Op 27 Mei 2008 heb ik een ADSL internet + bellen a 20 Mb snelheid afgesloten bij het bedrijf Orange wat later Online werd. Na vele belletjes met de helpdesk getracht deze verbinding tot stand te brengen wat to op heden geen resultaat heeft.
De technische dienst van Online heeft zelf KPN er op gezet om de boel na te kijken en heb monteurs gehad van firma Baas om hier thuis na te kijken. Conclussie na vele maanden pas bleek mijn telefoon lijn zou niet geschikt te zijn dus pech.
Ik kreeg de keuze te downgraden naar een 4 Mb lijn of stop te zetten van de technische dienst dus ik verkoos stop zeggen, dit om de reden dat ik kabel internet heb van ziggo nog steeds en die me meer snelheid geeft dan de 4 mb van Online. 2e
reden was natuurlijk het slechte hulp wat ik heb gehad van Online medewerkers. Bij het afsluiten via de telefoon met online hebben ze metingen gedaan of de verbinding geschikt was en JA dat zou hij zijn, dus fout van hun kant als dat niet zo is
toch? Het stop zetten van contract is onmogelijk wat ik vreemd vind want ik krijg geen produkt geleverd waar ik een contract voor heb !! Affin ik zeg stop zetten dus word doorverbonden. kreeg weer 1 of andere knaap aan de telefoon met mededeling dat het niet kan...
dus ja moed zakte me alweer in mijn schoenen. Over en weer beklach maar geen uitkomst dus. Ik denk op dat moment aangezien mij toe was gezegd dat mijn maandelijkse bedragen terug gestord zouden worden had ik er voor gekozen maar dan per einde contract jaar
op te zeggen om veel gedoe te voorkomen en nog meer giga grote telefoonrekeningen. Vandaag denk ik bij mezelf ik zal eens bellen om te kijken of alles wel geregeld is dus ik bel. De eerste dame keek voor mij na en per eind Mei word stop gezet aldus haar woord.
Ik zeg heel mooi maar hoe zit het met terug storten van mijn geld wat me is toegezegd. ik heb tot heden maar 100 euro terug gehad.... werd doorverbonden naar andere afdeling daarvoor. Die persoon ging overleggen en kwam met de mededeling dat Online niks ging terug storten of vergoeden wat maar ook...ik zak op dat moment totaal door de grond. 1: ik neem een produkt van hun 2. ik betaal netjes 3 . krijg niks geleverd 4 . krijg na een toezegging niet eens me geld terug !!! Nu zakt mij de broek af als dit rechtsmatig is.
Na enig heen en weer discuseren en geen persoon aan de lijn te krijgen die WEL zeggenschap of verstand van zaken heeft bij Online maar de verbinding verbroken, mijn bank opgebeld de automatische incasso stop te zetten alla minuut en terug vorderen wat kan het geen maar 1 maand is blijkbaar. Ik zit tussen wal en schip en met mijn handen in het haar. Ik kan niet begrijpen dat dergelijke diefstal praktijken gedoogd word in nederland !!
Ik zie de deurwaarders etc al aankomen van hun kant nu de betaling is stop gezet.
Enigste keer dat ik dus hun aan het werk heb gezien was wanneer ze geen geld meer konden afboeken en ook gelijk m`n telefonie en alles offline te halen.
Ik kan niks anders zeggen dan de grootste schande dit. Om een stel mensen daar die NIET geschikt zijn voor hun baan worden veel mensen gedupeerd, gestressed en radeloos. Alsof de arbeider maar even dat geld kan missen tegenwoordig.....
Wat ik mij afvraag is ook of het niet sneller gaat door gewoon naar Amsterdam te reisen en het persoonlijk te incasseren daar face 2 face, de harde weg dus want serieus word je niet genomen dus waarom moeten we hun wel serieus nemen!!
ONLINE <-----> please go OFFLINE