LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] "Echte" prijzen Ceasar stone
-
"Echte" prijzen Ceasar stone
Hoi,
Weet iemand wat de echte prijzen zijn van een ceasar stone composiete blad 4cm?
Bij Brugman wilde ze mij 700 euro per meter laten betalen, maar dat lijkt me wel erg enthousiast...
Bedankt!,
Evelyn
Weet iemand wat de echte prijzen zijn van een ceasar stone composiete blad 4cm?
Bij Brugman wilde ze mij 700 euro per meter laten betalen, maar dat lijkt me wel erg enthousiast...
Bedankt!,
Evelyn
-
Re: "Echte" prijzen Ceasar stone
Prijzen van composiet is gemiddeld zo'n 250-300 euro per meter. Bij Superkeukens hebben ze het zelfs voor 200 euro.
-
cesarstone wordt in de regel wat meer voor gevraagd als andere composietsoorten. Ook de randafwerking telt hier in mee een cesarstone met v-groove van 60mm hoog heeft een meterprijs aardig in de buurt van het genoemde.
Een Diresco composiet is in 2cm massief al verkrijgbaar voor rond de 200 euro de meter (170,-- = minimum en Belgique).
Een Diresco composiet is in 2cm massief al verkrijgbaar voor rond de 200 euro de meter (170,-- = minimum en Belgique).
-
Bij DMG (= Brugman) zijn ze niet alleen enthousiast voor de prijzen van bladen, maar ze maken ook eigen prijslijsten voor de kasten etc.Bij Brugman wilde ze mij 700 euro per meter laten betalen, maar dat lijkt me wel erg enthousiast...
Dus als ik een tip mag geven, vraag ook eens een complete offerte aan bij een andere keukenzaak (geen DMG).
Succes.
KS
-
ja, we zijn laatst ook nog bij de Superkeukens (is nog geen DMG?) geweest, echter was de prijs daar zelfs nog wat hoger dan we bij Brugman er (na onderhandelen) voor moesten betalenDus als ik een tip mag geven, vraag ook eens een complete offerte aan bij een andere keukenzaak (geen DMG).
ik kreeg het gevoel opgelicht te worden bij Superkeukens. Hoe kan een Nobilia nou duurder zijn dan een Hacker. Terwijl een Hacker er kwalitatief beter uitziet (voor mijn gevoel)
Bij Superkeukens kregen we geen "uitgewerkte" offerte mee, Bij Brugman trouwens ook niet. opzich logisch ze willen natuurlijk ook alleen maar verkopen, echter wil ik er nog wel even over nadenken, vergelijken etc...
Ik ben er inmddels wel achter dat als je een keuken koopt je zowiezo wel wordt opgelicht (ook bij niet DMG winkels)
Maar is Ceasrstone kwalitatief beter?Cesarstone wordt in de regel wat meer voor gevraagd als andere composietsoorten
Groeten,
Evelyn
cesarstone is in principe niet beter als al die andere stone's
ze hebben alleen hele specifieke kleuren. En die worden alleen door Erbi gevoerd. (via via zijn de "oudere" kleuren bij diverse leveranciers ook te krijgen, maar dan mag het geen cesarstone heten)
Inhoudelijk zijn al die "stone's" nagenoeg gelijk. wat wellicht belangrijker is hoe en door wie wordt het verwerkt.
Ik heb toch prutswerk voorbij zien komen, ...grafsteenhakkers..
ze hebben alleen hele specifieke kleuren. En die worden alleen door Erbi gevoerd. (via via zijn de "oudere" kleuren bij diverse leveranciers ook te krijgen, maar dan mag het geen cesarstone heten)
Inhoudelijk zijn al die "stone's" nagenoeg gelijk. wat wellicht belangrijker is hoe en door wie wordt het verwerkt.
Ik heb toch prutswerk voorbij zien komen, ...grafsteenhakkers..
hebben jullie het hier over de strekkende meter? of rekenen ze de sparingen gelijk mee en de spoelbak?
Iedereen heeft zijn eigen reken wijzen.
er even vanuit gaan dat niet iedereen hier een rat-achtige verkoper is!!
als je een blad van 3 meter lang (incl. spoelbak)heb dan ben je al gauw €2100 onderaan de regel kwijt dus zo'n bagger berekening vind ik het niet!
en als je ergens een blad kan krijgen van 3 meter lang voor €600 GELIJK DOEN!!
Iedereen heeft zijn eigen reken wijzen.
er even vanuit gaan dat niet iedereen hier een rat-achtige verkoper is!!
als je een blad van 3 meter lang (incl. spoelbak)heb dan ben je al gauw €2100 onderaan de regel kwijt dus zo'n bagger berekening vind ik het niet!
en als je ergens een blad kan krijgen van 3 meter lang voor €600 GELIJK DOEN!!
-
In belgië is Cesarstone bij diverse "steenhouwerijen" te verkrijgen, in NL is Cesarstone afgeschermd door Erbi..... stuur een mailtje naar een paar steenhouwerijen bij onze zuiderburen.