Afgelopen vrijdag kregen wij de jaarafrekening van oxxio, en we moesten 1800,00 bij betalen.
Dus dan ga je toch even de rekening na kijken.
Het bleek dat ons verbruik dat van de meters af te lezen was ongeveer 6000 kwh is.
Maar oxxio berekend ons 11.000 kwh.
Dus gelijk maar even bellen, ik kreeg te horen dat er meters waren waar er een opslag bij komt.
Dus 1 kwh staat gelijk aan bv 4 kwh?????
U kunt begrijpen dat ik niks van begrijp en geloof.
Wat heeft een meter dan voor zin.
Wat heeft z`n verbruik site van oxxio van voor zin, ik heb regelmatig gekeken of we een beetje binnen het voorschot bedrag bleven.
Oxxio stuurt ons weer door naar de netwerk beheerder en die stuurt ons weer terug naar oxxio.
Is er iemand met de zelfde ervaring? Zo ja laat even van je horen!!!!
BVD
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oxxio legt extra verbruik boven op de meterstanden
-
deoxxiomedewerker
- Contacteer:
Re: oxxio legt extra verbruik boven op de meterstanden
Beste Smarf,
Uw forumbericht van 23 maart jl. maakt duidelijk dat er bij u teveel verbruik in rekening wordt gebracht. U geeft aan er niet uit te kunnen komen met onze klantenservice en u wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
De Oxxio medewerker
Uw forumbericht van 23 maart jl. maakt duidelijk dat er bij u teveel verbruik in rekening wordt gebracht. U geeft aan er niet uit te kunnen komen met onze klantenservice en u wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
De Oxxio medewerker