tegelijkertijd ook gevraagd of we misschien gelijk in het nieuwe adres het pakket van Internet+Bellen van KPN konden krijgen. Dat moest geen probleem zijn……………………………. Nou dus wel.
De ellende begon op 6 februari , want sinds dien hebben we geen telefoon meer. Ik ben te moe en kwaad om alle telefoon gesprekken (zeker 2x per week) te noemen. Elke keer iemand anders aan de lijn die iets voor ons wijzigde waardoor het goed zou komen en elke keer weer was het niet geregeld.
Ik mag blij zijn dat ik in iedere geval vanuit onze zakelijke vaste telefoon steeds heb kunnen bellen over de status van onze telefonie+internet want ik was elke keer op z’n minst 1 uur bezig met KPN.
KPN waarom behandel je je klanten zo slecht ? Waarom ben je zo slecht en duur bereikbaar ? Hoe kan iemand in godsnaam met jullie service nummer bellen als die GEEN telefoon meer heeft door jullie ? KPN hoe kan ik weten dat je medewerker voor mij gedaan heeft wat ik gevraagd hebt ?
Zoveel vragen maar geen antwoorden…………….. Net vanmiddag vroeg ik aan de medewerkster : Mw.hoe kan ik nou weten dat u het voor mij nu goed heeft geregeld ? Hoe kan ik een bevestiging krijgen van wat u gedaan heeft ? Helaas zei ze dat kan niet.
KPN ik ben je communicatie ZAT !!