LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ohra betaald declaraties niet uit????????

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.

declaraties ohra binnen 5 dagen uitbetaald?

binnen de beloofde 5 werkdagen
1
25%
tussen 5 en 10 dgn
0
Geen stemmen
minder dan maand
1
25%
langer dan maand
2
50%
 
Totaal aantal stemmen: 4

smit507
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2009 14:38

ohra betaald declaraties niet uit????????

Ongelezen bericht door smit507 »

zijn er meer mensen met dit probleem? en zo ja hoe hebben jullie het dan voor elkaar gekregen??
heb begin februari 2 dclaraties opgestuurd en zijn nog steeds niet uitbetaald .
ik heb hun begin maart gebeld en toen stond het wel geregistreerd in de computer maar wegens computerveranderingen nog niet overgemaakt..... nu inmiddels 1.5 maand later nog niets ontvangen en de afd is ook niet bereikbaar als je ze aan de telefoon krijgt verbinden ze je door want dan gaan ze er natuurlijk niet over , inmiddels heb ik een rechtstreeks nummer gekregen maar daar word gewoon niet opgenomen....
toen wij deze verzekering afsloten werd er gezegt dat er binnen 5 werkdagen uitbetaald zou worden..... nou niet dus!!!!!

rattaplan
Berichten: 209
Lid geworden op: 19 aug 2004 09:24

Re: ohra betaald declaraties niet uit????????

Ongelezen bericht door rattaplan »

heb hetzelde probleem. Begin februari ingediend en nu nog niet uitbetaald. Heb ondertussen contact gehad en ging nog even duren i.v.m. omzetten naar nieuw systeem en de scheiding tussen systeem 200 en syteem 2009.

KOmt goed zeggen ze dus ik wacht nog ff af.

rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

Re: ohra betaald declaraties niet uit????????

Ongelezen bericht door rvkeuken »

ik had een declaratie ingediend begin januari en begin februari, die van begin februari was er binnen 2 weken (?), die van januari toen nog niet, gebeld, was niet aangekomen, ik kon een kopie factuur opsturen (met begeleidend schrijven waarom), die is vervolgens binnen 2 a 3 weken uitbetaald.

De telefonische helpdesk is wel langzamer geworden (langer in de wacht), maar over het algemeen maken ze bij mij geld binnen 3 weken over, telefonisch wordt dit ook als tijdsduur doorgegeven.

Ik ben over het algemeen erg tevreden over ohra als zorgverzekeraar.

Gesloten