LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ion Sparta fiets

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
A vd Velden

Ion Sparta fiets

Ongelezen bericht door A vd Velden »

Eindresultaat van Sparta electrische fietsen
Nooit of te nimmer moeten wij nog een product van sparta een grove leugen onbeschoftheid en absoluut niet klant vriendelijk zo hebben wij Sparta Nederland leren kennen.

riavandenberg

Re: Ion Sparta fiets

Ongelezen bericht door riavandenberg »

ik heb 21 aug 2008 een sparta ion besteld tot heden nog geen fiets? Wie heeft hier ook ervaring mee, en hoe is het opgelost? ria

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

U kunt als de levertijd langer duurde dan opgave deze ontbinden en de eventuele aanbetaling terug krijgen.

Er staan elders diverse op voorraad, dus...
Zelfs 2e hands op marktplaats enkele gezien, van overleden oude mensen en de kinderen willen deze meestal niet.

Dus voordelig kopen en proefrit mogelijk.

riavandenberg

beste Dirk dit is juist het probleem als je de fiets niet bij de dealer koopt en hij is kapot kan alleen een dealer hem maken. En aangezien ik alleen maar een fiets heb als vervoer middel ben ik gebonden aan een dealer ik hem hem dagelijks nodig? groet ria

A vd Velden

Beste R van den Berg
Als je kunt zie dan af van deze fietsen neem een ander merk de service van sparta is ronduit zeer zeer zeer slecht als je met flinke stukken komt te staan zal sparta nederland je nooit of te nimmer helpen wij hebben dit ervaren

riavandenberg

hoi ad ik heb inderdaat afgezien van de spartafiets neem nu een chineese fiets snel leverbaar hoef hier geen 6maanden op te wachten en kost maar 970,- groet ria

Joost1356

Ongelezen bericht door Joost1356 »

heey
sparta ion is wel degelijk een top produckt
zeer goede service vandaag een accu kapot morgen een nieuwe
zo gaat dat bij sparta het is een zeer mooi slim produckt
en nu voor 149 euro garandeerd sparta dat je er 5 jaar zonder kosten op vooruit kunt
uitgezonderd slijtage producten

riavandenberg

hoi joost sparta kan dan wel een goed produkt zijn maar, als ik 21-8-2008 een ion besteld hebt en nog steeds geen fiets heb je niets aan servies ze zijn gewoon niet te leveren slechte zaak. ik ben gewoon verplicht om een chineese fiets te kopen die zijn wel te leveren, maar een nederlands merk kun je maanden wachten, het is toch niet normaal dat je na 6 maanden nog geen fiets hebt. groetjes Ria

Joost1356

dan heb je of een slechte dealer of gewoon perse een belpaalde type gewild die moelijk te leveren was
inverband de grote run op de ion waren ze moelijk leverbaar
dit was ook bij gazelle het geval welk merkk fiets heb je nu want voor €970 heb je niet veel

riavandenberg

hoi joost dat is een chineese maar ik heb hem nog niet gekocht, mijn dealer belde vandaag dat het er toch van komt vrijdag komt de ion die ik aug. heb besteld en mijn dealer heeft alle moeite voor mij gedaan. maar het moet toch niet uit maken wat voor kleur of model ik wil als ik zoveel geld moet uitgeven wil ook een die ik mooi vindt, het is toch niet normaal dat je een half jaar op een fiets moet wachten? groetjes ria

riavandenberg

hoi joost ik heb naar 6 maanden eindelijk mijn sparta ion gekregen dus toch maar geen chineese gekocht ben er zeer blij mee. joost werk jij toe allig bij sparta? groetjes ria

Joost1356

nee
gewoon ion dealer

A vd Velden

Beste R van den Berg

Laat je toch niet omlullen de ion sparta worden via internet gedumpt echter dit zijn vaak overjarige modellen waar van alles mis mee is of incompleet
Onze fiets was wederom defect.
Nu komt het mooie van het verhaal.
de handelaar heeft een garantie potje voor deze fietsen de kunst om zoveel mogelijk geld over te houden van dit potje.Je voelt de bui al hangen men probeert de fiets met allerlei soorten kwakzalvermiddeltjes te repareren zolang het maar niets kost als je stukken krijgt wat arbeidsintensief wordt dan leer je vanzelf de handelaar kennen.
Nu kun je misschien wel denken dat wij ruw zijn oid maar dat is beslist niet zo elke 3 wkn worden onze fietsen gepoetst etc wij zijn mensen van tegen de zestig dus daar ken het niet aan liggen.
neem nou bv de spatkapjes aan beide spatbordjes je kleding fiets en tassen zitten helemaal onder dacht je nu werkelijk dat dit gemeld of verteld word echt niet dus nogmaals verzind eer je begint

een goede tip laat eens een oog vallen op koga mayati wel iets duurder maar wel landelijke garantie service

Joost1356

beste ad
de koga mayati is voorzien van de zelfde techniek en service als jouw sparta ion het is namelijk niet sparta die het ion systeem heeft bedacht maar ebsc dat systeem zit ook in sparta batavus koga mayati en een duits merk dus of je nu een sparta of koga mayati koopt kwa kwalitet en service maakt het niet uit

riavandenberg

hoi joost ik heb mijn sparta na 6 maanden gekregen en heb in 1 maand al 300 km gefiets zonder problemen maar wel bij een dealer gekocht en ben zeer tevreden.
groetjes ria

Gesloten