LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wsnp papendrecht

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
jamsam

wsnp papendrecht

Ongelezen bericht door jamsam »

zijn er meer mensen die problemen hebben met het buro wsnp in papendrecht laat iets van je horen er kloppen daar dingen niet en ben het zelf allemaal aan het uitzoeken .
geld verdwijnt er, post wordt achter gehouden, betalingen van de belastingdienst komt volgens hun niet aan enzovoorts.
reageer op deze forum. misschien kunnen we onze krachten bundelen.

bucephales

Re: wsnp papendrecht

Ongelezen bericht door bucephales »

ja, er verdwijnt daar (wsnp papendrecht) geld van clienten. ik heb daar bewijs van.

HakanA

Ongelezen bericht door HakanA »

Ik heb ook een bewijs dat zij berekeningsverduisteren.

Ik wil ook krachtbundelen en iets er tegeaan doen.

richie23

Ongelezen bericht door richie23 »

wij lopen sinds augustus 2005 in de wsnp 3 maanden later budget beheer sinds die tijd is er steeds een andere budgetbeheerder die zijn of haar zaakjes niet goed afhandelt.
we moeten leven van 50 euro per week dit komt met grote regelmaat te laat of zelfs helemaal niet. reiskosten worden ook met grote regelmaat of te laat of zelfs niet gestort waardoor ik niet naar mijn werk kan maar je bent wel verplicht een vaste baan te hebben en te houden ik kan dit bij mijn werkgever niet verkopen.ALS je er over belt wat ook maar 1x per week kan dan word je met een kluitje het riet in gestuurt wij zijn dit helemaal zat dat ik er sterk aan denk om het buro maar eens een bezoekje te brengen in papendrecht.
mijn vrouw heeft door dit gebeuren zowat een zenuw inzinking gekregenwij zijn dit goed zat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

steenbergen

Ongelezen bericht door steenbergen »

hoi ,
wij zitten vannaf februari 2007 bij het wsnp, een paar maanden later
kregen we de boedel rekening pas en hebben best veel elende met het wsnp
ikzelf heb lichamelijke en psychise klachten en moet toch solliciteren maar kan niet werken dus willen ze een medische keuring dat moeten zij aanvragen maar tot nu toe nog niks ze willen dat ikzelf
me laat keuren maar dat kost heel veel geld want dat moet particulier.
post verdwijnt we ontvingen post van andere ,geld verdwijnt .
nu is het zover dat ze ons tussentijds eruit willen gooien, omdat we volgens hun niet aan afdrachtplicht voldoen ( terwijl als mijn man zijn geld van het werk gestoord wordt ik het gelijk over maak), niet aan de sollicitatieplicht voldoen, en niet aan de informatieplicht voldoen (alles wordt gekopieerd en op gestuurd zodra ik het binnen heb)
4 september moeten we bij de rechtbank komen , dus ben ik zoveel mogelijk bewijs aan het verzamelen om te bewijsen dat het niet aan ons ligt
WIE KAN ONS HIERMEE HELPEN EN HEEFT OOK PROBLEMEN MET HET WSNP
ada

richie23

Ongelezen bericht door richie23 »

Beste Ada
Problemen met de wsnp ,ja wie niet eigenlijk.
het advies wat ik je kan geven is om een gepeperde brief naar de rechtercommissaris te sturen waarin je precies uitlegt hoe de vork in de steel zit.
zij kunnen dit niet zomaar doen ze hebben zelf ook een verplichting naar hun clienten toe, van de soenieten zoals wij genoemd worden worden een aantal dingen verwacht waar wij natuurlijk ons zo strikt aan houden maar ook zij moeten zich aan bepaalde regels houden.
wij zijn nu bijna klaar met de wsnp maar ik vrees voor de periode erna het ergste.
onze postblokkade is allang opgeheven maar onze post komt nog steeds via hun heb daar al meerdere keren overgeklaagd maar het probleem ligt bij TNT zeggen ze dan ze maken zich overal snel vanaf.
heb in mei mijn salaris en vakantie geld ontvangen maar tot op heden nog geen cent van gezien omdat de BEWINDVOERDER het nog moet narekenen jaja hoelang heb je nodig om 90% van 1000euro te berekenen voor mij is dat gewoon 900 euro maar kan het mis hebben.
al die dingetjes irriteren mateloos en heb zelfs al bijna bij ze voor de deur gestaan om ze eens goed de waarheid te vertellen.

hoop dat je hiermee iets kunt Ada zo niet stuur nogeens een bericht kijken we wel verder hoe we je/jullie kunnen helpen
Met vriendelijke Groet Richie

Joelinho

Ongelezen bericht door Joelinho »

Ze zitten bij het winkelcentrum "de Meent", aan de zijkant ervan, bovenste etage.
Laatst gewijzigd door Joelinho op 19 mar 2009 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Lisabm7

Ongelezen bericht door Lisabm7 »

Geachte heer Baijens (joelinho),

Ik heb van mw. Badhloe begrepen, dat er problemen waren bij de postbank (zij stuurden geen postbank boekjes meer waardoor ze het geld niet konden overmaken aan uw schoonvader de heer Florijn te papendrecht. Gelukkig is Postbank akkoord gegaan uiteindelijk met een fax waardoor het gehele saldo aan uw schoonvader is uitbetaald!

En die bmw had mw. Badhloe al voor dat ze bij dit kantoor kwam werken!!!

Ik hoop je hiermee gerustgesteld te hebben.

brum brum

Ongelezen bericht door brum brum »

hallo

ik zit ook in de wsnp over welk bureu praten we hier in papendrecht
als ik vragen mag.
want er zijn er meer in papendrecht gr

Joelinho

Ongelezen bericht door Joelinho »

Lisa,

Om privacy redenen wil ik dat je per direct mijn naam e.d. verwijder uit deze forum.

Het is aan de andere kant toch normaal dat ik klaag over mijn geld.
Het is nu al een tijde geleden, zo laten we het hierbij of gaan we een volgend traject in?

Dus gelieve het stukje met de namen erin te verwijderen.

MVG,
J.

Wijsmand

Ongelezen bericht door Wijsmand »

Topic dateert van september 2008 het is nu maart 2009 dat leest (op vogels) na, geen hond meer :wink:
Laatst gewijzigd door Wijsmand op 19 mar 2009 13:04, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten