LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Valse beloftes KPN, wie heeft adres voor mij?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Marjolein81
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2009 17:26

Valse beloftes KPN, wie heeft adres voor mij?

Ongelezen bericht door Marjolein81 »

Na vele telefoontjes en niet nagekomen beloftes wil ik KPN een aangetekende brief versturen met de vraag om tot een oplossing te komen anders stap ik naar de geschillencommissie.

Nu is mijn vraag: weet iemand waar ik de aangetekende brief naartoe kan sturen?

Ik vind op internet wel antwoordnummers maar dan heb ik nog geen bevestiging dat de brief is gelezen! HELP!

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Valse beloftes KPN, wie heeft adres voor mij?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Een aangetekende brief is verspilling van geld en moeite. Een klacht per e-mail volstaat omdat e-mails door www.sgc.nl worden geaccepteerd als schriftelijk bewijs. Ik spreek uit ervaring. KPN stuurt je netjes een ontvangstbevestiging per e-mail zodat jij bewijs hebt dat je de klacht hebt ingediend en KPN hem heeft ontvangen. Twee weken daarna kun je een geschil indienen bij SGC.

Klacht KPN indienen:

http://www.kpn.com/klantenservice/Klach ... cht.htm#[0]

Omdat KPN je klacht niet zal oplossen en/of niet inhoudelijk zal reageren zul je na twee weken een geschil in moeten dienen. Vraag daarbij minstens 50 euro schadevergoeding voor de tijd en moeite die je in je geschil hebt moeten steken. Als KPN je belt voor een schikking moet je daar alleen mee akkoord gaan als KPN jouw kosten gechil + je geëiste schadevergoeding betaalt. KPN belt klanten die een geschil hebben aangespannen voor een schikking omdat KPN weet dat ze bij de SGC toch volledig op hun bek gaan. Een schikking is goedkoper voor ze en KPN is alleen in je geld geïnteresseerd en niet in jou als klant, vandaar. Als er van een schikking geen sprake is en je wordt door SGC in het gelijk gesteld dan krijg je de kosten voor het geschil volledig vergoed.

Annelie50
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 mar 2009 12:41

Re: Valse beloftes KPN, wie heeft adres voor mij?

Ongelezen bericht door Annelie50 »

Een aangetekende brief kun je sturen naar:

Klantenrelaties KPN
Afdeling klachten
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Valse beloftes KPN, wie heeft adres voor mij?

Ongelezen bericht door queenfan »

Wat was/is het probleem dan????

Annelie50
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 mar 2009 12:41

Re: Valse beloftes KPN, wie heeft adres voor mij?

Ongelezen bericht door Annelie50 »

Het probleem was dat we bij de Primafoon geinformeerd hebben naar Interactieve Televisie en ter plekke hebben verteld aan een medewerker van de KPN dat we het niet willen.
Ondanks dat kregen we het pakket aan huis maar hebben het geweigerd.
Meerdere malen, met wachttijden tot een half uur, gebeld met de helpdesk van KPN. Van het kastje naar de muur gestuurd.
Na 7 maanden betalen we nog steeds voor Interactieve Televisie die we nooit besteld hebben.
Ondertussen zijn we 2 1/2 maand afgesloten geweest van het internet (ook van KPN), omdat we werden aangemerkt als wanbetaler omdat we weigerden voor de Interactieve Televisie te betalen.

We zijn er ook achter gekomen dat geen van onze klachten is genoteerd bij de helpdesk en dat er alleen maar gesproken wordt over een technische fout.

Wij twijfelen ondertussen enorm aan de kundigheid van de helpdesk. We hebben het gevoel dat ze onze klacht niet serieus nemen en/of we de juiste informatie krijgen.

We hebben ondertussen een gedeelte van ons geld dat we betalen voor Interactieve Televisie terug gekregen maar lang niet alles.

We willen simpelweg gewoon dat dit hele gedoe stopt: we willen dat de betaling voor Interactieve Televisie stopt, we willen ons geld terug.

lotte08
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2009 14:49

Re: Valse beloftes KPN, wie heeft adres voor mij?

Ongelezen bericht door lotte08 »

Wij hebben een soort gelijk probleem. We werden gebeld of we intresse hadden voor internet en bellen van KPN. Ik heb gezegd dat we nog geen belangstelling hadden maar dat ze me wel wat info mochten sturen. De info zou per email verstuurd worden en later in de week zouden ze me terug bellen of ik belangstelling had. De email heb ik nooit gehad, maar ik had 2 dagen later wel een brief in de bus dat ik naar hun overging en dat zij bij mijn huidige provider gingen opzeggen. Ik heb gelijk gebeld en geannuleerd. En dag later werd ik gebeld door KPN of ik nog belangstelling had. Het verhaal uitgelegd en gezegt dat ik dus geen belangstelling had. Gelijk ff gecheckt of alles was geannuleerd, alles was geannuleerd. Een paar dagen later weer een brief van KPN, ze zouden een pakket toesturen zodat ik kon internetten. Gelijk weer gebeld maar alles was geannuleerd. Mocht het pakket toch komen dan het pakket niet aannemen en terug laten sturen. Het pakketje kwam en ik heb het terug laten sturen. Maar toch voor de zekerheid nog ff weer gebeld. Weer kreeg ik het antwoord dat alles geannuleerd was. Maar afgelopen vrijdag had ik in eens geen internet meer. Gelijk KPN gebeld bleek het wel geanuleerd te zijn, maar niet helemaal. Ze zouden gelijk alles in orde maken. Later nog een gecheckd het was nog niet helemaal goed. Ik hoop maar dat het nu wel in orde is. Helaas was het niet meer terug te draaien en zit ik nu dus in ieder geval een maand zonder internet. Nu dus ook maar een klacht in dienen en kijken wat ze gaan doen. Ik vind het maar een rare zaak dat KPN je zomaar aansluit zonder dat je akkoord geeft. Ik wou alleen maar wat info. Mijn schoonouders hebben ze ook zo maar aangesloten. Mijn schoonmoeder belde voor wat info en prijzen en wou ff overleggen met haar man. Toen ze de volgende dag terug belde bleek alles al in werking te zijn gezet, zonder dat ze ooit maar akkoord heeft gegeven. Ik heb meer van dit soort berichten gehoord. Ze zullen wel op basis van provisie werken, want anders sluit je toch niet zomaar iemand aan de NEE zegt. Ik dacht dat ze altijd wat moesten opnemen op een bandje. Ik ben benieuwd wat ze hier aan gaan doen.

Annelie50
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 mar 2009 12:41

Re: Valse beloftes KPN, wie heeft adres voor mij?

Ongelezen bericht door Annelie50 »

Ik weet wel dat KPN alle gesprekken opneemt, tenminste dat heeft iemand van de helpdesk verteld.
Als we de klacht hebben ingediend zullen ze de bandjes afluisteren zei hij.
Ik heb er een hard hooft in.

Ik krijg wel de indruk dat de KPN lijdt onder de kredietcrisis. Zomaar mensen aansluiten, mensen maar laten betalen voor iets dat ze nooit besteld hebben.
:wink:

Staat de KPN trouwens niet nr.1 bij Kassa wegens de slechte service?

st doe
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 mei 2008 20:45

Re: Valse beloftes KPN, wie heeft adres voor mij?

Ongelezen bericht door st doe »

Grote probleem is idd dat verkopers op provisie werken en verkooptargets hebben. Als ze lekke rveel verkopen kunnen ze prijzen winnen etc. En dan krijg je altijd een groepje verkopers die klanten er bij gaan naaien voor hun puntjes..

Niet goed te praten, die mensen worden ook wel aangepakt uiteindelijk maar dan is de schade al geleden.

Annelie50
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 mar 2009 12:41

Re: Valse beloftes KPN, wie heeft adres voor mij?

Ongelezen bericht door Annelie50 »

En dan zou het leuk zijn, dat als deze mensen gesnapt worden, ze de onkosten van de klant zelf uit eigen zak moeten vergoeden.
Misschien dat dan deze praktijken eindelijk eens ophouden.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Valse beloftes KPN, wie heeft adres voor mij?

Ongelezen bericht door Ron58 »

Annelie, wat ik niet helemaal begrijp is dat je eerst zegt dat je bij Primafoon geinformeerd hebt, en het later hebt over opnames terugluisteren.
In de primafoon winkel heb ik nog nooit een microfoon zien hangen.

Annelie50
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 mar 2009 12:41

Re: Valse beloftes KPN, wie heeft adres voor mij?

Ongelezen bericht door Annelie50 »

Elk gesprek dat je voert met de helpdesk van KPN nemen ze op. Ik heb toevallig ook bij de Primafoon naar de helpdesk gebeld, dus dat gesprek is ook opgenomen op band.

~Lady- N~
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 dec 2008 14:58

Re: Valse beloftes KPN, wie heeft adres voor mij?

Ongelezen bericht door ~Lady- N~ »

Het probleem was dat we bij de Primafoon geinformeerd hebben naar Interactieve Televisie en ter plekke hebben verteld aan een medewerker van de KPN dat we het niet willen.
Ondanks dat kregen we het pakket aan huis maar hebben het geweigerd.


jij hebt geinformeerd en opeens kreeg je het pakket? wahahaha dat kan niet hoor, dat is 1 ding wat ik 100% zeker weet!!! Er moet hier een aanvraag zijn geweest.

Annelie50
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 mar 2009 12:41

Re: Valse beloftes KPN, wie heeft adres voor mij?

Ongelezen bericht door Annelie50 »

KPN heeft al bevestigd dat de fout bij hun ligt.

Gesloten