LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Verhuizen - Echt Waardeloos !

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Andrea01

KPN Verhuizen - Echt Waardeloos !

Ongelezen bericht door Andrea01 »

Ik ben het helemaal zat met KPN. :evil: :evil:
Onze ellende is eind januari 2009 begonnen toen we dachten onze verhuizing te hebben doorgegeven.
Wij hebben of zal ik maar zeggen hadden telefonie en ADSL (was vroeger van planet) van de KPN. In eerste instantie zijn we naar de KPN winkel geweest om dit door te geven maar nee hoor dat kunnen ze niet meer. Wij moesten met het dure 0900 nummer gaan bellen. Dat hebben wij gedaan. Tegelijkertijd ook gevraagd of we misschien gelijk in het nieuwe adres het pakket van Internet+Bellen van KPN konden krijgen. Dat moest geen probleem zijn……………………………. Nou dus wel.
De ellende begon op 6 februari , want sinds dien hebben we geen telefoon meer. Ik ben te moe en kwaad om alle telefoon gesprekken (zeker 2x per week) te noemen. Elke keer iemand anders aan de lijn die iets voor ons wijzigde waardoor het goed zou komen en elke keer weer was het niet geregeld.
Ik mag blij zijn dat ik in iedere geval vanuit onze zakelijke vaste telefoon steeds heb kunnen bellen over de status van onze telefonie+internet want ik was elke keer op z’n minst 1 uur bezig met KPN.
KPN waarom behandel je je klanten zo slecht ? Waarom ben je zo slecht en duur bereikbaar ? Hoe kan iemand in godsnaam met jullie service nummer bellen als die GEEN telefoon meer heeft door jullie ? KPN hoe kan ik weten dat je medewerker voor mij gedaan heeft wat ik gevraagd hebt ?
Zoveel vragen maar geen antwoorden…………….. Net vanmiddag vroeg ik aan de medewerkster : Mw.hoe kan ik nou weten dat u het voor mij nu goed heeft geregeld ? Hoe kan ik een bevestiging krijgen van wat u gedaan heeft ? Helaas zei ze dat kan niet.

KPN ik ben je communicatie ZAT !!

aacosterus

Re: KPN Verhuizen - Echt Waardeloos !

Ongelezen bericht door aacosterus »

Bijzonder herkenbaar verhaal:

Mijn relaas:
Vanaf november 2008 probeer ik mijn telefoonlijn (ISDN + ADSL van voorheen Planet) te "verhuizen" naar een nieuwe woonplaats alsmede over te stappen op internet + bellen. Na een telefoontje of 8 à 9 en 8 à 9 verschillende adviezen heb ik het laatste advies gevolgd (het is ondertussen 9 januari, de dag van onze verhuizing). Ik heb toen alle abo's geannuleerd en de dag erop Internet + Bellen aangevraagd (op advies van KPN!!!). Ik heb ondertussen 20 à 25 brieven ontvangen die afwisselend mij feliciteren met Internet + Bellen en vervolgens de boel weer annuleren. Ook heb ik al een factuur voor internet + Bellen op mijn oude adres en een abo op vaste telefonie op naam van mijn vrouw (hoe ze daar bij komen weet ik niet).Begin van de week is mij verteld dat het beletsel is opgeheven en dat het modem, waarschijnlijk, volgende week komt. Vanmorgen ben ik gebeld door de KPN dat ook dat niet gebeurd want die order is geannuleerd, maar de order die deze mevrouw nu heeft geplaatst, die is echt wel goed.... Daarna de post ontvangen waarin staat dat we Internet + Bellen extra hebben gekregen (ik heb de basis variant besteld!!!) en dat ik op internet de status kan volgen. Dit heb ik gedaan en daar staat dat de hele boel is geanuleerd.

Ik ben er vreeslijk klaar mee. KPN is niet te bereiken of in staat mij een product of dienst te verlenen terwijl ik nog bereid ben om er voor te betalen ook. Ik vind het schandalig. Ik werk voor een bedrijf wat een klant is van KPN. Ik moest het eens proberen de KPN zo te behandelen... dan kregen wij een jaar geen werk meer van ze.

De hele boel annuleren heeft ook geen zin want dan heb ik niets, Ziggo, UPC, CAI-Way zijn op dit moment geen alternatieven... Ik ben pis- en pislink, maar dat heeft geen zin want een marktmonopolist maakt zich nooit druk om individuen.

Het enige dat mij nu nog rest is alle brieven te kopieren (is al een ordner vol) en die per aangetekende post naar een belangrijk iemand te sturen. Als iemand nog namen van belangrijke kpn'ers heeft dan hoor ik het graag.

Arthur Costerus

Andrea01

Wat erg :shock: !! nov 2008

Wij hebben contact opgenomen met onze RechtsBijstandsVerzekering en als de boel te lang gaat duren zullen wij gelijk juridische stappen nemen.

Is zoiets geen optie voor jullie ?

aacosterus

Is absoluut een optie. Heb er alleen nu even de puf nog niet voor. Eerst nog een paar lampen ophangen en de laatste dozen uitpakken. Daarna ga ik me weer opladen...

sterkte en ik hoor graag hoe jullie verder varen.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Ik wil niet lullig klinken maar een postcodecheck op kpn.com en je wist dat je geen ipb kon krijgen.

Had je toen actie kunnen ondernemen, en niet achteraf een ander de schuld geven.

Andrea01

queenfan, voor wie is je vraag bestemd ?

En by the way kpn had het net zo goed zelf kunnen checken en geen producten verkopen die ze niet kunnen aanbieden, toch ?

queenfan

Tuurlijk kan KPN dit ook maar ook jij had dit kunnen doen, en dan klagen terwijl je zelf dit had kunnen weten is natuurlijk vreemd.

aacosterus

@queenfan:

Dus jij vind het heel normaal dat kpn eerst een bindend contract afsluit met een klant in een regio waar ze niet kunnen leveren, om er later achter te komen dat ze niet kunnen leveren in dat gebied en vervolgens roepen dat de klant dat zelf had moeten controleren? En dan ook nog factureren?

Absurd!

Ik ga toch ook niet naar een makelaar om een huis te kopen om er na ondertekening van de koopakte achter te komen dat die makelaar dat huis niet in de verkoop heeft, of sterker nog, dat het huis niet te koop staat?
Als dat jouw mening is dan zit je toch in een andere film dan de rest van Nederland... maar dat is dan weer mijn mening.

Andrea01

Volgens mijn heb je wat gemist..... :shock: of niet goed gelezen :!:

Het IB kan wel in mijn nieuwe adres.

Mijn probleem is en was dat KPN niet in staat is om de verhuizing goed te doen zonder fouten. Got it now ?

queenfan

Tegelijkertijd ook gevraagd of we misschien gelijk in het nieuwe adres het pakket van Internet+Bellen van KPN konden krijgen. Dat moest geen probleem zijn……………………………. Nou dus wel.
Correct me if i'm wrong maaaaaaaar

Ik maakte hier op uit dat je nog geen IPB had, maar er zijn mensen (don't take it personal) die geen onderzoek doen en gelijk klagen.

Hebben jullie een contract getekend??? Zo ja kan je dit laten ontbinden KPN voldoet niet aan de voorwaarden van levering.

@aacosterus, ik vind het heel normaal dat mensen een vooronderzoek doen, oke Andrea had de drukte van een verhuizing dus die laten we in dit verhaal buiten.
Jij had ook waarschijnlijk van tge voren bekeken of het wel kon d.m.v. een popstcodecheck neem ik aan. Theoretisch kon het waarschijnlijk en heb je informatie ingewonnen neem ik aan.

Dat jij een contract heb maar geen diensten is dit een geldige reden om van jouw contract af te komen.

tmflaren

Ongelezen bericht door tmflaren »

Het is inderdaad een zooitje daar bij de KPN, ook wij hebben te maken gehad met een verhuizing en sindsdien is het hopeloos, niet alleen verwarden ze ons met mijn schoonouders maar ook al heb je iemand binnen de KPN zitten die zelfs de directeur een mail stuurt dan sta je nog machteloos. Ons hele telefonie was door de KPN gesloopt. Ons vriendelijke verzoek was (via iemand die wij kennen binnen de KPN) om ons nummer te mogen behouden. Nu blijkt dat er deze week een brief binnen is gekomen met een totaal nieuw telefoonnummer en tevens een foutief e-mail adres. Ook ik wilde dat de verbinding snellen zou worden maar doe dit nooit als je net verhuist bent. Onze verbinding vloog eruit op het moment dat het in zo gaan. Bij KPN konden ze in eerste instantie niks vinden alles zou volgens hun moeten werken of ik niet toevallig iets verkeerd had aangesloten. Toen was ik al pissig, ik heb voor meerdere mensen de verbinding al eens aangesloten dus ik weet precies wat ik doe. Het zo worden nagekeken en we zouden worden teruggebeld, nou mooi niet dus. Met een mobieltje met een pre-paid kaart wordt dit natuurlijk een duur geintje. (niet getreurd, onze kennis is werkzaam bij de KPN dus de kaartjen zijn in ieder geval met korting) Krijgen we gisteren een brief in huis dat wij een nieuw nummer krijgen, terwijl we hadden afgesproken dat we het zelfde nummer zouden behouden. Tot overmaat van ramp presteren ze het om vandaag een mail te sturen of ik zou willen overstappen naar een andere abonnement waarmee bij mij alle ellende begon.

Tjonge jonge jonge, KPN jullie zijn lekker bezig, alles maar dan ook werkelijk alles loopt bij hun langs elkaar heen. Ik

Pimco

Ongelezen bericht door Pimco »

Praat me niet over die KPN, spijt heb ik ervan dat ik met ze in zee ben gegaan, heel veel spijt.
Wat een onvoorstelbaar zooitje. :evil:

Gesloten